ללכת על המים ביקורת סרט

Walk on Water Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ללכת על המים":
""ללכת על המים" שווה בין האמריקאים."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Walk on Water
משחק ליאור אשכנזי, קנוט ברגר, קרולינה פטרס, יוסף סוויד במאי/ת איתן פוקס  
ישראלי
ביקורת סרט לללכת על המים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
""ללכת על המים" שווה בין האמריקאים."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע22.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די55.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות22.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ללכת על המים, זו ההפקה הישראלית הכי משופשפת שנראתה על מסך הקולנוע. היא כל כך מדוגמת ועשויה היטב שפשוט קשה להאמין שמדובר בסרט ישראלי. כנראה מדובר בסרט הישראלי הכי הוליוודי שנעשה בישראל.ההבדל העיקרי בין הקולנוע האמריקאי המסחרי הרדוד לסרט הישראלי היפה של איתן פוקס הוא שהנוסחה האמריקאית הכל כך צפויה של המותחן שבו מוצמד סוכן/שוטר לבחורה ובעזרתה הוא שולף מידע חשוב, זוכה לפיתוח מקורי. כאן מוצמד סוכן מוסד לתייר גרמני. בזכות השינוי הלא צפוי היצירה הייחודית של איתן פוקס ובן זוגו גל אוחובסקי מקבלת ממד בעל עומק.
"ללכת על המים" לכאורה מספק עלילה שבלונית לחלוטין שתהיה חביבה על כל ליכודניק ממוצע, אבל בעזרתה הוא יכול לעסוק בנושאים פוליטיים וחברתיים לערבב פנימה את השואה וגם קורטוב של הומוסקסואליות ואף לעביר ביקורת על ישראל היום.העלילה כמו שנרמז מעלה מספרת את סיפורו של אייל, מחסל של המוסד המעמיד פני מדריך תיירים. הוא נשכר על ידי פיה, גרמניה שעובדת כמתנדבת בקיבוץ כדי שילווה את אחיה, אקסל, שבא לבקר אותה בארץ. המטרה היא לנסות ולהוציא מהשניים מידע בדרך עקיפה על סבם, נאצי שנמלט אחרי המלחמה לאמריקה הדרומית ועקבותיו נעלמו.
ז'אנר סרטי המתח, הוא לא ז'אנר מקובל כל כך בקולנוע הישראלי המרובה בדרמות וקומדיות עממיות או לחילופין ביצירות תל-אביביות הפונות לעיתים לקהל מאד מצומצם. "ללכת על המים" חריג מבחינה קולנועית לחלוטין. הוא לא יצירה תל אביבית, לא דרמה עממית ובהחלט לא קומדיה. מדובר במותחן דרמטי עשוי היטב.ליאור אשכנזי, הוא כוכב קולנוע ללא עוררין. בהתחלה הוא מזכיר את ג'יימס בונד, אח"כ הוא מלא עצב ועם זאת ציני ומשעשע לעיתים קרובות, אבל תמיד מקרין נוכחות מרשימה. השחקנים הגרמנים הנפלאים שלצדו עושים עבודה טובה. קנוט ברגר מעולה כאקסל, הוא יוצר דמות אנושית ומעוררת אמפתיה. קרולינה פטרס, המגלמת את פיה מפגינה נוכחות מרשימה על המסך וזאת למרות תפקידה הצנוע למדי."ללכת על המים" הוא לא סרט קולנוע ישראלי טוב, הוא פשוט סרט קולנוע טוב שיכול להתחרות בכבוד מול כל סרט הוליוודי ממוצע.
ללכת על המים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1527/08/2018 02:51:30
7/10אייקון ציון
סרט נחמד ודי מעניין. המשחק נהדר, הצילום לא רע בכלל, הפס-קול די מוסיף לאווירה, העריכה מעולה והדיאלוגים סוחפים ועשויים היטב אך התסריט והעלילה חנפניים (לקהל מחו"ל בעיקר), שתדלניים מידי, רדומים, מעט מתישים וממומשים חלקית. בקיצור, אפשרי לצפייה.
שם: anipoגיל: 4603/08/2018 17:45:39
8/10אייקון ציון
מעניין וקולח עד הסוף המפתיע. אייל הוא סוכן מוסד מיומן ומוערך ע"י מפעיליו בתקופת הפיגועים של האינתיפאדה השנייה. לאחר פעולה מוצלחת שלו בתורכיה, הוא מקבל משימה נוספת והיא לברר אם פושע נאצי זקן עודנו בחיים. הוא מתחזה למדריך טיולים שתפקידו ללוות את אקסל שהוא נכדו הגרמני של הנאצי שבא לארץ לבקר את אחותו שגרה בקיבוץ.הוא מנהל מעקב אחר שיחותיהם של האח והאחות. באותו הזמן אייל גם מתמודד עם שדים מעברו שעולים בעקבות מותה של אישתו. אייל ואקסל מטיילים ומבלים בארץ ולמרות שאקסל מתגלה כהומו, שניהם מנהלים תקשורת פתוחה וכנה . לאחר שאקסל חוזר לגרמניה , אייל נוסע אליו כדי להשלים את המשימה. בשורה התחתונה ,אי אפשר שלא לאהוב את הסרט.
שם: Jason Stathamגיל: 2305/05/2014 00:30:02
9/10אייקון ציון
אחד מהסרטים הישראלים אם לא הטובים והמשובחים. סרט מותח מעניין שעוסק בסוגיה כואבת.9 בסולם statham.
קישורים
חץ ללכת על המים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ישראלי
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט