כנפי הרעם ביקורת סרט

Thunderbirds Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "כנפי הרעם":
"הפתעה נעימה לילדים, נוסטלגיה להורים."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Thunderbirds
משחק ביל פקסטון, בן קינגסלי, אנתוני אדווארדס, בריידי קורבט, פיליפ ווינצ'סטר, דומיניק קולנסו, בן טורגרסן, לקס שרפנל במאי/ת ג'ונתן פרייקס  
מדע בדיוני
ביקורת סרט לכנפי הרעם מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"הפתעה נעימה לילדים, נוסטלגיה להורים."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע21.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די60.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות17.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לא להיבהל, הבובות לא חזרו אל המסך הגדול. מי שמתגעגע אליהן עדיין יכול לתפוס אותן בערוצי הטלוויזיה השונים. מה שיש לנו כאן זהו סרט הרפתקאות צבעוני ואפילו קצת קאמפי, שיעביר בכיף את ימות הקיץ החמים לילדים ולהורים. והמלצה חמה להורים: את שאריות האינטלקט ששרדו את סרטי הקיץ המופרכים כדאי להשאיר מחוץ לאולם הממוזגלטובת הדור שלא מכיר, בשנת 1964 עלתה לשידור ברחבי העולם סדרת טלוויזיה שתשפיע רבות על זאטוטים וילדים בשלבים קצת יותר בוגרים, ושמה - "כנפי הרעם". הסדרה תיארה את קורותיה של משפחת טרייסי, לוחמים אמיצים במאה ה- 21 ובראשם עמד ג'ף, אבי המשפחה, אסטרונאוט ומיליונר שביחד עם בניו בונה על האי הפרטי שלהם בסיס צבאי צבעוני המושפע בעיקר מפופ-ארט ופחות מכלי נשק בצבע ירוק כהה. הם הופכים לצוות הצלה בינלאומי וביחד עם כמה חברים נאמנים כמו ליידי פנלופי ונהגה או מדען מבריק ובתו האמיצה המשפחה המורחבת הצילה את העולם מדי שבוע עד שנת 1966, כאשר המפיקים הפסיקו להזרים כסף.
מה שהיה מגניב בסדרה רבת ההרפתקאות הזו, הוא שבעצם כל הדמויות בה היו בובות. בסרט הקולנוע החדש שמחזיר לתודעה את צוות הלוחמים המיומן לא תזכו לראות בובות, אפילו לא התייחסות לעבר של הסדרה, אולי מלבד טקסטים צפויים שדווקא השחקנים המבוגרים אומרים במכניות שמזכירה בובות.העלילה העכשווית מתמקדת בצעיר הבנים, אלן, שחולם להצטרף לאביו ואחיו הנערצים כדי להציל את האנושות. ניתנת לו הזדמנות פז כאשר אביו ואחיו נתקעים בתחנת החלל שלהם אחרי שאויבם הנצחי, הברדס, משתלט על האי ומפציץ את תחנת החלל ומשתק אותה. עכשיו על אלן טרייסי הצעיר ושני חבריו הצעירים והאמיצים להציל את המצב ולמנוע מהברדס להרוס את העולם.
הסרט בויים על ידי ג'ונתן פרייקס הזכור יותר כוויליאם רייקר מ"מסע בין כוכבים-הדור הבא". הוא גם ביים שני סרטי קולנוע בסדרת סרטי "מסע בין כוכבים: "המפגש" ו"המרד", כך שיש לו ניסיון כבמאי סרטי מדע בדיוני פופולאריים. "כנפי הרעם" מיועד לילדים אבל הנוסטלגיה שהוא מעורר חזקה מאד עד כדי כך שממש כיף לצפות בעלילה התמימה הזו על הילדים שמצילים את העולם. מאחר ולא מדובר ברודריגז ("ספיי קידס") לא תמצאו כאן הומור שחור שיתאים גם למבוגרים, אבל כן תמצאו המון טוב לב והוכחה לכך שיש אנשים שעדיין מאמינים שמשפחה היא הדבר החשוב יותר מהכל.
כנפי הרעם - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצה להיות הראשון/נה לפרסם כאן ביקורת גולשים ?
קישורים
חץ כנפי הרעם (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מדע בדיוני
זמן Old 2021
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט