לזכור את הטיטאנים ביקורת סרט

Remember the Titans Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "לזכור את הטיטאנים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Remember the Titans
משחק דנזל וושינגטון, וויל פטון, דונלד פייסון, ווד האריס, ראיין הארסט, איתן סופלי, ניקול ארי פרקר, היידן פניטייר. במאי/ת בועז יכין  
דרמה
ביקורת סרט ללזכור את הטיטאנים מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע6.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די85.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט מבוסס על סיפורו האמיתי של מאמן פוטבול שחור (דנזל וושינגטון) המגיע בשנת 1971 לבית ספר תיכון בוירג'יניה הדרומית והגזענית, כדי להחליף את המאמן הראשי הלבן (וויל פאטון) בבית הספר. התפקיד ניתן למאמן השחור כמס שפתיים של מועצת החינוך לאחר האינטגרציה הגזעית בבתי הספר. ואולם, תושבי העיירה העוינים מסרבים לקבל את המאמן השחור. יוצא דופן הנו המאמן הראשי הלבן, הבוחר להישאר כעוזר המאמן באגף ההגנה, ובונה עמו קבוצת פוטבול בינגזעית כנגד כל הסיכויים.ראשית, אציין שזהו סרט של אולפני דיסני. למה זה חשוב? כי ככזה הוא חגיגה של אהבה ואחדות, ואין בו גרם אחד של עומק. הדמויות של המאמנים והשחקנים הנן בנאליות, חד ממדיות ושטחיות להחריד, והן נופלות קורבן לתסריט ולבימוי, שמטרתם אחת היא - לגרור את הקהל המסוים מאד, שנע בין הגילאים 6 - 120 לקולנוע. ועם זאת, אני מרגיש רע להיות ציני מדי, כי המטרה של הסרט הנה אכן נעלה, וכבר לא עושים כל כך הרבה סרטים בהוליווד על פתרון בין-גזעי, וזו אכן נקודה לטובת הסרט.
עוד נקודה לטובת הסרט היא, שלמרות שהוא גדוש על כל עבריו בקיטש אמריקאי מובהק ולמרות שכולו אומר מסחריות (עובדה מעניינת כשלעצמה, במיוחד לאור הצהרתו של הבמאי בראיון משנת 1995 על תיעובו סרטים מסחריים), זה עדיין סרט שמבוים היטב, ועשוי טוב. הבמאי בועז יכין (ישראלי - עוד נקודה...) מיומן במלאכתו, ומביים סרט יעיל, ששומר על קצב - ואף משלהב לעיתים. ועוד נקודה לטובת הסרט - כל הפיצ'רים של הסרט (ראו למטה) כוללים כיתוביות באנגלית, כולל הסצנות שנחתכו בעריכה הסופית - מה שגורם לי למחוא כפיים לדיסני על יצירת הסטנדרט המעולה הזה ועל ההשקעה.לסיכום: משפחתי, ספורטיבי, ערכי אם כי לפעמים מאולץ וילדותי. 8 בסולם יגאל.
לזכור את הטיטאנים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אבי דורגיל: 2118/11/2002 03:24:24
9/10אייקון ציון
סרט מומלץ בחום מהסרטים באתם רואים עם חיוך מהתרגשות על הפנים. משחק מעולה עלילה מצויינת וכל מילה פשוט מיותרת אחד הסרטים הטובים שראיתי חובה לראות!!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט