סלולר ביקורת סרט

Cellular Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סלולר":
"קחו אוויר, מתח ופעולה בלי הפסקה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Cellular
משחק קים בייסינגר, כריס אוונס, ג'סיקה בייל, ג'ייסון סטת'ם, וויליאם ה. מייסי במאי/ת דיוויד ר. אליס  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לסלולר מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קחו אוויר, מתח ופעולה בלי הפסקה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די64.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כל כך נהניתי מהסרט הזה - הבמאי דייויד ר. אליס בהחלט יודע את העבודה שלו. אחרי הכרה קצרצרה ונינוחה עם עולמה של הגיבורה הראשית הסרט מתחיל בתנופה בלתי נגמרת וממשיך בלי הפסקה כמו רכבת הרים מטורפת. 94 דקות של כיף לא נורמלי.העלילה שהתסריטאי חובב הטלפונים, כריס מורגן ("תא טלפון") רקח מופרכת לחלוטין אבל תעזבו אתכם משטויות, גם ככה במוצרים הוליוודיים ובסרטי פעולה בפרט העלילה היא גורם משני לחלוטין והאקשן הוא הדבר המרכזי. "סלולר" מספק את הסחורה ובגדול.
קים בייסינג'ר מגלמת את ג'סיקה מרטין, מורה בלונדינית למדע אשר נחטפת מביתה על ידי גברים מסתוריים ונלקחת למקום מסתור. היא נזרקת בעליית גג ובעזרת שאריות טלפון היא מצליחה ליצור קשר עם ריאן, בחור צעיר ונטול דאגות. בהתחלה הוא בטוח שהגברת מותחת אותו אבל בהמשך הוא נקלע למרוץ נגד הזמן כדי להציל את הגברת ובני משפחתה. ההעלמות של הגברת גורמת לשוטר מבוגר שמתכנן את היציאה לפנסיה להסתקרן ולפצוח בחקירה משלו.אפשר להגיד המון דברים שליליים על הסרט: שמדובר בפרסומת ארוכה מאד לטלפונים של "נוקיה", העלילה מופרחת, בימוי שחקנים לא ממש קיים, אבל שום דבר מהבעיות החמורות הללו לא מצליח לעצור את הקצב הסוחף של הסרט הזה. הוא מכניס אותך הישר לתוכו והוא פשוט לא מרפה עד הדקה הלפני אחרונה. השחקנים שנמצאים בפאניקה תמידית מצליחים להכניס גם את הקהל לפאניקה, אם זו קים בייסינגר שנמצאת בסכנת חיים בצד אחד של הקו ואילו מהצד השני כריס אוונס (שחקן צעיר, בלתי מוכר ובעל פוטנציאל) שמרבית הסרט רץ בחדרי מדרגות, מסדרונות או בפקקי תנועה.
עוד שני שחקנים נפלאים המשתתפים בסרט: ג'ייסון סטאת'ם המגניב מסרטיו של גאי ריצ'י, "הג'וב האיטלקי" ומהסרט הכייפי "המשלח" בהפקתו של לוק בסון, שלא זכה להגיע לבתי הקולנוע בארץ אבל כן אפשר וכדאי להשיג ב DVD. ויליאם ה. מייסי ("פארגו", "להרגיש את לאס וגאס") עושה קצת כסף בתפקיד משנה מיותר משהו אבל תמיד נחמד לראות את השחקן המעולה הזה גם אם מדובר במוצר הוליוודי פופולארי.חשוב לציין שלצילום הוירטואוזי של גארי קאפו יש השפעה מכריעה על הסרט. מי שראה את סרטו הקודם של דייויד ר.אליס "יעד סופי 2", יזכור לבטח את סצינת התאונה המדהימה בפתיחת הסרט. עכשיו קחו את הסצינה הזו ותמתחו אותה על תשעים דקות ואתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים."סלולר" רחוק מלהיות יצירת מופת בעלת חשיבות. הוא גם רחוק מלהיות סרט פעולה שייחרט בהיסטוריה של הקולנוע, אבל הוא כן מוצר הוליוודי שיגרום לכם לקצוץ את הציפורניים מרוב מתח, להיצמד אל הכיסא בקטעי פעולה ואחרי 94 דקות לנשום נשימת רווחה ארוכה כי פשוט לא היה לכם זמן לנשום במהלך הסרט.
סלולר - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יואלגיל: 2808/05/2021 12:14:22
9/10אייקון ציון
בתור אחד שאוהב סרטי פעולה אני נהנתי מאוד מהסרט לא רק בגלל המתח שהסרט הזה מייצר לכל אורכו, אלא גם בגלל העובדה שהסרט הזה מציג את הטכנולוגיה של מכשירי נוקיה שהיו בתחילת שנות ה2000 "אני אספן מושבע של סלולרים ישנים ובעיקר של מכשירי נוקיה לדורותיהם (המכשיר המוצג בסרט הוא מדגם נוקיה 6600)", בהחלט לא העלילה הכי טובה בעולם הקולנוע אבל סוחפת ומורטת שערות לכל אורך הסרט ולפי דעתי אם נתעלם מהעובדה שחצי מהסרט נראה כמו פרסומת ארוכה של נוקיה אני ממליץ בחום לצפות, אתם תהנו באחריות
שם: Tגיל: 1809/05/2009 14:26:56
9/10אייקון ציון
מצחיק,מותח ומעניין! כדאי לראות!
שם: עדי בירןגיל: 2121/11/2006 19:35:57
10/10אייקון ציון
מותחן מדהים ומיוחד במינו... מורט עצבים לכל אורכו... מדהים.. אין מילים... מותח.. כדאי מאוד לראות גם למי שלא כ"כ אוהב מותחנים.. מומלץ בחום-10 בסולם עדי!
קישורים
חץ סלולר (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט