אשה חתול ביקורת סרט

Catwoman Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אשה חתול":
"יורוטראש מסוגנן במיליוני דולרים."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Catwoman
משחק האלי ברי, שרון סטון, בנג'מין בארט, למברט וילסון, פרנסס קונרוי במאי/ת פיטוף  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לאשה חתול מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"יורוטראש מסוגנן במיליוני דולרים."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע15.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די69.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות15.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
פיטוף, במאי הסרט, הוא במאי פרסומות, מעצב משחקי מחשב, מומחה לפעלולים ממוחשבים והוא היה אחראי על הפעלולים בסרטים של לוק בסון ("ז'אן דארק") וז'אן פייר ז'נה ("הנוסע השמיני 4 ", "עיר הילדים האבודים", "דליקטסן"). הוא לא עשה סרט קומיקס אמריקאי, הוא עשה סרט קומיקס צרפתי, שמזכיר הרבה יותר את גל סרטי הפעולה החדש המרעיש את צרפת בשנים האחרונות. סרטים טראשים ומבדרים למכביר ביניהם: "טקסי" ושני המשכיו או "יאמאקאזי". השאלה הגדולה היא האם זה עובד, מעריציו של "באטמן" יגידו שלא, לפי דעתי כן.אני משוגע על סרטי קומיקס והתכוננתי נפשית להתמודד עם האלי ברי כ"אשה חתול". מישל פייפר עדיין עדיפה עלי, התפקיד הסקסי שלה בסרט המעולה "באטמן חוזר" בבימויו של טים ברטון הוא אחד השיאים הקולנועיים שלה. המיאוו המצמרר שלה לא יישכח מעולם מלוח ליבי. האלי ברי מתרחקת מהדמות הטראגית ומפוצלת האישיות שמישל פייפר בנתה ויוצרת דמות חדשה לחלוטין, רדודה כמו קרטון ויפה כמו פרסומת. היא סקסית בטרוף וזה מספיק לחלוטין לבמאי הפרסומות. בגדי עור צמודים, שוט והאלי ברי, מה יכול להיות יותר סקסי מזה?
אחרי שהשגנו את השחקנית הלוהטת ביותר בשוק, פיטוף צריך להשיג גם את התסריט הטראשי ביותר שיכול להיות ולביים אותו בקלילות מודעת לעצמה כך שהקהל יהיה מודע לכך שהסרט מודע לכך שהתסריט מחורבן ושאסור לנו לקחת אותו ברצינות. התסריט כל כך רע, עד כדי כך שלא ברור האם השחקנים באמת מודעים לנחיתות שלו. הרגעים שבאמת מצחיקים עד כדי דמעות הם הסצינות שבהן יש תחושה שהם משחקים בשיא הרצינות.אחרי שיש לנו שחקנית כוסית ותסריט עילג הגיע זמן הפעלולים וכאלה לא חסרים בסרט הנ"ל. בעצם הפעלולים הם הדובדבן שעל הקצפת. הטריילר של הסרט נראה מאד מאכזב, הסרט מפתיע לטובה. מרבית סצינות הפעולה בסרט מרשימות מאד, מעוצבות בקפידה והאלי ברי מבצעת אותם באמינות רבה. נכון, "אשה חתול" לא יביא לה את האוסקר, ויש סיכויים הרבה יותר מטובים שהיא תקבל עליו את פרס הראזי, לשחקנית הרעה ביותר של השנה, אבל הגברת החטובה בהחלט יודעת להכות בשוט, לקפוץ על קירות ולהרביץ לגברים רעים.
הסרט מבוים בקלילות ונטול כל רצינות, כך גם העלילה. פיישנס פיליפס היא אישה כנועה שאירועים שונים משנים את חייה לנצח. אחרי שמנסים לחסל אותה היא זוכה לקבל כוחות מסתוריים שהופכים אותה לאשה חתול, יצור מפתה ונקמני. החתולה מפתחת יחסים עם שוטר חתיך ובמקביל מסתבכת עם החוק כאשר סופרמודל מזדקנת (שרון סטון) מפלילה אותה ברצח בעלה המנהל חברת קוסמטיקה.לחובבי סרטי פעולה אמריקאים אין מה לחפש בסרט הזה, אבל מי שכן אהב את "טקסי" ודומיו הולך להתמוגג מהיומית הרדודה הזו. בסך הכול מדובר בסרט שמאוד מודע לעצמו עם הרבה סצינות פעולה מגניבות. למי שאין בעיות עם כל מה שנכתב מעלה מומלץ לקנות פופקורן ולהיכנס לאולם הקולנוע עכשיו, לפני שהאלי ברי תשלוף את השוט.
אשה חתול - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: YANIVגיל: 1707/10/2004 16:38:44
10/10אייקון ציון
סרט ענק!!! האלי ברי משחקת מצויין. התסריט גדול,הפעלולים מדהימים,השחקנים עוד יותר. סרט גדול!
שם: מעין פלחגיל: 1407/10/2004 13:34:55
10/10אייקון ציון
סרט מעולה, שווה צפייה, מומלץ לכולם, וכל שלא הולך לצפות בו מפסיד ובגדול!!!
שם: קוונטין השולטגיל: 1205/10/2004 17:28:29
10/10אייקון ציון
אני לא יודע מה אתכם, חבר'ה, אבל אני ממש אהבתי. כמובן שצבחוץ זאת נראית ההוכחה שדרדוויל הוא לא הסרט הגרוע בז'אנר הסימפטי, אבל סרט ממש מגניב. האלי בארי מגניבה במשחקה (משחקת בסגנון אומה בקילביל), ושרון סטון גם משחקת יפה. אני המלצתי!
קישורים
חץ אשה חתול (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט