מר וגברת סמית ביקורת סרט

Mr. And Mrs. Smith Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מר וגברת סמית"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Mr. And Mrs. Smith
משחק אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט, וינס ווהן, אדם ברודי, אנג'לה באסט, קרי וושינגטון במאי/ת דאג ליימן  
מתח/פעולה
ביקורת סרט למר וגברת סמית מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע17.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די80.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות2.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אם הייתי איש פרסום והיו אומרים לי למצוא ארבע מילים שימכרו את המוצר המסחרי המענג הזה שעליו אני עומד לכתוב ממש בזה הרגע, המילים הנבחרות היו: "הסרט הלוהט של הקיץ".דאג ליימן יצר את אחד מסרטי הפעולה הסקסיים ביותר שנראו בשנים האחרונות, אבל לא מדובר רק בסקס, יש משהו פטישיסטי בשילוב המחרמן בין האלימות המסוגננת לחושניות ואין אפילו צל של ספק צמד כוכבים – בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי - מזמן לא נראו כל כך טוב ולמען האמת גם שחקו כל כך טוב.
ג'ון וג'יין הם זוג נשוי המנהל קריירות עצמאיות ומשגשגות בלי שבני הזוג יידעו ממש מהו המקצוע האמיתי של הפרטנר שלו בחדר המיטות. להפתעתם הם מגלים ששניהם מתנקשים מיומנים העובדים עבור שני ארגונים עוינים. שניהם קבלו מטלה לחסל אחד את השני. הזוג שגם ככה די סבל בחיי הנישואים בגלל כל השקרים יוצאים למבצע של חייהם - חיסול הדדי.דאג ליימן מביים במיומנות מרשימה ובקצב מסחרר לא רק את אחד מסרטי הפעולה הטובים ביותר של הקיץ אלא גם את אחד הסרטים המצחיקים ביותר שראיתי מזה זמן רב וגם את אחד הסרטים הכי פחות בורגניים של השנה. הסרט דואג להשמיד כל סממן בורגני שנראה על המסך: מבגדי פרברים דרך מכוניות משפחתיות לבתי פרטי ויוקרתי שלא נותר ממנו זכר. הצמד הזה רוצח ועושה כסף, בהחלט לא השכנים מהבית ממול.
התסריטאי סימון קינברג יצר את אחד התסריטים המסחריים החתרניים והמבריקים שיצאו מהוליווד בשנים האחרונות ודאג ליימן עושה בתסריט שימוש נבון ונותן לו מראה סקסי ועם זאת מחוספס ובוטה. הוא גם יודע בדיוק איך להשתמש בצמד הכוכבים שלו, מבחינתו מדובר בצמד אובייקטים מיניים והחושניות שנוטפת מהם לאורך כל הסרט מסנוורת את המסך.לעומת כל הפרויקטים מהשנה החולפת שצמד הכוכבים השתתף בהם (ולצערם היו כמה כאלה), בסרט הזה נראה כאילו הצמד פשוט עושה כיף חיים. החיוך הממזרי, הזוהר בעיניים, אין ספק שמשהו התרחש שם מאחורי הקלעים כי הצמד באמת נראה מאוהב. לא רק זה, נראה כי הם באמת נהנו במהלך העבודה. לא פלא שג'ניפר אניסטון ובעלה המחוטב נפרדו עם תום הצילומים ולא יפליא אותי עם ג'ולי בחשה בקלחת.יהיו שיכתבו שהסיפור היותר מעניין קרה מאחורי הקלעים ואני כותב תעזבו אתכם מהרכילות ובוא לראות בידור הוליווד מושלם. סקסי, קצבי, סוחף, מצחיק ובעיקר אחד ששווה את המחיר של הכרטיס.
מר וגברת סמית - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1522/09/2018 23:33:24
6/10אייקון ציון
סרט סטנדרטי וסביר. המשחק מצויין, הצילום מעולה, הפס-קול די מוסיף לאווירה, סצנות האקשן סוחפות ומבדרות, העריכה לא רעה בכלל ורוב הדיאלוגים טובים ומתוחכמים אך התסריט והעלילה צפויים, פשטניים מידי, שגרתיים, די שבלוניים ונוסחתיים, חסרי מקוריות ויצירתיות כמעט ולחלוטין, חסרי מעוף, לא מעניינים במיוחד ובסך הכל די בינוניים. בקיצור, פחות התחברתי אך עדיין אפשרי לצפייה (מגיע לו אפילו 5.5).
שם: nanaגיל: 2825/08/2017 18:59:57
9/10אייקון ציון
כיף טהור . אחד מסרטי הפעולה הכי טובים וכייפים של אותו עשור, בראד פיט ואנג''לינה ג''ולי בכימיה מטורפת ששם התחילה הזוגיות בינהם (רק חבל שבשנת 2017 הזוגיות הזאת נגמרה). הסרט הוא כמעט שעתיים אבל מרגיש הרבה פחות ומספק כיף לכ (כן לכל) אורכו בעיקר בזכות סצנות אקשן מצוינות, רגעים קומיים טובים וכמובן כימיה מושלמת בין שני השחקנים הראשיים. בקיצור אם לא ראיתם אל תחכו.
שם: גיא שפעגיל: 1314/10/2006 12:22:36
10/10אייקון ציון
יוצא מן הכלל! אנג'לינה הכוסית הזאת! משחקת נהדר. מלא אקשן, מתח, הומור... מומלץ בחום! חוויה אמיתית!
קישורים
חץ מר וגברת סמית (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט