פרסומת

מדגסקר ביקורת סרט

Madagascar Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מדגסקר"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Madagascar
משחק בן סטילר, כריס רוק, דוויד שווימר, ג'יידה פינקט סמית, סשה בארון כהן, סדריק דה אנטרטיינר, אנדי ריכטר במאי/ת אריק דארנל, טום מקגארט  
ילדים
ביקורת סרט למדגסקר מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע20.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די73.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
היישר ממחלקת סרטי האנימציה במפעל התעשייתי של אולפני "דרים וורקס" מגיע עוד מוצר נטול נשמה שלא הספיק להתפתח. כמו אוכל מהיר נטול טעם, נזרק הסרט אל בתי הקולנוע לקראת הקיץ כדי לעשות עוד קצת כסף על חשבון כיסם של חובבי סרטי האנימציה הדיגיטאלית וכמובן ההורים שנגררים לבתי הקולנוע. אז אם "תפוס ת'כריש" היה סרט בעייתי לא הספיקה לעבור שנה ואותם אולפנים כבר מנסים לעשות עוד בוכטה על חשבונכם. "שרק" זה בהחלט לא.זה מתחיל כמו בדיחה, רק שבמקום יהודי, נוצרי, מוסלמי וסיני שמתרסקים באי בודד תמצאו אריה, זברה, ג'ירפה והיפופוטם שחיים בשלווה יחסית בגן החיות של סנטרל פארק. יש רק בעיה אחת: לזברה יש חלום לברוח מגן החיות אל הטבע. לילה אחד הזברה מממשת את האיום וחבריו יוצאים אחריו אבל הם נתפסים וכל הארבעה כולל פינגווינים פסיכופטים שגונבים את ההצגה ושני שימפנזים מיותרים מוצאים את עצמם על ספינה בדרך לאפריקה. בדרך הפינגווינים מחליטים להשתלט על הספינה כדי להגיע לאנטרקטיקה. שרשרת טעויות מובילה את ארבעה הגיבורים הלא ממושמעים אל אי בודד שם הם צריכים להתמודד עם החיה שבפנים. אותה חיה תעמיד את החברות שלהם במבחן, במיוחד כשהאריה החביב יתחיל להיות רעב.
יש כמה דברים מטרידים בסרט המשפחתי הזה. התסריט כמעט ולא מצחיק, גרוע מזה - הסרט צפוי ולא מפתיע. עוד בעיה היא האנימציה לא מרשימה ונטולת דמיון ולהפתעתי מספר פעמים הסרט הכיל אנימציה רגילה לחלוטין. הדיבוב מעצבן ותעזבו אתכם מדייוויד שוויימר הבלתי נסבל וג'יידה פינקט סמית ובן סטילר שקולותיהם נטולי ייחוד ואפילו משמימים. גרוע מזה הדיבוב סובל מגזענות חמורה במיוחד.כריס רוק מדבב את הז'ברה הרוצה להגיע אל הטבע בצורה חביבה וקולו הייחודי תורם רבות אבל את המלך של חיות האי מדבב סשה בארון כהן המוכר לנו בעיקר כ "Ali G". מי שלא מכיר את הדמות הפולחנית שהקומיקאי היהודי יצר לא יבין מאיפה נובע הדיבוב הזה. כאשר הקול מופרד מהדמות הנלעגת שהוא יצר ומודבקת לחיה בלתי ברורה זה פשוט בלתי נסלח.
אבל המעשה הכי בלתי נסלח הוא שאולפני אנימציה חשובים ומשפיעים כמו "דרים וורקס" הוציאו תחת ידיהם מוצר עלוב על גבול הנחות שכמעט ולא מעלה חיוך. עלילתו דלה וצפויה ועל המצאתה טרחו ארבעה אנשים וכמה עשרות אם לא מאות עמלו על האנימציה הלא מרשימה של הסרט. או כמו שאומרים, טוב שיש מיאזקי בעולם.
מדגסקר - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מקסגיל: 1128/09/2013 13:20:26
10/10אייקון ציון
ראיתי את הסרט ממש מזמן. נזכרתי בו עכשיו, נזכרתי איזה סרט מדהים זה היה. כיף לראות אותו בכיף בטלווייה, לא מומלץ בקולנוע! אבל כן, אני חייב להודות - זה אחד הסרטים !
שם: בומבוגיל: 929/09/2012 08:32:32
9/10אייקון ציון
הסרט ממש נחמד אבל יש לו יותר מדי סגנון של שרק אבל הסרט עצמו בעל עלילה משעשעת ואף מתובלת במתח ואירוניה של... טוב איני יכול לגלות הכל אבל סרט מגיל 4+ ולא פחות!!!
שם: שירהגיל: 2230/06/2008 13:56:30
9/10אייקון ציון
סרט מתוק! לא מושלם אבל לאוהבי הז'אנר מובטחת הנאה ..
קישורים
חץ מדגסקר (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט