משחק מכור ביקורת סרט

The Longest Yard Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "משחק מכור"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Longest Yard
משחק אדם סנדלר, כריס רוק, נלי, ברט ריינולדס, ג'יימס קרומוול, דיוויד קלי, וולטר וויליאמסון, אד לותר במאי/ת פיטר סגל  
קומדיה
ביקורת סרט למשחק מכור מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע13.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די73.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות13.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
צחוק, אלימות וטוסטרון בלי סוף בסרט הבנים האולטימטיבי של הקיץ, למרות שאני מכיר גם כמה בנות שהיו יוצאות מאושרות ממנו. בתפקיד הראשי והלא כל כך אופייני מככב אדם סנדלר כאשר הוא מצליח בפעם הראשונה לאורך כל הקריירה שלו להתנקות מכל השטיקים האופייניים שלו ולהגיש הופעה נקייה שמתאימה לז'אנר המסוים של "קומדיית ספורט אלימה"."משחק מכור" הוא עיבוד קולנועי שני לשובר קופות משנת 1974 שבו כיכבו ברט ריינולדס ואד לותר. בתפקיד כוכב הפוטבול לוהק באופן חריג שמתגלה בסופו של דבר כהברקה ליהוקית, הקומיקאי היהודי הכי כשר בהוליווד, אדם סנדלר.
פול היה בעברו כוכב קבוצת פוטבול אבל מאז עברו כמה שנים, הוא הפך לאלכוהוליסט ואחרי שגנב את הרכב של חברתו והיה מעורב בתאונת דרכים עם עשרות מכוניות משטרה הוא נשלח לבית הכלא השמור ביותר במדינת טקסס. מנהל בית הכלא, חובב פוטבול, דורש מפול לקחת קבוצה של אסירים בעייתיים ולא ממושמעים כדי להקים קבוצת פוטבול שתשחק מול קבוצה מרושעת של סוהרים סדיסטיים.ברט ריינולדס חוזר הפעם כשחקן פוטבול קשיש שבעבר היה כוכב גדול והיום נמצא מאחורי הסורגים, הוא עוזר לפול לאמן את החוליגנים וביחד הם מקימים קבוצה בלתי מנוצחת. עוד תמצאו בסרט את כריס רוק על תקן האתנחתא הקומית ועוד שורה של גברים שלא הייתם רוצים לפגוש בסמטה חשוכה באמצע הלילה. כולם מספקים הופעות קומיות משעשעות המודעות במיוחד לנתונים הגופניים המפלצתיים שלהם.
את הסרט ראיתי באולם "רב-חן" בשעת צהריים ואין ספק שלשבת באולם הממוזג כאשר על המסך הגדול אדם סנדלר וחבריו מריצים צחוקים על חשבון הסוהרים או על חשבון עצמם ומדי פעם גם מתאמנים ומשחקים פוטבול יכול להעביר את הזמן בכיף לא נורמלי.הספורט שמצטלם הכי טוב על המסך הגדול הוא פוטבול בעיקר בזכות האלימות והמאסיביות שלו. הוכחה לכך היא סיקוונס הסיום של המשחק הגורלי בין הסוהרים לאסירים. מדובר בסצנה אלימה ומרתקת שמצולמת וערוכה בקצב מהיר ומצליחה ליצור מתח רב למרות הסוף הידוע מראש.בנוסף לעבודה הטכנית המרשימה סביב הסרט והתסריט הקומי שלא הכי מתחבר, (אבל למי זה תאכלס משנה בז'אנר המסוים הזה). הנוכחות של צמד השחקנים הותיקים ברט ריינולדס וג'יימס קרומוול כמנהל בית הכלא המרושע תורמת רבות. בסופו של דבר למי שמחפש לנקות את הראש עם הומור ואלימות, "משחק מכור" הוא אחד הסרטים הקלילים והמבדרים ששווה להעביר איתם את הקיץ.
משחק מכור - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יקירגיל: 1717/10/2005 03:54:30
10/10אייקון ציון
ב2 מילים: רק צחוקים סרט קורע.. אדם סנדלר פשוט מ-ל-ך.
שם: נועו'שגיל: 1204/10/2005 11:20:39
10/10אייקון ציון
זה סרט מושלם!! אדם סנדלר משחק אותה בעוד סרט! אהבתי והתרשמתי מהסרט מאוד!! אני הלכתי לסרט מבלי לדעת עליו דבר רק ידעתי שאדם סנדלר משחק בו אז הייתי בטוחה שזה יהיה סרט טוב!! וטוב שהלכתי!!
שם: נדב נאורגיל: 1428/08/2005 13:37:57
10/10אייקון ציון
אוקי אנשים זה סרט חייה!!!! יש שמה את הראפר נלי שהוא תותח! הוא גם כתב סרט לכבוד הסרט... זה נקרא ERRTIME אני ממליץ יותר על הסרט מאשר על השיר... חח אבל בכל זה אחלה של סרט+שיר!!!
קישורים
חץ משחק מכור (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט