השמועה אומרת ש... ביקורת סרט

Rumor Has It Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "השמועה אומרת ש...":
"שירלי מקליין נפלאה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Rumor Has It
משחק ג'ניפר אניסטון, קווין קוסטנר, שירלי מקליין, מארק ראפאלו, קאתי בייטס, מינה סובארי במאי/ת רוב ריינר  
קומדיה
ביקורת סרט להשמועה אומרת ש... מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"שירלי מקליין נפלאה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע11.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די55.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות33.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
רוב ריינר כבר שנים לא בשיאו. הבמאי שאחראי על סרטים נפלאים כמו "הח'ברה ואני", "הנסיכה הקסומה", "כשהארי פגש את סאלי", ו"מיזרי", חתום גם על אסופת כשלנות מביכה כאשר סרטו הלפני האחרון "אלכס ואמה" הוא אחד הסרטים הרעים ביותר של העשור האחרון. עכשיו הוא חוזר עם סרט חביב ומצחיק, שלא מתקרב לקרסוליים של הסרטים הגדולים שלו אבל הוא בהחלט שיפור גדול לעומת האסון הביקורתי והכלכלי שהוא ביים לפני כשנתיים.התסריט הצולע של ט.מ.גריפין והנוכחות של ג'ניפר אניסטון נטולת הכריזמה, (שמשום מה הפכה למאמי החדשה של הוליווד), לא מצליחים להרוס את הסרט הזה. מה שכן הופך אותו לסרט חביב עבור אנשים שמתחשק להם לצפות בקומדיה קלילה ולא מחייבת, הוא הופעתה המבריקה והגדולה מהחיים של שירלי מקליין. השחקנית הותיקה חזרה השנה אל הכותרות עם שלושה סרטים ברצף ומועמדות לגלובוס הזהב לשחקנית משנה.
הסרט שעליו היא מועמדת לגלובוס הזהב הוא "בנעליה" החביב שגם מציג בימים אלו בבתי הקולנוע בארץ. בסרט "בנעליה" היא יוצרת דמות חיוורת אבל הסרט יותר מוצלח. דווקא בסרט הפחות מוצלח, "השמועה אומרת ש..." היא יוצרת דמות הרבה יותר מרתקת ונותנת הופעה יותר סוחפת. אם בכלל עורכים השוואה בין שני סרטי הבנות הפופולאריים מגלים שבסרט "בנעליה" העלילה הרבה פחות מקורית מהסרט "השמועה אומרת ש..." אבל הבימוי, העריכה והתסריט הרבה יותר מהודקים. גם המשחק של השחקניות הראשיות (טוני קולט וקמרון דיאז), הרבה יותר טוב מאשר ג'ניפר אניסטון שממשיכה להשתמש באותם שטיקים מוכרים שהתחבבו על בנות המין היפה בסדרה "חברים".העלילה מתרחשת בשנת 1997, בפסדינה, פרבר יוקרתי בלוס אנג'לס, ומתייחסת באופן ישיר לסרט/ספר/הצגה "הבוגר". אניסטון מגלמת נודניקית שמגיעה עם ארוסה לחתונת אחותה ומגלה שהסרט הקלאסי, "הבוגר" מבוסס על אמה וסבתה. כן הסבתא חובבת הקוקטיילים היא גברת רובינסון מה שמערער את נפשה הרכה של הנכדה. באופן מכני ובלתי משכנע היא מחליטה לצאת ולמצוא את אותו מאהב שמתגלה כמיליונר המתעסק במחשבים בשם בו בורו. היא בטוחה שהוא אביה וכאשר מתגלה שהוא לא השניים פוצחים ברומן לוהט. כאשר ארוסה הנאמן מגלה את דבר הבגידה הוא זורק את אניסטון מכול המדרגות. עכשיו היא צריכה להחליט מה היא רוצה מהחיים שלה.
ייאמר לזכותו של "השמועה אומרת ש..." שאסופת שחקני משנה נפלאים, תסריט עם פוטנציאל וכמה רגעים קורעים, איכשהו מצליחים להפוך את מוצר הצריכה הזה לחביב ולהעביר 96 דקות. אם מתחשק לכם לראות את שירלי מקליין, דיווה אמיתית פולטת אסופת קללות עסיסית לכל כיוון אפשרי, מינה סובארי הצעירה שעושה תפקיד משנה מצחיק, קווין קוסטנר שהפך אולי לשמנמן אבל הרבה יותר שרמנטי ואת מארק רופאלו המקסים תמיד, כנראה הסרט שווה את מחיר הכרטיס. אם אתם או יותר נכון אתן אוהבות את החנחונים של רייצ'ל, סליחה, ג'ניפר אניסטון אז בכלל תתמוגגו.
השמועה אומרת ש... - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: shayeגיל: 3211/06/2013 11:24:52
8/10אייקון ציון
בהחלט גירסא נחמדה לרעיון סרט "הבוגר" סרט משעשע. אהבתי מתאים יותר לבחורות אבל...( או שילוב חברה נשית )
שם: שיר טגיל: 1620/08/2006 02:49:59
1/10אייקון ציון
במילה אחת קינקי. מה הקטע של הסרט העלוב הזה?!, כל הסרט היא בטוחה שההוא אבא שלה ואז היא פאקינג שוכבת איתו?!, מה נסגר עם היוצרים?!, תסביך אדיפוס מטורף זה מה שהסרט הזה! כל בנות המשפחה עושות את אותו בחור ועל זה עושים סרט?! מילא אם הוא היה חתיך, אבל סתם חטייאר מעפן.
שם: אוראל בסטקרגיל: 1618/03/2006 09:41:16
6/10אייקון ציון
הסרט בסדר אבל ראיתי קומדיות הרבה יותר מצחיקות
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט