מחיר הבגידה ביקורת סרט

Derailed Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מחיר הבגידה":
"חבל על הכסף"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Derailed
משחק ג'ניפר אניסטון, קלייב אוון, ונסן קאסל, טום קונטי, מליסה ג'ורג', אקסיביט, RZA במאי/ת מיקאל הפסטרום  
מתח/פעולה
ביקורת סרט למחיר הבגידה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"חבל על הכסף"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע50.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די34.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות15.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
יש סרטים ששום דבר כבר לא יעזור להם. הם נידונו למוות כבר בשלב כתיבת התסריט. "מחיר הבגידה" הוא מסוג הסרטים שמקומם באחד מערוצי הסרטים ולא על מסך הקולנוע, אך משום מה הסכימו לקחת בו שלושה שחקנים עם פרופיל גבוהה וככה הסרט המיושן והעלוב הזה התגלגל אל אולמות הקולנוע. עכשיו כול מה שנותר כנחמה לקוני הכרטיסים זה לצפות בסצנה הטובה ביותר שג'ניפר אניסטון לקחה בה חלק בכול הקריירה שלה. אגב, זו הסצנה האחרונה שלה בסרט.אז "מחיר הבגידה" הוא בעצם דרמת מוסר פוריטנית, צבועה ורדודה המתחזה למותחן ארוטי. זהו סרט שיש לו מטרה אחת בלבד והיא להזהיר גברים נשואים מפלרטוט עם נשים זרות. איפה ראינו את זה? אי-שם בשנות השמונים כאשר מייקל דאגלס התעסק עם גלן קלוז וזו סדרה לו חוויה אורגזמית אלימה במיוחד. בהתאם לעשור הסינטטי שבו אנחנו חיים, שונתה העלילה והשחקנים הרבה פחות יצריים. הבריטי קלייב אוון זקוק לבמאי שחקנים מעולה כדי לבצע תפקיד טוב. לצידו המאמי של הוליווד, ג'ניפר אניסטון שעם כל הכבוד, (ואין הרבה), היא בהחלט לא סקסית והכי לא מפתה שבעולם. (במקביל מציג "אנתוני זימר" שם סופי מרסו מרטיבה את המסך עם סצנת רכבת מפתה פי מיליון).
העלילה עוקבת אחרי גבר צעיר ואשה נאה הנפגשים ברכבת. הם מפלרטטים ומוצאים את עצמם בחדר עלוב בבית מלון נחות ורגע לפני שהגברבר משגל את האשה, צרפתי אכזרי פורץ פנימה ומכה את הגבר עד שזה מאבד את ההכרה ואונס את האשה התמה. זה מה שקורה כשבוגדים בבני הזוג - חוטפים מכות ונאנסים באכזריות. אם לרגע חשבתם שהצרפתי המאנייק יעזוב את הצמד חמד בשקט אתם טועים. הוא מתחיל לסחוט אותם ולאיים שהוא יספר לבני הזוג. לא מספיק שהם חטפו מכות ונאנסו עכשיו הצרפתי רוצה גם כסף, הרבה כסף, ואם הוא לא יקבל את הכסף הוא יפגע באשתו ובתו של הגברבר.יורד המון גשם בסרט הזה. השמים תמיד שחורים, הבניינים אפורים והשחקנים תמיד נראים מדוכאים. בכלל, היה לו אחלה פוטנציאל להיות יותר מסתם סרט מתח סוג ב', אם התסריט היה קצת יותר מושקע וקצת פחות צבוע ומטיף. "מחיר הבגידה" היה יכול להיות פילם נואר לא רע בכלל אבל הטעות היא שהוא מזכיר את כל המותחנים הנוצריים שנוצרו במהלך שנות השמונים ותחילת התשעים.
הליהוק ניסה להיות מאוד מקורי: ג'ניפר אניסטון החסודה במותחן ארוטי אלים? אז זהו שזה לא ארוטי, בהחלט לא מותח, כן אלים אבל רק בגלל שצריך להעניש את הגיבור שבוגד באשתו. למה הרשע צרפתי? כי האמריקאים שונאים היום את הצרפתים יותר מכול אומה אחרת. ווינסנט קאסל, שחקן שמתמחה בגילום דמויות רעות ומעורערות מתאים בול לתפקיד. אחרון חביב הוא קלייב אוון בעל הפנים המיוסרות. השחקן שהופך במהירות לכוכב הוליוודי גברי מוביל צריך להתחבב על הקהל בעזרת תפקיד ראשי במותחן שבו הוא יוצא בסופו של דבר הגיבור, והתפקיד הזה בהחלט מספק לו את הסחורה."מחיר הבגידה" הוא סרט מבדר לשעות הקטנות של הלילה, אם יושבים ומחפשים איזה מותחן בנאלי שירצד בטלוויזיה רגע לפני שהולכים לישון. בישראל מובטח לסרט להיות להיט מסיבה אחת בלבד, הישראלים מתים על מותחנים. הישראלים אוהבים ללכת לסרטים שכאלה בקבוצות ובסוף הסרט לשבת בבית קפה ולנהל ויכוח האם הם ניחשו את הטוויסט כן או לא. מבחינתי זה לא משנה, עליתי על הטוויסט שבועיים לפני שראיתי את הסרט. איך עשיתי זאת? כאשר כתבתי את התקציר לאתר בדקתי את שמות הדמויות באתר imdb . מחסור בשמות מסוימים גרם לי לעלות על הטוויסט הדבילי עוד לפני שראיתי פריים אחד מהסרט. עד כדי כך הסרט הזה צפוי ומיותר.
מחיר הבגידה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Jason Stathamגיל: 2302/04/2014 21:53:59
8/10אייקון ציון
מותחן משובח שמכיל בתוכו מסור השכל שבגידות לא משתלמות. לדעתי ההופעה הכי מוצלחת ומפתיעה של מלכת הקומדיות הרומנטיות אניסטון.8 בסולם statham.
שם: anipoגיל: 4212/11/2013 16:12:53
9/10אייקון ציון
מותחן משובח וקיצבי עם הפתעות במהלכו. לא משעמם לרגע, מומלץ!
שם: בןגיל: 2515/08/2013 05:33:37
8/10אייקון ציון
עלילה מעניינת, מה שהשאיר אותי סקרן לאורך כל הסרט. התנהלות התסריט די כבדה ואיטית, כאילו משהו שם חסר. בשלב מסוים הסרט התמקד רק בשחקן הראשי, מה שיצר מעין חור קטן, אבל בגדול - אחלה סרט, אני נהניתי ממנו. יותר טוב מהרבה סרטי מתח. 8/10 בהחל מגיע לו.
קישורים
חץ מחיר הבגידה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט