פרסומת

ג'ונגל סיטי ביקורת סרט

The Wild Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ג'ונגל סיטי":
"למחוק מהרשימה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Wild
משחק קייפר סאתרלנד, אדי איזרד, ג'וני קימל, קלינטון לופ, דומיניק סקוט קאי במאי/ת סטיב וויליאם  
ילדים
ביקורת סרט לג'ונגל סיטי מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"למחוק מהרשימה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די60.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות15.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אפשר לכתוב המון על סרט האנימציה החדש של אולפני וולט דיסני. אפשר לכתוב שלסמסון האריה יש יותר מ-6 מיליון שיערות דיגיטאליות שנוצרו בנפרד. אפשר לכתוב שלפודל יש 14 מיליון שערות דיגיטליות. שלברידג'ט הג'ירפה יש בדיוק אותו מספר חוליות כמו לבני הסנאי. ההבדל הוא שכול חוליה בצווארה היא באורך 30 ס"מ. לציפורי הפלמינגו בסרט יש מבטא סקוטי כי בעיני הבמאי הם מזכירים חמת חלילים, ושהקומיקאי אדי איזארד חבש על ראשו פח זבל בסצנה שראשו שנייג'ל הקואלה נתקע בפחית צבע. עוד מספרים לנו שקיפר סאת'רלנד התאמן על שאגתו של סמסון תוך נהיגה בכביש מהיר בדרך לאולפן ההקלטות, ומשך אליו מבטים מוזרים משאר הנהגים על הכביש.על הסרט "ג'ונגל סיטי" עבדו 418 אנשי צוות שהשקיעו מיליון וחצי שעות עבודה. התוצאה היא פיהוק אחד מתמשך. לא ברור מה אולפני דיסני חשבו לעצמם, אבל כרגע הם נמצאים בפיגור רציני אחרי אולפני האנימציה של "דרים וורקס" ו"פוקס". נכון ש"ציק'ן ליטל" הצליח כלכלית אבל זכה לביקורות גרועות, אז עכשיו הכישלון הוא בשני החזיתות. אין ספק ש"ג'ונגל סיטי" הוא אחד מסרטי האנימציה הגרועים ביותר שראיתי אי פעם. האנימציה המרשימה של הסרט לא מצילה אותו מפני התסריט הגרוע שלו. שילוב לא בריא בין "מדגסקר" ל"למצוא את נמו".
אין ממש עלילה לסרט המיותר הזה. ראיין הוא בנו של סמסון המלך של גן החיות בסנטרל פארק. כאשר ראיין נפגע מאביו הוא בורח ונכנס למיכלית שנשלחת בטעות אל אי פראי. אביו האריה סמסון וחבריו הג'ירפה, אנקונדה, קואלה וסנאי בורחים מגן החיות ויוצאים אל העיר הגדולה בדרך אל הנמל שם הם חוטפים ספינה ומחפשים אחרי ראיין. כמות הכישרונות שדיבבו את הסרט והאנימציה המרשימה לא מצליחים להציל את המצב.התחושה המרכזית היא שאין תסריט לסרט, במקרה הטוב מדובר בתסריט מאולץ וממוחזר. בכל סרט ובעיקר בסרטי אנימציה הדמויות חייבות להיות מעניינות ומעוררות הזדהות. בסרט הזה אין דמות אחת שמצליחה באמת לעורר עניין. פלא שרשתות המזון המהיר וחנויות הצעצועים החליטו לוותר על מוצרי הצריכה הנלווים. הכישלון ברור כמעט מהסצנה הראשונה. בסרט הזה כבר היינו מיליון וחצי פעם. גם הפעם אין לגיבור הסרט אמא, מה קורה בסרטים של דיסני שאמהות פשוט לא קיימות? וגם כאן אבא והבן לא בדיוק מסתדרים, (צ'יקן ליטל, במבי 2).
אין רגע אחד מקורי בסרט הזה, אין רגע אחד מצחיק בסרט הזה. אין סיבה אמיתית לשלם 35 ₪ ולראות את מוצר הצריכה הנלוז והמעופש הזה. גם אם האולפנים ידווחו לי ש"פורסט גאמפ" זכה באוסקר על האפקטים המיוחדים על הנפשת נוצה אחת בלבד ובסרט הזה יש 2 מיליון נוצות, זה לא יעזור כי אם הסרט מחורבן אפילו האטרקציה ששחקנית בגובהה 1.5 מטר שמדבבת ג'ירפה לא תציל את הספינה שנדונה לטבוע עוד לפני שנגעה במים.
ג'ונגל סיטי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Jason Stathamגיל: 2307/10/2014 00:02:29
5/10אייקון ציון
מסה לרכב על הגל של מדגסקר אך לא מתקרב אליו ברמה.5 בסולם statham.
שם: רם טובלגיל: 1203/08/2006 15:28:06
7/10אייקון ציון
סרט נחמד מצחיק הורדתי וצדקתי כל כך זהבכלל לאשווהה תכסף לקולנוע כי מדגסקר2 טובנו ם את זה הורדתי(מדגסקר לכך החמורים שלא קלטו ויש כאלה) אבל על הסרט הזה הייתי מוכן לתת תכסף!!!! סרט ענק מדגסק ג'ונל סיטי פחות איזה חמודה ומצחיקה הקואלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שם: אורי משיחגיל: 1219/07/2006 10:39:58
1/10אייקון ציון
"מצוץ!!!!!!!!!!!!!" אני מצטער שביזבזתי על זה 30 שקל כי ראיתי את מדגסקר וזה בדיוק אותו סרט!!!! פשוט היוצר של ג'ונגל סיטי ראה את הסרט מדגסקר ועשה בדיוק אותו סרט!!!!
קישורים
חץ ג'ונגל סיטי (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט