נחשים על המטוס ביקורת סרט

Snakes on a Plane Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "נחשים על המטוס":
"זבל משובח"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Snakes on a Plane
משחק סמואל ל. ג'קסון, אדם בהר, ג'וליאנה מרגוליס, בובי קנווייל, אמלי הולמס במאי/ת דיוויד ר. אליס  
אימה
ביקורת סרט לנחשים על המטוס מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"זבל משובח"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע10.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די76.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות13.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מוצאי שבת בחצות ארבעים בסינמה סיטי. אולם הקולנוע מלא עד אפס מקום. מגוון רחב של צעירים כולל קבוצה של בחורים חרדים, (זקן, ביגוד שחור מכף רגל ועד ראש, כיפה שחורה), הגיעו לצפות באחד הסרטים המדוברים ביותר הקיץ. לא מדובר בסרט אפקטים שעלותו מאתיים מיליון דולר, אפילו לא מאה מיליון דולר. הסרט הנ"ל עלה רק 35 מיליון דולר. יש בו כוכב אחד שלא ממש מצליח למשוך קהל בשנים האחרונות, קוראים לו סמואל ל. ג'קסון והשחקנים שלצידו, (אם מתעלמים משלל שחקני משנה בלתי מזוהים וגרועים בד"כ), הם נחשים קטלניים.העלילה אינה שופעת הברקות וזה הדבר הטוב ביותר בסרט הנ"ל. כשמו כן הוא, מטאפורות ואמירות על החיים ממש לא תמצאו כאן, מדובר בסרט שכול מטרתו היא לספק Fun קייצי טהור והוא עושה זאת בדיוק כמתבקש ממנו - לא פחות ולא יותר. דויד ר. אליס עשה את זה כמו שצריך בסרט הפעולה המבדר "סלולר" והוא עושה זאת בשנית גם ב"נחשים על המטוס". הבמאי הוא מקצוען שיודע לספק את הסחורה. שלא תטעו, לא מדובר כאן בבמאי מבריק שיכול לקחת עלילות צולעות ולעשות מהם מטעמים בדיוק כמו שהיצ'קוק היה עושה. אבל הוא כן יכול לספק בידור ראוי לכול מי שרוצה לעביר את הערב ברצף בלתי הגיוני, מהיר ומבדר של נחשים המחסלים שפע של ניצבים ושחקני משנה עלומים.
את מגע הזהב של דויד א. אליס היה אפשר לראות כבר בפתיחה של סרטו השני, "יעד סופי 2". הסצנה המהירה והסוחפת היה הרבה יותר טובה מהסרט עצמו. בסרטו השלישי, "סלולר" היה ברור שמדובר בבמאי שיודע ליצור סרטי פעולה סוג ב' ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר. בסרטו הרביעי הוא לוקח סיכון עם עלילה דבילית מלכתחילה, מחבק אותה באהבה ומספק את הסחורה כפי שהתבקש ממנו. העלילה עוקבת אחרי סמואל ל. ג'קסון המגלם סוכן FBI ותיק המעביר עד מדינה נגד המאפיה מהוואי ללוס אנג'לס כדי לתת עדות נגד מאפיונר אכזרי ורצחני במיוחד. המטוס עצמו אמור לשמש הגנה מפני מתנקשים פוטנציאלים, רק שלמאפיה יש שיטות מקוריות משל עצמה. שורה של נחשים ארסיים שאמורים לבצע את ההתנקשות המושלמת משוחררים במהלך הטיסה והחגיגה מתחילה.מי שלא שמע על הסרט כנראה לא ממש חי את עולם הקולנוע ובעיקר את עולם הקולנוע דרך האינטרנט. הכול התחיל לפני כחצי שנה בערך כאשר בלוג שיצר התסריטאי התחיל לעורר עניין והתלהבות בעיקר בשל העלילה המופרכת והשם המגוחך של הסרט. לפתע הופיע ב YouTube טריילר לא רשמי ואיתו שפע של סרטונים שנוצרו על ידי צעירים משועממים. האולפנים הודיעו שהם רוצים לשנות את שם המוצר ובלוגרים יצרו עצומה שבה הם דרשו שלא ישנו את שם הסרט. הופיעה עוד עצומה שדרשה שתהיה יותר אלימות בסרט. המון רעש וצלצולים בחסות מערכת יחסי הציבור של אולפני ניו-ליין.
למי שלא הבין כבר משם הסרט שמדובר בסרט אימה זניח שנועד בעיקר לקהל של בנים בני טיפש-עשרה עמוסי הורמונים שלא יתפלא שהוא לא קיבל אלגוריה קורעת לב על אסון התאומים. בסך הכול מדובר בשילוב מבריק של כוכב קולנוע קולי ובמאי שיודע את עבודתו. השניים הופכים את המוצר הקולנועי הנ"ל לבידור שאינו לוקח את עצמו ברצינות וטוב שכך. לא ברור איך אפשר להתייחס ברצינות לשפע של מיתות משעשעות, שחקני משנה גרועים (נתן פיליפס כעד המדינה פשוט עלוב), תסריט עמוס קלישאות (כולל דיילת שזו הטיסה האחרונה שלה), ושלל אפקטים מביכים.בכל מקרה מי שחושב שהוא לא יהיה מסוגל ליהנות מסמואל ל. ג'קסון אוחז באקדח שלוף על המטוס, ונואם בשיא הרצינות את המשפט הבא: I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane"", כנראה לא צריך ללכת לסרט הזה. מבחינתי "נחשים על המטוס" הוא הזבלון הקולנועי המבדר ביותר שיצא מהוליווד בקיץ האחרון.
נחשים על המטוס - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ניקול אנגלגיל: 1706/04/2009 14:50:03
9/10אייקון ציון
אולי אותכם הוא לא הפחיד אבל אותי? הוא הפחיד בטרוףףף במיוחד בשרותיםםם שירד לו דם מהראשש!!! אחותי כמעט הקיאה אבל אני פחדתיי כולי רעדתי ^^ סרט אחד החזקיםם למרותת שבהתחלה האפקטים חראאא
שם: דאןגיל: 1602/12/2007 18:51:57
9/10אייקון ציון
סרט שנורא הצחיק אותי משום מה.. שדי התבלבלתי וחשבתי שזו אולי קומדיה חח אבל סה"כ סרט חביב,מצחיק ולא מפחיד.
שם: אלינור מנייבגיל: 1416/04/2007 21:45:42
1/10אייקון ציון
במילא אחת חרא לא לראות זה סרט סוטה ומגעיל
קישורים
חץ נחשים על המטוס (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט