החיים בשידור חי ביקורת סרט

Ed-tv Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "החיים בשידור חי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Ed-tv
משחק מת'יו מקונוהיי- אד פקורני, ג'ינה אלפמן- שרי, וודי הרלסון- רוי פקורני, אלן דג'נרס- סינתיה טופינג, אליזבת' הארלי- ג'יל במאי/ת רון הווארד  
קומדיה
ביקורת סרט להחיים בשידור חי מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע20.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די60.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות20.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אד פקרני (מתיו מק'ונהיי) הנו זבן בחנות וידאו. תוסיפו לזה את העובדה שהוא כבר בן 31, ותקבלו רושם טוב יותר לגבי הדמות שלו. הגבר הבודד וחסר הביטחון נעתר להשתתף בתכנית טלוויזיה שיווקית חדשה, אשר מחדירה מצלמות לחייו ומצלמת אותו 24 שעות ביממה, איפה שלא יהיה, במהלך כל יומו ובקטעים הכי מביכים המתרחשים סביבו. המצלמות מתעדות כל רגע ורגע בחיי המשפחה שלו, את התאהבותו בחברה (ג'ינה אלפמן) של אחיו השחצן (וודי הארלסון), את הדמויות המוזרות הנקרות בדרכו, ועוד. עד מהרה מאבד אד את כל הפרטיות שלו, והוא נוכח לדעת שהתהילה והכסף שהסדרה מקנה לו, לא מכסים על המחיר האישי שהוא נדרש לשלם עבור החשיפה לעין הציבורית.הקומדיה השנונה מבית היוצר של רון הווארד (אפולו 13, כופר, הגרינץ') באה קצת אחרי ההצלחה הגדולה של "המופע של טרומן" בכיכובו של ג'ים קארי. ואולם, למרות שבתחילה מתעורר הרושם שמדובר בשני סרטים דומים, רב מאד השוני ביניהם. בעוד ש"טרומן" הנו סרט אינטלקטואלי, חריף וציני עד מאד, "החיים בשידור חי" (מי לעזאזל המתרגם של שמות הסרטים בארץ? לפטר אותו לאלתר...) הנה קומדיה קלילה ונעימה, עם דמויות סימפטיות ולא מוקצנות כמו ב"טרומן", והאף שיש לה מה לומר בשורה התחתונה על היחס בין תהילה לאובדן הפרטיות ולמחיר אישי כבד, הרי שהיא עושה זאת בנעימות ובקלילות.
נקודה טובה בסרט הוא הקאסט המעולה - כל אחד ואחד מהשחקנים עושה את מלאכתו על הצד הטוב ביותר, וקשה שלא לסמפט מי מהשחקנים. הבמאי רון הווארד מנצח על המקהלה בבימוי מתוזמן היטב, עם הרבה טאץ' אישי וקסם רב. עוד נקודה טובה בסרט הוא התסריט. למרות שהסרט הנו ארוך, תסריט שנון ועשיר בפרטים מכסה על מגרעה זו.יש לי הרגשה כבדה, שלסרט נעשה עוול והוא לא זכה לחשיפה מספקת ולפרסום שהגיעו לו. על כן המלצה חמה - אם בא לכם קומדיה טובה וקלילה (במובן הטוב של המלה) או שאתם רוצים להתייחד בזוג עם סרט מקסים לערב, קחו את הסרט הזה. הנאה כמעט מובטחת.
מה שכן, שימו לב לפיצ'ר המיוחד של "סצנות שנחתכו בעריכה הסופית" - נראה שבמקור הסרט היה אמור להיות יותר ציני ובעל צד קצת יותר מפוכח ומרושע קמעא, ואולם הבמאי החליט במתכוון להעניק לו אופי יותר אופטימי ושמח, ועל כן נחתכו סצנות מצחיקות, ציניות מאד ומעוררות עניין. שווה להעיף מבט בחצי שעה של הסצנות החתוכות. יש שם כמה שממש מצחיקות.לסיכום: אינטליגנטי, עשוי היטב, ליהוק מעולה, משעשע.8 בסולם יגאל.
החיים בשידור חי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצה להיות הראשון/נה לפרסם כאן ביקורת גולשים ?
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט