הסופר אקסית שלי ביקורת סרט

My super Ex Girlfriend Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הסופר אקסית שלי":
"סופר מיותר"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר My super Ex Girlfriend
משחק אומה ת'ורמן, לוק ווילסון, אנה פאריס, אדי איזארד, וונדה סייקס במאי/ת איוון רייטמן  
קומדיה
ביקורת סרט להסופר אקסית שלי מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"סופר מיותר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע5.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די70.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות23.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בפוטנציאל שלו "הסופר אקסית שלי" היה צריך להיות מעדן לחובבי סרטי סופר גיבורים למיניהם ולהיט קייצי שווה לכול נפש. אומה ת'ורמן בביגוד צמוד מכסחת רעים ומנהלת רומן צולע עם לוק ווילסון תחת חסותו של הבמאי הוותיק איוון רייטמן ("מכסחי השדים", "אבולוציה"), בהחלט נשמע מבטיח. אבל מסתבר שלא כול סינופסיס הופך גם לתסריט טוב. במקרה של "הסופר אקסית שלי" התסריט של דון פאינה היה צריך לעבור שכתוב נוסף, מהסוג הרציני. באופן טראגי הבמאי עצמו כנראה היווה בעיה והסרט שאורכו בסה"כ 90 דקות מרגיש בערך כמו ארבעים שנה במדבר.ג'י גירל היא גיבורת על בלונדינית וסקסית שבחיי היום יום מסתתרת מאחורי חזות אפרורית משהו של ג'ני ג'ונסון העובדת בגלריה יוקרתית במנהטן. מאט סאנדרס עובד בחברת קבלנות יוקרתית המתחיל עם ג'ני ברכבת התחתית ואחרי שהציל את התיק שלה מגניבה היא מסכימה לצאת איתו. במפגש הראשון הגיבורה נעלמת לפתע וחוזרת מפויחת בגלל שריפה שהיא כיבתה. נכון שהיא עושה מעשי גבורה אבל עם גברים היא ממש לא מוצלחת ומאט לא ממש מתלהב ממנה. המפגש השני מתגלה כחוויה סקסואלית שניתן להגדירה כשוברת מיטות וקירות.
מהר מאוד ג'ני חושפת את זהותה האמיתית והם אפילו מעופפים בשמי מנהטן תוך כדי קיום יחסי מין. מאט מתחיל להילחץ כשחברתו החדשה מתגלה כבחורה מאוד תלותית וחשדנית. הוא מחליט להיפרד ממנה וזאת למרות שיש לה כוחות על. הפרידה הופכת אותו לפגיע במיוחד כי תאבת הנקם של ג'ני גדולה יותר מהכול. הנקמה בוא תבוא והיא תכיל שבירת תקרות, העלמת המכונית של מאט בחלל, הפשטתו לנגד חבריו לעבודה ואפילו כריש יבקר בחדר המיטות שלו. אף אחד מהעונשים לא באמת מצחיק או מעניין בסופו של דבר.משהו לא עובד בסרט הזה מההתחלה עד הסוף, נראה כאילו ביים אותו במאי חובב שרק רצה לסיים את הצילומים וללכת הביתה לישון כי הוא פשוט מאוד עייף. "הסופר אקסית שלי" הוא סרט נטול חיים, נטול אנרגיה ונטול עניין. אומה ת'ורמן לא טובה, לוק ווילסון איום וזו מחמאה, אנה פאריס אולי השחקנית הקומית הטובה ביותר כיום מתבזבזת על תפקיד לא מצחיק והסטנדאפיסטית האפרו-אמריקאית החריפה וונדה סייקס ממשיכה לעשות רעש ולהתבזבז בתפקידי משנה עלובים במוצרים הוליוודיים עלובים לא פחות. אף אחד מהם לא מצליח להחיות את התסריט הגרוע של דון פאינה ולהכניס חיים במוצר הנידח של הבמאי איוון רייטמן.
אפילו הנוכחות הוולגרית במקצת של הקומיקאי ההומו המתחזה כאן לסטרייט אדי איזארד, המגלם את אהוב ליבה האמיתי של ת'ורמן לא עוזרת לסרט, אולי להפך. "הסופר אקסית שלי" הוא סרט עצוב כי הוא היה יכול להיות מצחיק, שנון, ובעיקר מוצר מבדר ומקורי. אבל נראה שאפילו במאי קומדיות ותיק וצוות שחקנים מנוסה לא יכולים להציל תסריט שהיה צריך להפך לסרט הולמרק במקרה הרע ובמקרה הטוב פשוט להיגרס יחד עם המון תסריטים אחרים.
הסופר אקסית שלי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: דאןגיל: 1601/10/2007 19:49:35
7/10אייקון ציון
אממ...יש כמה קטעים מצחיקים וזהו
שם: Solero Magnumגיל: 2801/11/2006 07:33:08
6/10אייקון ציון
נחמד. לא יותר מזה. אל תצפו לעלילה מרתקת או משהו.
שם: דניאל ברנבויםגיל: 3419/10/2006 01:44:40
2/10אייקון ציון
סרט גרוע שלא ממש הצליח להחליט אם הוא סרט גיבורי על, פארודיה על הז'אנר או סתם קומדיה חביבה. הוא לוקח מעט מכל דבר אבל בסופו של דבר נשאר טעם תפל של סרט משעמם על כלום, לא מצחיק, לא מרגש, לא מותח. כלום. פשוט בזבוז של שעה וחצי מהחיים.
קישורים
חץ הסופר אקסית שלי (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט