פרסומת

כוורת בסרט ביקורת סרט

Bee Movie Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "כוורת בסרט":
"תרדמת בסרט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Bee Movie
משחק גרי סיינפלד, רנה זלווגר, מתיו ברודריק, ג'ון גודמן, כריס רוק, קאתי בייטס, ריפ תורן, מגן מולאלי, ברי לווינסון במאי/ת סטיב היקנר, סימון גי. סמית  
ילדים
ביקורת סרט לכוורת בסרט מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"תרדמת בסרט"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע18.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די67.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות14.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי ההקרנה של "כוורת בסרט" חזרתי לדירתי הצנועה. חברי שישב בסלון שאל אותי - איך היה? והתשובה שלי היתה "השעתיים הארוכות בחיי". הוא הסתכל עלי ואמר, "אבל הסרט רק 90 דקות". הפרויקט המונפש של ג'רי סיינפלד ואולפני "דרים וורקס" פשוט לא עובד. נראה שהאחראי העיקרי לכישלון הוא התסריטאי והמדבב הראשי, אמן הסטנד-אפ היהודי, תושב התפוח הגדול – ג'רי סיינפלד בכבודו ובעצמו.עם כול הכבוד לסרטי האנימציה, לטכנולוגיה המתקדמת ולתחרות איזה סרט יהיה יותר מרהיב (אגב, גם כאן נכשל "כוורת בסרט") הדבר החשוב ביותר בסרטים מסוג זה הוא התסריט והשני החשוב ביותר הוא השחקן המדבב. לא סתם נוצר מקצוע בשם דיבוב סרטים. בסרטי אנימציה הקול הוא שמעביר את הרגש ולצערי אם יש דבר אחד שחסר בהופעה של סיינפלד ובקול המונוטוני שלו הוא רגש. סיינפלד הוא ציניקן יהודי ניו-יורקי טיפוסי אפילו יותר גרוע מוודי אלן וכמו הסיטקום שבו הוא כיכב כך גם בסרט שאותו הוא מדבב, אין בנוכחות שלו טיפה אחת של רגש או עניין.
הסיטקום המפורסם של סיינפלד לא היה מצליח בלי שלושת שחקני המשנה המעולים והטיפוסים הצבעוניים שסבבו את דמותו הלא מעניינת של הכוכב. אם יש הוכחה ניצחת לכך, היא עלתה לאולפני "דרים וורקס" 150 מיליון דולר וקוראים לה "Bee Movie" או בשמו העברי המחריד "כוורת בסרט". במסורת סרטי האנימציה העוסקים בחייהם של חרקים, גם סרט זה עוסק בעימות בין חרקים לבני אדם. הפעם מאשימים אותנו בניצול דבורים לרעה. אל דאגה, בסוף הדבורים יבינו שזה דווקא חיוני לעולם שננצל אותם, רק צריך להיות נחמדים אליהם.בעולם שבו כול בני האנוש לבנים הדבורים הם המעמד הנמוך, כלומר המכסיקנים והאפרו-אמריקאים. למרות שהם מנהלים משפטים על ניצול ויחס לקוי בעבודה בסופו של דבר הם מבינים שאם הם לא יעבדו, אנחנו, הלבנים, נסבול ממחסור חמור בדבש ועוד כמה אסונות טבע. ככה זה שאתה גר בדירת פאר בגורד שחקים יוקרתי בלב מנהטן.
מזמן לא הרגשתי מיובש כול כך בסרט אנימציה, לפחות מאז הסרט המזעזע "בלגן בחווה" שאני מנסה להדחיק בכוח אבל מדי פעם הוא צץ לי בסיוטים על פרותיו המדברות. סיינפלד וחבריו כתבו תסריט לא מצחיק, העולם הפנימי שהם יוצרים בלתי הגיוני, ישנן קפיצות תסריטאיות על סצנות שהיו יכולות לתרום כמו איך הדבורה פתאום תובעת את בני האדם. אני יודע, מדובר בסרט אנימציה, לא חובה שהוא יהיה הגיוני, אבל עדיין הסצנה שבה הדבורים מצילות מטוס מתרסק בעיקר מגוחכת ולא בגלל שהיא מצחיקה.לאורך כול הסרט הרגשתי כיצד גופי שוקע בתוך הכיסא. הדם כמעט וקפא במקומו, החיוך שכול כך רציתי שיצוץ על פני פשוט לא הופיע. הרגשתי כאילו אני בתרדמת ומשהו צריך להעיר אותי מהסיוט ששקעתי בו, רציתי רק להתעורר ולגלות שזה לא סרט אנימציה של "דרים וורקס" וזה לא סיינפלד שמדבב את האסון המצויר. טעיתי. זה היה הוא ואלה גם היו אולפני האנימציה החביבים עלי. "פיקסאר" נפלו ב"מכוניות" ולקצנברג ושפילברג יש את "כוורת בסרט". לכול אחד מותר לטעות.
כוורת בסרט - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ליאור כהןגיל: 2222/09/2008 03:54:10
6/10אייקון ציון
נחמד,אבל לא משהו אין הרבה קטעים מצחיקים בסרט,יש די קצת בגדול חביב אבל לא משהו
שם: מיטל פינטוגיל: 2424/01/2008 18:34:03
10/10אייקון ציון
סרט מצחיק ומאוד משעשע.
שם: אליאור זבישינסקיגיל: 1925/12/2007 15:15:27
10/10אייקון ציון
סרט מרתק ומותח אני ממליץ לכם לראות אותו
קישורים
חץ כוורת בסרט (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט