המלאכים של צ'רלי ביקורת סרט

Charlie's Angels Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "המלאכים של צ'רלי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Charlie's Angels
משחק קמרון דיאז- נטלי, דרו ברימור- דילאן, לוסי לו- אלכס, ביל מארי- בוסלי, סאם רוקוו'ל- אריק נוקס, קלי לינץ'- ויויאן ווד, טים קארי- רוג'ר קורוו'ין, כריספין גלובר- איש רזה, מט לה בלנק- ג'ייסון, אל אל קול ג'יי- מיסטר ג'ונס במאי/ת אם סי ג'י  
דרמה
ביקורת סרט להמלאכים של צ'רלי מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
4.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע9.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די63.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות27.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט הזה תפס אותי בהפתעה. ציפיתי לסרט שטחי וקל כנוצה, אותו אעביר ביעף מבלי להקדיש לו מחשבה שניה. זה מה שאכן קיבלתי, אבל בכך לא תם העניין. מדובר בהפקה סטייליסטית ומשגעת, אשר ראוי לתת לה סופרלטיבים יתרים. הסרט לוקח את סדרת הטלוויזיה המיתולוגית על שלושת הבלשיות היפהפיות, העובדות עבור מיליונר מיסתורי בשם צ'רלי, אותו לא ראו מעולם. צ'רלי מתקשר עם המאלכיות שלו בעזרת עוזרו הנאמן והרכרוכי משהו, בוזלי. בסרט זה המלאכיות יוצאות אחר מטורף המבקש להשתלט על טכנולוגיה המאיימת לחסל את הפרטיות לחלוטין, ואשר הנה בעלת השלכות מסוכנות באם תיפול לידיים הלא נכונות.אבל העלילה, כהרגלה, הנה שטחית ובאה רק להוות רקע לסרט. הסרט הנו בעיקר סרט אווירה, אקשן, והרבה - אבל הרבה - סטייל, קצב וצבע. התלבושות המדהימות, הפסקול הקיצבי, הצילום התזזיתי, קטעי הקרב המבוימים ביד אמן, הבימוי המסוגנן, והסיטואציות המצחיקות אליהן נקלעות שלושת הבלשיות - כל אלה, כשהם משולבים וארוזים באופן מקצועי, יוצרים סרט חוויתי, אשר עובר במהירות.
לכל מלאכית תכונה המאפיינת אותה במיוחד וכישורים משלה. הדמויות של המלאכיות הנן חד ממדיות, ואולם הדבר אינו פוגם בסרט. על כך מחפים דברים רבים, ומצאתי עצמי נהנה מסרט אקשן טהור, כפי שלא נהניתי מסרט אקשן פשוט כבר זמן רב. הסרט אינו נצמד רק לעלילה הבנאלית, וטוב שכך. הוא סוקר כל מיני סיטואציות הומוריסטיות מחיי המלאכיות, ומעניק נופך נוסף לעלילה הרדודה יחסית. שלושת הבנות סקסיות להחריד, מצחיקות ושופכות הרבה מקסמן על המרקע. ישנם גם אורחים העוברים בסרט לזמן קצר כמו הראפר L.L. Cool J, השחקן מאט לה בלנק (ג'ואי מחברים) וקלי לינץ'.יש לציין לשבח את צוות ההפקה, שעשה עבודה ראויה בנושא התלבושות, האפקטים, הצילום המסוגנן והקיצבי, הפסקול התואם, ובמיוחד את הכוריאוגרפים האסייתיים שנשכרו במיוחד לצורך בימוי קטעי הקרב היפהפיים בסרט. ההשקעה בפרטים הקטנים הניבה סרט, שהנו יותר מסתם סרט אקשן. שימו לב, שגרסת ה- DVD מאזור 1 באה ללא כיתוביות, ועל כן טוב שעשו גלובוס יונייטד שלקחו על עצמם והפיצו גרסה מאזור 2 עם כיתוביות במספר שפות כולל עברית, ואף לא התפשרו הפעם על הפיצ'רים הנוספים - כה לחי!
לסיכום: רדוד מעט אבל משעשע וקיצבי, צבעוני ותוסס, אחלה אקשן לחבר'ה.8 בסולם יגאל.ברוכים הבאים לעולם המלאכים - סוקר את ההבנייה של העולם הצבעוני בו פעלו המלאכיות.
המלאכים של צ'רלי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: שני פלדמןגיל: 1501/12/2002 12:13:35
2/10אייקון ציון
נכון שהשחקניות כוסיות והסרט זז מהר אבל חוץ מזה זה פשוט סרט מטומטם!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט