קח את זה כמו גבר ביקורת סרט

Forgetting Sarah Marshall Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "קח את זה כמו גבר":
"המרענן הרשמי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Forgetting Sarah Marshall
משחק ג'ייסון סיגל, קריסטן בל, מילה קוניס, ראסל בראנד, ביל האדר, ג'ונה היל, פול ראד במאי/ת ניקולס סטולר  
קומדיה
ביקורת סרט לקח את זה כמו גבר מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"המרענן הרשמי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע6.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די87.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"לשכוח את שרה מרשל" זהו שמו של הסרט במקור אבל אפילו התרגום האיום של הסרט על ידי מפיציו בארץ ל"קח את זה כמו גבר", לא הצליח להרוס אחת הקומדיות המוצלחות ביותר של 2008. ג'וד אפאטו (בתול בן 40, הדייט שתקע אותי, סופרבאד) אולי מתפקד בסרט זה רק כמפיק אבל אין ספק שהרוח שלו כיוצר עומדת מאחורי התסריט האנושי והקורע מצחוק של ג'ייסון סיגל שגם מככב בתפקיד הראשי.כמו בכול סרטיו האחרים גם בסרטו הנוכחי של ג'ו אפאטו כמפיק, גיבור הסרט הוא לא בדיוק שחקן שנראה כמו כוכב הוליוודי מחוטב, אלא בחור שמנמן עם לב גדול הפועם בחזהו. נשמה טובה שאם רק תינתן לו ההזדמנות הוא יכבוש לכם את הלב. וזה בדיוק מה שהתסריט של ג'ייסון סיגל מציע: המון נשמה אבל גם הומור קולח של השחקן כוכב הסיטקום "כיצד פגשתי את אמך".
העלילה עוקבת אחרי פיטר, בחור צעיר שעובד כמלחין של סדרת מתח מטופשת. כוכבת הסדרה, שרה מרשל, היא במקרה גם זוגתו לחיים, אבל מסתבר שהיא בוגדת בו עם כוכב פופ והוא ננטש על ידה. כדי לנחם את עצמו הוא מחליט לטוס להוואי ולשכוח מכול הצרות. להפתעתו שרה מרשל ובן זוגה נמצאים בדיוק באותו אתר נופש. כמובן שנוצרת כאן קומדיה של טעויות ומי שעוזר ליצירת סיטואציות לא שגרתיות ומאוד מצחיקות הם השחקנים הקבועים של אפאטו: פול ראד, ג'ונה היל וביל הדר. אבל יותר מכול תורם ראסל ברנד הבריטי שמגלם את אלדוס סנו, כוכב הפופ המאוהב בעצמו ומאמין באהבה חופשית.קריסטן בל מגלמת את שרה מרשל בצורה מודעת לעצמה לחלוטין. כוכבת סדרות הטלוויזיה "ורוניקה מארס", "גיבורים" והקול מאחורי "האחת שיודעת" מגלמת, איך לא, שחקנית סדרות טלוויזיה שחולמת לפרוץ אל מסך הקולנוע ומתלוננת במהלך הסרט שרק שחקניות שמוכנות להתפשט מצליחות בקולנוע והיא בהחלט לא מסכימה לעשות זאת. ואכן, למרות השתתפותה במספר סצנות מין חלקן וירטואוזיות הכוכבנית איננה מתפשטת.
לעומת זאת ג'ייסון סיגל מפתיע בערום פרונטאלי בסיטואציה לא צפויה. ערום שמאשר את המצב הנפשי שבו הגיבור נמצא, ועם זאת נובע מתוך עוצמה של היוצר הצעיר והמוכשר. מילה קוניס (מופע שנות השישים) מגלמת את נערת הדלפק שמכניסה עניין בחייו של פיטר ועוזרת לו לשכוח את זוגתו לשעבר."לשכוח את שרה מרשל" או בשמו העברי "קח את זה כמו גבר", היא אחת הקומדיות המוצלחות ביותר שמציגות בימים אלו על המסך הגדול בבתי הקולנוע בישראל. הוא יספק לכם הנאה צרופה של משחק משובח, בימוי מקצועי והומור שנון שמיועד בעיקר לקהל בוגר שמסוגל להתמודד עם הראש הייחודי של סיגל, אפאטו והצוות שעובד איתם.
קח את זה כמו גבר - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4918/06/2021 09:30:31
6/10אייקון ציון
רדוד. ארוך, מלא גסויות,משחק ככה ככה,ולא מצליח להתעלות. לחיוב, נופים יפים וכמה צחוקים פה ושם. פיטר הוא כותב מוסיקה לתכנית טלוויזיה שבה משחקת שרה, שהיא חברתו בחמש השנים האחרונות. אחרי ששרה מודיעה לפיטר שהיא עוזבת אותו לטובת זמר בריטי מפורסם ,פיטר צריך לאסוף את עצמו מחדש. הוא נוסע לחופשה בהוואי ושם הוא פוגש במקרה את שרה ובן זוגה החדש. פיטר שמכיר במקום פקידת קבלה יפה , טועם מחדש את טעם הרומנטיקה ומתאהב בה. שרה שמבחינה בזה, פוגשת את ההתנהגות הנרקיסיסטית של בן זוגה ומחשבות שניות בקשר למערכת יחסיה עם פיטר, עולים אצלה מחדש. כעת עולה השאלה, מי משתי הנשים תהיינה שלו.קומדיה רומנטית שלא מחדשת כלום. ציון 6.5.
שם: nanaגיל: 2825/09/2015 18:01:54
10/10אייקון ציון
מצחיק מאוד, ג''ייסון סיגל מפתיע בכתיבה בכמה שהסרט הזה מצחיק. יש לציין את המשחק המצויין של כל הקאסט ובעיקר של מילה קוניס וג''ייסון סיגל. מומלץ
שם: דב ישראליגיל: 3616/03/2012 09:39:00
6/10אייקון ציון
Forgetting Sarah Marshall מלחין חיי באושר עם חברתו כוכבת טלוויזיה. כשהיא נפרדת ממנו במפתיע הוא מנסה לשכוח ממנה בטיול להוואי,להפתעתו הוא פוגש שם באקסית עם החבר החדש,בדרך להתגבר ולשכוח את האקסית הוא מתיידד עם עובדת מלון סקסית...קריסטן בל ומילה קוניס אכן בחורות מהממות שנעים להסתכל עליהם,אבל הקומדיה הזו לא ממש הצליחה להצחיק אותי חוץ ממספר קטעים בודדים בלבד,החמצה.
קישורים
חץ קח את זה כמו גבר (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט