מבוקש ביקורת סרט

Wanted Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מבוקש":
"סוחף וסקסי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Wanted
משחק ג'יימס מקאבוי, מורגן פרימן, אנג'לינה ג'ולי, טרנס סטאמפ, תומאס קרצמאן, קומון במאי/ת טימור בקממבטוב  
מתח/פעולה
ביקורת סרט למבוקש מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"סוחף וסקסי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די64.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
נראה לי שהביקורת הנ"ל הולכת להיות נוצצת וריקנית כמו הסרט שעליו אני מנסה לכתוב. סרטו האמריקאי הראשון של טימור בקממבטוב שאחראי ללהיטים הבינלאומיים תוצרת רוסיה "משמרת לילה" ו"משמרת יום", הוא פשוט מוצר צריכה קולנועי מרהיב עין, ריק מכול תוכן, שבעיקר מצליח לסחוף אחריו את הקהל בעזרת שפע פעלולים מרשימים ואנג'לינה ג'ולי אחת שפשוט לא יודעת לא להיות סקסית.הסרט מתחיל כאילו מדובר בכלל בסרט המשך ל"מועדון קרב". ווסלי גיבסון, צעיר בן 25, הוא אחד האנשים הפחות מוצלחים על פני הפלנטה. עבודה אפורה ומשמימה עם בוסית שמנה ומעיקה, חבר נודניק וחברה בלונדינית מעצבנת. החיים שלו באופן כללי לא מאירים לו פנים. ואז ערב אחד, מועדון סודי של מתנקשים יוצר איתו קשר ומכניס קצת אנרגיה ואלימות לחייו המשמימים. מאותו הרגע ווסלי הצעיר יקח את גורלו בידיים, ישפיל את הבוסית, יכניס אגרוף לחבר, יזרוק את החברה ויתקע בוסה נובה לאנג'לינה ג'ולי.
החיים של ווסלי הופכים הרבה יותר מעניינים בעזרתה האדיבה של פוקס, מחסלת סקסית המגייסת אותו למועדון סודי של מתנקשים המגלים לו שאביו היה חלק ממנו ועכשיו הגיע תורו להצטרף וללמוד להשתמש בתכונות הייחודיות שלו. ווסלי לומד שאביו היה מחסל נודע שהעדיף להעלם כדי למנוע מבנו את הסכנה והסבל שעלולים היו להיות מנת חלקו. ווסלי מגלה שטמונים בו כוחות שלא ידע על קיומם, ושלא כול מה שנראה מובן מאליו נכון.ג'יימס מקאבוי, אחד השחקנים העולים כיום בהוליווד (כפרה, להיות ג'יין) בתפקיד הראשי ולצידו אפשר למצוא מלבד אנג'לינה ג'ולי את מורגן פרימן, טרנס סטאמפ, תומאס קרצמאן הגרמני החתיך והראפר קומון. אף אחד מהם לא משתווה לגיבור האמיתי של הסרט - מוחו הקודח של הבמאי הרוסי. גם מחלקת האפקטים המיוחדים עבדה שעות נוספות על הסט של הסרט הזה. אין כאן רגע אחד בלי איזה פעלול מבריק, עריכה תזיתית או הברקה ויזואלית, רבות מהן אף משעשעות במיוחד.
כדי לא לאכזב, ישנו גם טוויסט שבאופן לא מפתיע צפוי לחלוטין ועלול להפתיע רק צעירים שלא צפו ביותר מדי סרטים או סדרות או בשום דבר מאז שהם נולדו. ככה זה בעולמם הסודי של המתנקשים - אף אחד הוא לא באמת מה שהוא באמת, ובדיוק כמו שמר וגברת סמית' לומדים זאת בדרך הקשה גם ווסלי ילמד זאת על בשרו וכמובן בעזרתה האדיבה של גברת סמית'.על אף שהעלילה דלה ומקוריות תסריטאית זה לא הצד החזק של הסרט, "מבוקש" מצליח לספק חוויה קולנועית סוחפת, סקסית ולרגע אחד הוא אינו משעמם. עם סצנות פעולה סוחפות ולעיתים אף מוגזמות ומופרכות ועם זאת מבדרות ביותר, סיטואציות קומיות מוצלחות וסצנות דרמטיות זולות אך אפקטיביות – "מבוקש" עלול להפוך במהירות לאחד הלהיטים המוצלחים של קיץ 2008 והבמאי הרוסי שלו לאחד הקולנוענים המבוקשים ביותר בהוליווד.
מבוקש - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Jason Stathamגיל: 2712/09/2018 09:31:12
3/10אייקון ציון
אחד הסרטים הכי פחות מוצלחים שיצא לי לראות
שם: יפיתגיל: 2322/10/2011 20:01:19
2/10אייקון ציון
אחד הסרטים הגרועים שראיתי.. סתם אקשן בלי עלילה (לא הייתי קוראת לדבר הזה עלילה)
שם: חסויגיל: 1524/06/2010 16:05:53
9/10אייקון ציון
אחחחד הסרטים הטוובים שראיתי! קצת ביאס אותי הסווף אבל לא משנה :)
קישורים
חץ מבוקש (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט