הונאה ביקורת סרט

Deception Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הונאה":
"הונאה משמימה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Deception
משחק יו ג'קמן, יואן מקגרגור, מישל וויליאמס, שרלוט רמפלינג, נטשה הנסטרידג, מגי קיו, ליסה גאי המילטון במאי/ת מרסל לנגינגנר  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להונאה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"הונאה משמימה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע14.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די57.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות28.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לא ברור לי מה הסתובב במוחו של השחקן האוסטרלי המרשים יו ג'קמן כשהחליט להפוך למפיק ולכוח הדוחף מאחורי המותחן הכול כך מיותר והמשעמם הזה. גם לא ברור לי מה השחקנים הנפלאים יואן מק'גרגור ומישל וויליאמס עושים כאן, אבל אין ספק ש"הונאה" כשמו כן הוא. הפוסטר סקסי, השחקנים מבטיחים ואילו הסרט הוא סוג של שפל בקריירה של שלושת כוכביו. "הונאה" הוא מסוג הסרטים הנידחים שבדרך כלל משתתפים בהם שחקנים אנונימיים ומוקרנים באמצע הלילה בערוץ הסרטים. זה מסוג הסרטים שנרדמים מולם על הספה בסלון. כנראה הסיבה היחידה לראות אותו היא אם אתם סובלים מאינסומניה וכדורי הרדמה לא משפיעים עליכם.בדיוק כמו המותחן המגוחך "מחיר הבגידה" משנת 2005 בכיכובם של ג'ניפר אניסטון וקלייב אוון, גם כאן אדם תמים נופל ברשת קורים לא מתוחכמת של פושע סוציופט ובת זוגתו הנאה. הסרט הזה מתוחכם בדיוק כמו שם הסרט המסגיר את העלילה עוד לפני שהוקרן פריים אחד על המסך. לעומת המותחן הטפשי מ-2005 שלפחות היה מצולם בצורה מעניינת, "הונאה" הוא פשוט שממון קולנועי ממדרגה ראשונה, אפילו מבחינה ויזואלית אין בו עניין.
נראה שגם יואן מק'גרגור ומישל וויליאמס משתעממים להם. היא נראית מפוהקת ונטולת עניין בכול המתרחש סביבה ואילו יואן מק'גרגור שרגיל לגלם רב שגלים ולהשתתף בסצנות ערום נועזות שבו איבר מינו בדרך כלל מככב, מגלם בחור שלא ממש ניהל רומנים בחייו וסצנות המין בהן הוא משתתף בעיקר מביכות בחוסר נועזותן. לאורך הסרט הוא בכלל נראה משועשע מהתפקיד הטיפשי שהוא מגלם. היחיד שמנסה לנעוץ את שיניו בתפקיד כי עבורו זו הזדמנות ראשונה לגלם את הרע השרמנטי הוא ג'קמן שגם הפיק את המוצר המפוקפק הזה. חבל שהוא לא בחר תסריט הרבה יותר מתוחכם. אגב, שימו לב להופעת האורח של שרלוט רמפלינג (בריכת שחייה) הותיקה, גם בגילה המתקדם היא עדיין חושפת הכול ונראית מעניינת גם בתפקיד מביך ומיותר בקריירה ארוכת השנים שלה.האדם שביים את ההונאה הזו הוא מרסל לאנגנגר שכנראה נרדם על המשמרת. בכלל, הדבר הטוב היחיד שאפשר להגיד על עבודתו של אותו מרסל שהוא לא אשם בכתיבת התסריט. האיש שאחראי לביזיון התסריטאי הוא מארק בומבאק. ואם עלילת הסרט עדיין מעניינת אתכם, אז הנה היא לפניכם בקצרה: רואה חשבון מרגיש שהחיים האמיתיים עוברים לידו. הוא ביישן ולא יוצר קשר בקלות. הכל משתנה כשהוא פוגש עורך דין כריזמטי שמתיידד איתו מיד. לפני שהוא מספיק להבין מה עובר עליו, הוא מבלה את ימיו במגרשי טניס, מועדונים ובבתי מלון עם נשות קריירה כוסיות. אבל אז הכול משתבש... את ההמשך אתם כבר יודעים.
"הונאה" הוא אחד הסרטים הגרועים של הקיץ. הוא היה כשלון קולוסאלי בקופות בארה"ב, ועכשיו הוא מגיע לישראל באדיבות יוניטד קינג. למה? לא ממש ברור. אל תתנו לפוסטר המפתה ולשחקנים הטובים להפיל אתכם בפח, כי בסך הכול מדובר בהונאה ולא כמו יואן מק'גרגור אתם רק תצפו בסצנות סקס בהשתתפותו ולא באמת תממשו את הסיליקונים של נטשה הנסטרידג, מגי קיו וחברותיהן.
הונאה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ערן בגיל: 4024/10/2008 09:13:25
7/10אייקון ציון
אני נהניתי מהסרט ומהמשחק , בהחלט סרט מתח טוב עם תניות מעניינות. הסוף קיטשי ומאכזב ואם היה אמין יותר היה הדבר מגביר את ההנאה. שווה צפיה !
שם: יוליוס הקיסרגיל: 2709/10/2008 17:06:16
1/10אייקון ציון
נגיד ככה, צחקתי כל הסרט, כזה מגוחך הוא. המשחק איום ונורא, ואפשר להבין, מי היה מאמין בתסריט כזה, אפילו השחקנים לא הצליחו. האווירה "הריאליסטית" רק הוסיפה למגוחכות. אחד הסרטים הדוחים ביותר שראיתי.
שם: גילגיל: 2504/10/2008 04:24:05
2/10אייקון ציון
בינוני מינוס. הרעיון הבסיסי סבבה אבל הוא עטוף בכל כך הרבה שטויות שזה מאבד מהעניין. כשהתחלתי לצחוק בקטעים שאמורים להיות מותחים או מפתיעים הבנתי שהסרט לא משהו. לא מומלץ.
קישורים
חץ הונאה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט