פרסומת

מפלצות נגד חייזרים ביקורת סרט

Monsters Vs. Aliens Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מפלצות נגד חייזרים":
"בובות למקדונלד"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Monsters Vs. Aliens
משחק ריס ווית'רספון, סת' רוגן, פול ראד, קיפר סאת'רלנד במאי/ת רוב לטרמן, קונרד ורנון  
ילדים
ביקורת סרט למפלצות נגד חייזרים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"בובות למקדונלד"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע32.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די55.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות12.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
פעם היו עושים סרטים ואז מגלים שהם מאוד מצליחים, ואז היה ניתן למצוא את הדמויות החביבות בחנויות הצעצועים. היום עוד לפני שהסרט יוצא למסכים ניתן למצוא בובות, ספרים ואפילו סרטי DVD שנוצרו במיוחד כדי להכין את הקהל לסרט עצמו. נראה שהאולפנים חושבים שאם ישנם המון מוצרי צריכה מיותרים סביב הסרט, כך הסרט יצליח יותר. במספר מקרים זה מטריד, מאחר ונראה שהסיבה היחידה לקיומו של הסרט - היא אותם מוצרים ולא היצירה הקולנועית עצמה.זו גם התחושה ששורה על סרט האנימציה החדש של אולפני דרים וורקס. "מפלצות נגד חייזרים", שמלבד העובדה שהוא פשוט סרט לא מקורי, לא שנון ולא מעניין, מצליח אף להעיק. התחושה המרכזית אחרי הצפייה בו, היא שהסיבה היחידה להיווצרותו היא מכירות מוצרי צריכה לקהל הילדים שיבוא לצפות בו ואכן אפשר למצוא את הבובות המבוססות על הדמויות מהסרט במזללות של מקדונלדס ברחבי העולם.
האמת, זה מעציב, כי הפוטנציאל של הסרט הוא די גבוה. מדובר בסוג של מחווה או פארודיה על סרטי המפלצות של פעם. הדמויות המרכזיות מושפעות משלל מפלצות מסרטי האימה של שנות החמישים והשישים. אם זה "הזבוב" עד "הבועה" דרך "האשה ענקית המימדים" ו"גודזילה". אבל כאן נגמר הפאן הקולנועי. מלבד מספר בדיחות על חשבונו של שפילברג ("אי.טי" ו"מפגשים מהסוג השלישי") הסרט בעיקר לא מצחיק.לעיתים נראה שהסרט מתעקש להיות שנון כאשר הוא לא, וזה מביך כפליים.המלחמה המגוחכת בין המפלצות לחייזרים לא מעניינת. הדמויות לא באמת מרגשות ונראות כמו העתקים של עשרות דמויות אחרות מסרטי אנימציה ופנטסיה אחרים. קצת עצוב לראות סרט כול כך מושקע שלא מצליח להרשים לא ויזואלית, לא תוכנית ובשום אופן אחר. למי שבכול זאת מתעקש, העלילה עוקבת אחרי בחורה צעירה שנוחת עליה מטאור והיא הופכת לעצומת מימדים. היא נכלאת במעבדה עם עוד קבוצה של פריקים. כאשר כדור הארץ מותקף על ידי חייזר טיפש במיוחד, נשיא ארה"ב מחליט לשחרר את המפלצות כדי שילחמו בחייזרים. אל תדאגו, הסוף טוב.
אם במאי בעל נוכחות היה עומד מאחורי "מפלצות נגד חייזרים" והוא זה שהיה נותן את הטון המרכזי, כנראה התוצאה היתה אחרת. התחושה היא שלא הבמאים ולא התסריטאים באמת שלטו בסרט אלא מחלקת השיווק של "דרים וורקס", ועם כול הכבוד למערך אנשי היחסי הציבור והשיווק של אחד האולפנים הגדולים בהוליווד, ככה לא בונים סרט, בכול מקרה לא סרט טוב.
מפלצות נגד חייזרים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: שגיא גבאיגיל: 8120/07/2009 16:16:31
2/10אייקון ציון
סרט משעמם לראות את הסרט הזה זה בזבוז זמן עדיף להיות בבית. היו כמה בידיחות בובלה והיו כמה בנות בנות מיידלח לא נורא. ציון שתיים רק בגלל הבנות המיידלח
שם: עידן שונברגרגיל: 1601/05/2009 13:13:43
3/10אייקון ציון
לא משהו... יש שם כמה בדיחות מצחיקות אבל מעבר לזה אין הרבה. התסריט מעיק, הדמויות ממש מעצבנות, לא ברור לי למה הם חוזרים על הכוחות של כולם אלף פעם, אין חייזרים- יש חייזר, שהוא אולי אחת מהדמויות היותר מעצבנות.
שם: דב ישראליגיל: 3425/04/2009 16:55:21
7/10אייקון ציון
Monsters vs Aliens הסרט {גרסה אנגלית כמובן} ,מתחיל מעולה,וממשיך לא משהו...! 40 דק ראשונות מצחיק מאוד,אחר כך נעשה קצת משעמם ולא מצחיק...חבל...
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט