בדרך לחתונה עוצרים בוגאס ביקורת סרט

The Hangover Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס":
"קורע מצחוק"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Hangover
משחק הת'ר גראהם, בראדלי קופר, ג'סטין בארטה, ג'פרי טמבור במאי/ת טוד פיליפס  
קומדיה
ביקורת סרט לבדרך לחתונה עוצרים בוגאס מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קורע מצחוק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע77.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די18.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לפני הביקורת החיובית על הסרט ראוי לגנות את השם העברי שניתן לו. כנראה מי שהעניק לסרט את שמו המקומי לא צפה בו, כי גיבורי הסרט עוזבים את זירת החתונה לכיוון וגאס במטרה לחזור לזירת החתונה יום למחרת. אף אחד לא עבר בוגאס בדרך לחתונה. אז גם נתנו לסרט הזה שם מטומטם וגם שם שגוי במכה אחת. בקיצור, כנראה מישהו בגלובוס השתכר אנושות ובחר את שם הסרט למרות שאין לו שום קשר למציאות או לקומדיה האמריקאית המשובחת ששמה המקורי The Hangover. היה הרבה יותר פשוט להחליט ששם הסרט הוא "הנגאובר".אבל אל תתנו לשם העברי הלא מוצלח של הסרט להרחיק אתכם מבית הקולנוע כי מדובר באחד הסרטים המצחיקים ביותר של הקיץ. נכון, יש גם את "ברונו", אבל בסרט על המנחה האוסטרי חובב הגברים אין ממש עלילה ואילו בסרט הזה, יש שחקנים, תסריט ואפילו במאי כשרוני. כמובן שבהתאם לז'אנר תמצאו בו המון סיטואציות מצחיקות ומופרעות, חלקן חכמות וחלקן וולגאריות. מדובר בקומדיה המיועדת קודם כול למין הגברי אבל באופן מפתיע גם בנות אוהבות אותו והן הפכו את הקומדיה הזו למצליחה ביותר בכול הזמנים כרגע. מעל 236 מיליון דולר רק בארה"ב והוא עדיין בחמישייה הפותחת של שוברי הקופות אחרי ששה שבועות שהוא בבתי הקולנוע שם, כלומר הוא עתיד לעבור את המאתיים חמישים מיליון תוך שבועיים ולגלגל עוד כמה מאות מיליונים ברחבי העולם.
הקומדיה שעלותה היתה 35 מיליון דולר בלבד עוקבת אחרי שלושה שושבינים שלוקחים את חברם הטוב לווגאס במהלך ההכנות לחתונתו. כשהם מתעוררים בבוקר למחרת, החתן איננו והם לא זוכרים דבר ממה שהתרחש בלילה שחלף. מכאן מתחיל מסע סהרורי שבו השלושה מנסים לעלות על עקבות חברם, למצוא אותו ולהביאו בזמן לטקס. נשמע בנאלי ולא מפתיע אבל הסרט הזה שמבוים בדיוק רב על ידי טוד פיליפס מספק את הסחורה ומעבר לכך. נראה שפיליפס מצליח לשלב בסרט זה את שני הסרטים שהפכו אותו לכוכב בשמי הוליווד - "רוד טריפ" ו-"אולד סקול". גם סרט מסע צעיר ברוחו וגם אנשים מבוגרים בסיטואציות ילדותיות.בראדלי קופר התפרסם בעיקר בשל תפקידו בסדרה "אליאס" והיה לו גם תפקיד חוזר ב"ניפ/טק" אבל בקולנוע הוא בעיקר התפרסם בתפקידי משנה ב"יסמן" ו"הוא פשוט לא בקטע שלך". כאן הוא בתפקיד הראשי והוא בהחלט עושה עבודה טובה, אבל גונבים לו את המסך השניים שלצידו: אד הלמס (המשרד) המרובע המתגלה כמופרע. זאק גאליפיאנאקיס מעולה באחד התפקידים הקומיים הקורעים ביותר של השנה. בהחלט יכול להתחרות עם ברונו על הדמות הביזארית של השנה בקומדיה.
צצים לתפקידים קטנים ומוצלחים גם הת'ר גראהם (לילות בוגי), ג'פרי טאמבור (משפחה בהפרעה, הלבוי), קן גונג שמופיע בכול קומדיה אמריקאית שווה השנה וגם המתאגרף מייק טייסון בתפקיד עצמו. "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס" הוא לא יצירת מופת, הוא אפילו לא סרט חשוב, אבל הוא סרט מצחיק, מאוד מצחיק. לשם שינוי הוא אפילו עשוי היטב, מפתיע עם שפע התפניות ההזויות ובעיקר לא מניח שהקהל שלו מטומטם, מה שהופך אותו לקומדיה שתקרע אתכם מצחוק.
בדרך לחתונה עוצרים בוגאס - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: shaked92גיל: 2523/02/2017 04:41:23
10/10אייקון ציון
הסרט הכי מצחיק שראיתי אי פעם! סרט חובה! קורע מצחוק ומעניין למשך כל הסרט! פשוט מבריק! לא סתם הוא אחד מסרטי הקומדיה שגרפו הכי הרבה כסף בקופות.
שם: מור רזגיל: 1324/02/2016 17:16:18
8/10אייקון ציון
סרט מצחיק מאוד !!! השחקנים מושלמים, הפס-קול נחמד, הצילום נהדר, רוב הבדיחות קורעות אבל התסריט והעלילה ממוצעים ולא מקוריים. בקיצור, בחירה מעולה לצפייה עם חברים !!!
שם: מורגיל: 3107/12/2013 20:57:44
7/10אייקון ציון
סרט נחמד. יש קטעים מצחיקים. בינוני לא משהו
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט