התנגשות הטיטאנים ביקורת סרט

Clash of the Titans 3D Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "התנגשות הטיטאנים":
"יומית ומטה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Clash of the Titans 3D
משחק סם וורטינגטון, גאמה ארטרטון, רייף פיינס, ליאם ניסן, ניקולאס הולט, דני יוסטון במאי/ת לואי לטרי  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להתנגשות הטיטאנים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"יומית ומטה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע85.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די9.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אם יש משהו מאכזב בשני תוצרי התלת מימד האחרונים "אליס בארץ הפלאות" ו"התנגשות הטיטאנים" הוא שאין בהם תלת מימד. מדובר בסרטים שצולמו באופן רגיל לחלוטין ורק אח"כ עברו עיבוד ממוחשב שהפך אותם לתלת מימד. התוצאה עלובה לא רק בגלל השימוש הנלוז והלא אפקטיבי בטכנולוגיה הקולנועית אלא גם בגלל שהתסריט והבימוי רעים ונטולי כול השראה.במקרה של "התנגשות הטיטאנים" ניתן קצת להקל ראש כי בסך הכול היה מדובר בסרט אקשן תקופתי רדוד לבני נוער עם תקציב גדול מדי, מערכת יחסי ציבור משומנת ותלת מימד שנוסף ברגע האחרון ולא תורם דבר מלבד אכזבה גדולה. כאשר הורדתי את המשקפים הכהים באמצע הסרט גיליתי להפתעתי שהצבעים של הסרט הרבה יותר חיים.
מדובר בחידוש ללהיט משנת 1981 שהפך לסוג של סרט פולחן. העלילה נכתבה בהשראת המיתולוגיה היוונית ועוקבת אחרי הרפתקאותיו של פרסאוס בנו החורג של זאוס עם בת אנוש. כדי להציל את הנסיכה אנדרומדה, פרסאוס יוצא למלחמה בשלל יצורים מיתולוגיים ואף יורד אל השאול כדי לערוף את ראשה של מדוזה.שלל כוכבי קולנוע מתבזים בסרט בינוני זה, ביניהם: סם וורטינגטון (אוואטר) בתפקיד הראשי, השחקנים הבריטים שהתגלו לעולם ב"רשימת שינדלר": רייף פיינס וליאם ניסן הם הדס אל השאול וזאוס מלך האלים. הכוכבנית הבריטית גאמה ארטרטון תמשיך ככל הנראה להטריד עם משחק מוגזם גם ב"נסיך הפארסי" בהמשך הקיץ. ניקולאס הולט הצעיר מ"סינגל מן" מתבזבז כאן ואילו אשרף בארום הפלסטיני/ישראלי ממשיך בקריירה הבין-לאומית בעקבות השתתפותו ב"גן עדן עכשיו" ו"לבנון".
"התנגשות הטיטאנים" הוא יומית לבנים שרוצים לראות פעלולים ואפקטים בלי לחשוב הרבה על העלילה והדמויות, הוא מממש זאת באופן חלקי. הצרה שהצמידו לו תלת מימד ואז הוא אמור להיות סוג של אירוע, במיוחד שמשלמים קרוב ל-50 ₪ לכרטיס. הבעיה שאירוע "התנגשות הטיטאנים" הוא לא ומלכתחילה לא נראה שלבמאי, לואי לטרי היו שאיפות ליצור אירוע קולנועי מרהיב, אלא בידור כמו סרטי "המשלח" שפרסמו אותו.התוצאה היא אכזבה בתלת מימד אבל אם תלכו לראות את הסרט בהקרנת חצות או בחמש אחה"צ בלי הרבה ציפיות וללא תלת מימד יש סיכוי שתיהנו יותר. בכול מקרה "קיק אס" הרבה יותר משובח ומי שרוצה סרט בנים אלים בלי הרבה מחשבה, "סולומון קיין" עדיף הרבה יותר.
התנגשות הטיטאנים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אביב ישיגיל: 2208/08/2010 05:38:49
9/10אייקון ציון
סרט יפייפה! אפקטים נחמדים השחקן הראשי שחקן מצויין ולוהק לסרט עם המון אקשן! קצת מזכיר את עלילת הרקולס הסרט האגדי של דיסני! רק שפה קראו לדמות הראשית פרסאוס!
שם: אביב ישיגיל: 2208/08/2010 05:38:49
9/10אייקון ציון
סרט יפייפה! אפקטים נחמדים השחקן הראשי שחקן מצויין ולוהק לסרט עם המון אקשן! קצת מזכיר את עלילת הרקולס הסרט האגדי של דיסני! רק שפה קראו לדמות הראשית פרסאוס!
שם: דב ישראליגיל: 3414/07/2010 14:01:00
7/10אייקון ציון
Clash Of The Titans האפקטים זה מה שקנה אותי בסרט הזה,אין הרבה מעבר לכך,לראות רק אם יש זמן פנוי,אין משחק גדול של אף אחת מהדמויות,וגם עשוי לדעתי לא משהו.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט