איירון מן 2 ביקורת סרט

Iron Man 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "איירון מן 2":
"המשך מוצלח"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Iron Man 2
משחק רוברט דאוני ג'וניור, גווינת פלטרו, סם רוקוול, סקרלט ג'והנסון, מיקי רוורק, סמואל ג'קסון, ג'ון פאברו, לסלי ביב, פול באטני, דון צאדיל, קאתי מארה, אוליביה מן, ג'ון סלאטרי במאי/ת ג'ון פאברו  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לאיירון מן 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"המשך מוצלח"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע79.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די15.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
רוברט דאוני ג'וניור חוזר לגלם את טוני סטארק, אחד האנשים העשירים בתבל בעל חברה לייצור נשק שמטרתו להשכין שלום בעולם והוא עושה זאת כשהוא עוטה על עצמו את התלבושת של איירון מן. סטארק השחצן פרסם את כוחותיו בפומבי, וכך כולם יודעים שהמיליונר הגחמן הוא גם מושיע -גיבור על - ולכן גם קמים לו אויבים שונים לחסלו.סרט ההמשך של "איירון מן" ממשיך לשלב הומור כתוב היטב, משחק מקצועי ומדויק, דרמה מספקת, מתח בלי הפסקה וגם מספר קטעי פעולה מגניבים. הצופים יכולים לנשום לרווחה. המפיקים ידעו שהמוצר שלהם מספיק טוב ולכן לא נלחצו להפוך אותו לסרט תלת מימד כמו "התנגשות הטיטאנים".
אל דאוני ג'וניור, גווינת פאלטרו, סמואל ג'קסון וג'ון פאברו שגם מביים בשנית מצטרפת סקרלט ג'והנסון כלוחמת סקסית במיוחד ואילו בצד של הרעים מיקי רורק כמדען רוסי המעוניין לנקום בסטארק בשל פשעי אביו, סם רוקוול כמתחרה של סטארק וגארי שנדלינג שניהם בעיקר רעים שמטרתם לספק רגעים משעשעים בסרט."איירון מן 2" ממשיך לספר לקהל הצופים שנשק ומלחמה זה רע. מסר זה מוגש במסווה של סרט קומיקס עשוי היטב, כתוב היטב ומשוחק היטב. מדובר במוצר צריכה שמודע לעצמו ולכן הוא מעביר בכיף 124 דקות. ניסיתי היום להיזכר ממה בדיוק נהניתי בסרט הראשון משנת 2008, אני חושב שזה היה המכלול כי לא הצלחתי להיזכר בשום דבר ספציפי שבאמת נחרט בזיכרון שלי.
אני חושש שהסרט הזה יסבול בדיוק מאותו הדבר. אתם תזכרו שנהניתם והיה כיף אבל האם יש בו סצנות שנחרטות בזכרון? "איירון מן 2" כמו הסרט הראשון לא באמת מספק רגעים קולנועים היסטוריים וחבל. "האביר האפל" המופתי זה לא – אבל בידור מקצועי ומהודק שמעביר את הזמן בכיף -בהחלט כן.
איירון מן 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: rotem590גיל: 1724/03/2016 21:57:17
8/10אייקון ציון
סרט יפה, מצחיק ולא חוסך באקשן. אומנם לא טוב כמו הראשון, אך ללא ספק סרט נהדר
שם: מיכאל עובדיהגיל: 1112/12/2012 22:44:13
8/10אייקון ציון
סרט יפה פחות טוב מהקודם עדיין טוב אבל יש כמה דברים קצת מאכזבים בסרט הזה יש בו הרבה דיבורים והרבה מהסרט היו זבל אחרי חצי שעה בערך מתחילת הסרט הוא נהיה מעניין ויש בו כמה דברים טובים ועוד כמה דברים ב25 דקות האחרונות של ועד ביחוד ב25 הדקות האחרונות של הסרט היה בו דברים שהיו גם די חסרים כמו מתח ,פיצוצים ,דברים מרהיבים...... אבל אז אני יותר נהנה מהסרט אז יותר מושך אז הסרט יפה!
שם: עמית אוקניןגיל: 1421/08/2012 20:12:25
10/10אייקון ציון
סרט מעולה! עלילה קומית ומעניינת , רוברט דאוני ג'וניור משחק נפלא ומצחיק,מיקי רורק מצליח להוריד טיפה את האקשן אבל בכל זאת נמצא בכיוון הטוב של המשחק בסרט,חוץ מזה, הוא סרט מצחיק מהנה דרמטי ומחזיק הרבה טונים של אקשן. סרט מעולה לכל המשפחה! ל
קישורים
חץ איירון מן 2 (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט