סולט ביקורת סרט

Salt Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סולט":
"האייטיז כאן"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Salt
משחק אנג'לינה ג'ולי, לייב שרייבר, צ'יווטל אז'יופור, זואי ליסטר ג'ונס במאי/ת פיליפ נויס  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לסולט מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"האייטיז כאן"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע75.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די18.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כאילו אנחנו לא בתחילת המאה ה-21. "סולט" יספק הנאה לכול חובבי סרטי הפעולה של שנות השמונים. הרוסים הם שוב פעם הרעים התורנים של הוליווד, תמצאו כאן המון מרדפים, יריות וסתם מכות בלי פיצוצים ואפקטים מיותרים. נראה שהפעלול העיקרי הוא הכוכבת הסקסית והמרשימה של הסרט, אנג'לינה ג'ולי. איזה כיף שפטרו את טום קרוז ולהקו אותה במקומו. מהלך מבריק שמציל את הסרט והתסריט הבינוני שלו.ב"סולט" הרוסים שוב פעם מתכננים להשתלט על העולם, כאילו המלחמה הקרה לעולם לא הסתיימה. בתיאום מופלא עם המצב המדיני ופרשת הריגול הרוסית שהגיעה עד למסדרונות הבית הלבן, יוצא למסכי הקולנוע בארה"ב ובשאר העולם סרט פעולה לא מבריק אך אפקטיבי עם המון מרדפים, מכות ואנג'לינה ג'ולי אחת שגם בסיטואציות עמוסות פעולה נראת כאילו היא מדגמנת לשער של ווג.
מי שהיתה בעברה טומב ריידר והגברת סמית' עכשיו הוא אוולין סולט, סוכנת סי.איי.איי שמוצאת את עצמה מואשמת בריגול לטובת רוסיה ואף נחשדת כמחסלת שאמורה לרצוח את נשיא רוסיה שמגיע להלוויית סגן נשיא ארה"ב. העניינים ילכו ויסתבכו והסוכנת סולט תעשה הכול כדי להוכיח את חפותה ולהלחם ברעים. האומנם?הבמאי, פיליפ נויס הוא איש קולנוע ותיק ומקצועי שמאחוריו עומדת רשימה של סרטי פעולה ואימה עשויים היטב אך לא מהסוג שיזכרו כמבריקים במיוחד, כגון "סיכון רטוב", "משחקים פטריוטים", "סכנה ברורה ומיידית", "המלאך" וגם "אספן העצמות" בכיכובה של ג'ולי. גם "סולט" לא מבריק במיוחד או מחדש דבר והאמת גם הטוויסט שלו לא ממש מפתיע.
לא מדובר ב"התחלה" היומרני. "סולט" הוא מוצר מבדר שמספק סחורה קורקטית עשויה היטב שמעבירה בהנאה רבה 100 דקות בלי שנצטרך להשקיע יותר מדי מחשבה. בהחלט הסרט המושלם למי שמחפש ניקוי ראש בימות הקיץ החמים.
סולט - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4618/08/2018 22:28:12
8/10אייקון ציון
מבריק ומופרך. מוגזם גם בהשוואה לסרטי אקשן אבל הרעיון סביב העלילה הוא מקורי. אוולין היא סוכנת CIA קשוחה. יום אחד מגיע למשרדי סוכנות הביון גבר רוסי שמעוניין להיפגש איתה ולחשוף סוד. הוא מספר על תכנית גרנדיוזית רוסית מתקופת המלחמה הקרה ששתלה מרגלים רוסים צעירים בתוך ארצות הברית. ביום פקודה אותם תאים רדומים אמורים להתעורר ולבצע פעולה גדולה כנגד האמריקאים.הפעולה הקרובה היא חיסולו של נשיא רוסיה שמגיע להלווית סגן הנשיא האמריקני. לפי מה שאותו רוסי מספר, גם אוולין שייכת לאותה קבוצת מרגלים רוסים. מכאן, מתחיל משחק של חתול ועכבר כאשר אוולין נמלטת מה CIA לאחר שסודה כביכול התגלה.השאלה היא למי נתונה נאמנותה האמיתית.האם לרוסים או שהיא פועלת לסכל את מזימתם. הרבה מירדפים, דם והרוגים בדרך לקבלת התשובה.אנג''לינה ג''ולי נותנת הופעה של וונדר וומן, לא פחות.
שם: דניאלגיל: 2805/08/2018 23:55:14
8/10אייקון ציון
סרט פעולה מתוחכם ומצוין!! עלילה טובה, אם כי חוץ מאנג''לינה ג''ולי השחקנים לא מרשימים.
שם: טליגיל: 3405/11/2011 22:18:34
9/10אייקון ציון
סרט מעולה - מעניין, מותח, מפתיע ויש לו קצב מהיר- כל הזמן קורה משהו. מומלץ ביותר, 9.5 בסולם שלי
קישורים
חץ סולט (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט