מד מן 7, פרק 9

Mad Men Series Review

תמונת כתבישראל גת על "מד מן 7, פרק 9":
"מד מן ממשיכה לקלף מדון דרייפר את כל הקליפות"
פוסטר Mad Men
משחק ג'ון האם  אליזבת' מוס  ג'אנוארי ג'ונס  כריסטינה הנדריקס  וינסנט קרת'יסר  
דרמה
ביקורת סדרה למד מן 7, פרק 9 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"עסקים כרגיל"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.5/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לכולם היו עסקים חדשים בפרק של השבוע. כולם התרסקו. זה מסקרן בעיני שדווקא בעונת הסיום מאט וויינר "מבזבז" כל כך הרבה זמן מסך על דמויות שוליות לגמרי עד היום. אולי זו טכניקה של "סגירת קצוות" לקראת סיום העונה. הארי מנסה להכנס אל תוך המכנסיים של מייגן בתמורה לעזרה בניהול הקריירה. סטן נסחף לסטוץ עם האמנית פימה ראיין רק כדי לגלות שהיא מצדה ניסתה לסחוף למערבולת גם את פגי. פגי נראית קצת מרוצה מכל הסיטואציה, זו כאילו הוכחה עבורה שהיא זו שמתנהלת נכון בעולם, היא עושה את העבודה שלה. היא לא מעמידה פנים של אומנית והיא לא משתתפת במשחק הזה של The Swinging Sixties.דון מנסה להתחיל מערכת יחסים חדשה, עם דיאנה המלצרית מהדיינר מהפרק הקודם. אגב, שימו לב לשתיים משלוש הדמויות הנשיות הלא קבועות של השבוע. אחת מלצרית ואחת אחות, שתיהן מופיעות הרבה במדים שלהן, שתי דמויות שתמיד מככבות בפנטזיות גבריות. אני תוהה מה מאט ווינר ניסה לומר לנו בשילוב של שתיהן בפרק הזה.
לפחות לגבי דיאנה יש לי ניחוש - דון מנסה "להציל" אותה, לבחור בה מבין כל האופציות שעומדות בפניו. הוא גם אומר לה: "את לא הראשונה שנפלה לחיקי". הוא מנסה להיות אבירי ולעשות את הדבר הנכון, גם איתה וגם עם מייגן. בסוף הפרק הוא מגלה שהוא איבד לא רק את מייגן, אלא אפילו את כל הרהיטים בדירה. לא לפני שהוא מקבל תזכורת כואבת גם לנשים האחרות שעברו עד עכשיו בחייו - בטי בתחילת הפרק וסילביה, השכנה במעלית.היחידה שיצאה עם משהו מוחשי מהפרק הזה, צ'ק של מיליון דולר, שדון כותב לה היא מייגן כמובן. האם זו היתה הפעם האחרונה שבה ראינו את מייגן? אני חייב להודות שלאורך כל העונה וחצי האחרונות החזקתי אצבעות להצלחת הקשר של דון ומייגן. מייגן היתה היחידה שבאמת הצליחה לגרום לדון להיפתח. אולי זה היה עניין של תזמון, אבל מנקודת המבט שלי, נראה היה שדון ממש משתדל שהקשר הזה יצליח, עושה לא מעט ויתורים ומנהל לא מעט מאבקים פנימיים באופי שלו עצמו. בגלל זה ההתבכיינות של מייגן בפרק הזה על כך שדון הרס לה את החיים ומנע ממנה את כל ההזדמנויות, נראית הזויה לחלוטין. זה נראה קצת שמאט ווינר כתב את הקטע הזה כדי להשלים את המעגל שהוא פותח בחלק הראשון של הפרק עם השיחה בין דון לרוג'ר, שמזהיר אותו, מפני התבכיינות מהסוג הזה בדיוק.
במסגרת התזכורות מן העבר, אפרופו סילביה בפרק הזה ורייצ'ל כץ בפרק הקודם, מוחזרות ל"חיים" גם אחותה ואימה של מייגן, שכמובן לא תוותר על ההזדמנות להתנהג כמו ביץ' מפונקת ועל הדרך להכתים עוד קצת את המוניטין של רוג'ר סטרלינג, כאילו שזה בכלל עוד אפשרי. הפרק מסתיים כשדון חוזר בלילה לדירה הריקה, אחרי שעבר עליו עוד יום שבו העולם ממשיך להתמוטט עליו, ותחושת הבדידות מעולם לא היתה עמוקה יותר.
מד מן 7 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ מד מן 7 (עמוד סדרה)
ג'ון האם
ביקורות נוספות של סדרות דרמה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט