חניבעל: עונה 3, פרק 4

Hannibal Series Review

תמונת כתבזוהר צלח על "חניבעל: עונה 3, פרק 4":
"יוצרי הסדרה פוגעים באמינות של הגיבור עם בחירות גרועות"
פוסטר Hannibal
משחק יו דאנסי  מדס מיקלסן  לורנס פישבורן  קרוליין דברנס  טאו אקמוטו  ריצ'רד ארמיטאג'  
אימה
ביקורת סדרה לחניבעל: עונה 3, פרק 4 מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"דורכת במקום"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
פרק 4 של חניבעל לא כולל בתוכו את גיבור הסדרה ומתעסק (עדיין) בעיקר בהשלכות של סיום העונה הקודמת. התכנית נפתחת עם שני קורבנות של חניבעל- מייסון ורגר שבאחד הרגעים היותר אכזריים של העונה הקודמת נאלץ לחתוך את פניו ולהאכיל את הכלבים של ויל איתם ובנוסף גם לאכול את אפו שלו. הקורבן השני הוא שילטון, שחטף כדור בפרצוף ממרים לאס (גם כן באשמת חניבעל).השניים חושפים את העיוותים שיש להם בעקבות אותם אירועים ואנחנו מגלים שורגר שם פרס של מיליון דולר על הראש של חניבעל. הכל בשם הנקמה. שילטון מאתר את שאר האנשים ששרדו את הזוועות של חניבעל במטרה לאחד את כולם למטרה המשותפת- להוציא את חניבעל מהמשחק.
אחת הדמויות ששילטון מאתר היא ד"ר אלאנה בלום, שמסתבר ששרדה את סיום העונה הקודמת. היא מספרת שהדוקטור אמר לה שהרבה מוח עצם נכנס לדם שלה, מה שאמור לגרום לה לחשוב אחרת וכבר כאן אנחנו רואים אלאנה שונה- כזו שרוצה לנקום בחניבעל נקמה טהורה. כזכור אלאנה הייתה זוגתו של חניבעל, כך שבמובן מסוים ניתן לומר שהיא נפגעה ממנו הכי הרבה. הרצון שלה לנקמה טהורה מוביל אותה לחבור לורגר ושילטון במטרה להשיג את מבוקשה.מדובר באלאנה שונה לגמרי מעונות הראשונות וזו בעיה- לא מדובר בדמות שהתפתחה או השתנתה אלא פשוט בדמות אחרת לגמרי ממה שראינו בעונות אחת ושתיים. הניסיון להסביר את זה ע"י מח העצם שנכנס לדם שלה הוא פתרון תסריטאי קל ועצל לפתור בעיה הזו. בכל מקרה, אלאנה החדשה אמורה להביא משהו אחר מהגישה של ויל ומרגשות האשם של ג'ק לסיפור.

כפי שאנחנו רואים. הדמות המרכזית היחידה שלא שרדה את סיום העונה הקודמת היא אביגיל הובס. למעשה כמעט כל דמות חשובה שחניבעל ניסה לחסל שרדה ובעיניי זה פוגע קצת באמינות של הרוצח שאמור להיות יותר חכם ויותר אכזרי מכולם.יוצרי הסדרה יצטרכו להחזיר את הלגיטימיות של חניבעל שקצת אבדה בעקבות ההחלטות המוזרות האלה.
החלק המעניין בפרק היה ללא ספק ג'ק קרופורד וכל מה שקרה לו בעקבות מאורעות העונה הקודמת. אנחנו מגלים שג'ק בעצם איבד את הכל- ויל והוא מנותקים כמעט לחלוטין, הוא נאלץ לפרוש מה-FBI וגם לעשות את הגרוע מכל- לשחרר את אשתו בלה מהסבל ולהמית אותה. כל הסצנה עשויה ומשוחקת בצורה מבריקה - מהרגעים של השניים יחד, דרך ההכנות להלוויה ועד המכתב של חניבעל לג'ק שצועק "בוא ותמצא אותי" ומסמן מצד אחד את השחצנות והעליונות שמרגיש חניבעל ומצד שני את הכבוד שהוא רוכש לג'ק ובלה. ג'ינה טורס ששיחקה את בלה אשתו של ג'ק, לא הופיעה הרבה בסדרה אך ברגעים שהופיעה תמיד סיפקה את הסחורה. הסצנות של השניים תמיד היו מעניינות ומלאות רגש (העובדה שהשניים נשואים גם במציאות בטח תרמה לכך) והיא בהחלט תחסר.הפרק נגמר בצורה מוזרה כאשר ויל עולה על סירה. בהתחשב בעובדה שחזרנו אחורה בזמן הכרונולוגי כנראה שהוא בדרך לאירופה. בסופו של דבר מדובר בפרק פושר והסדרה ממשיכה לדרוך במקום ולא להתקדם. הבחירות שעושים יוצרי הסדרה תמוהות בעיניי. שליש עונה מאחורינו ועדיין דבר משמעותי לא קורה. חניבעל חייבת להגביר קצב.
חניבעל 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ חניבעל 3 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט