בלש אמיתי: עונה 2, פרק 5

True Detective Series Review

תמונת כתבישראל גת על "בלש אמיתי: עונה 2, פרק 5":
"ערפל הקרב מתפזר והצופים מתחילים להבין מה התעלומה הראשית של העונה"
פוסטר True Detective
משחק קולין פארל  וינס ווהן  רייצ'ל מקאדמס  קלי ריילי  טיילור קיטש  
פשע
ביקורת סדרה לבלש אמיתי: עונה 2, פרק 5 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"יותר מעניין"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
צופים וצופות יקרים – ברוכים הבאים לעונה השנייה של בלש אמיתי. לא יאומן, אבל אחרי אקספוזיציה שארכה ארבעה פרקים והסתיימה באופן מרהיב בקרב יריות מדמם, סוף סוף התחלנו לנוע עם הסיפור של העונה הזו. נדמה לי שהשבוע הבנתי באופן סופי שהעונה הזו תהיה, איך לומר, סוג אחר לגמרי של טלוויזיה לעומת העונה הראשונה של "בלש". אז עם הנמכת הציפיות הזו, יצאתי לדרך עם פרק 5, והאמת היא, שקיבלנו פרק בכלל לא רע. לפחות לא סבלתי,לא מצאתי פיתולים פילוסופיים גסים מדי ולא חשתי שמנסים לשחק לי עם האינטליגנציה.אז מה כן היה? לא מעט תגליות: הרצח של בן קספר קשור אחרי הכל לשניים מהמניעים העתיקים בהיסטוריה: כסף ומוניטין. ברור לנו שסוחרי הסמים שנהרגו בקרב הגדול בסוף הפרק הקודם לא היו קשורים לרצח ו"הונחו" שם רק כפיתיון לבלשים שלנו. היהלומים הכחולים שנעלמו מהכספת של קספר, מופיעים בצילומים שמגיעים לידי אנני (אנחנו אמורים לזכור את היהלומים האלה מלפני ארבעה פרקים?).
נוסף על כך עדיין יש את עניין המיליונים שקספר לקח מפרנק סמיון ופרויקטים גדולים של בנייה, שמעורב בהם הרבה מאוד כסף ותקבלו יופי של מניע לרצח. לכך מצטרפת גם פרשת היעלמות הנערה שאנני ממשיכה לחטט בה, מה שמעלה את עניין מסיבות המין מושחתות לאנשים החשובים של ווינצ'י שראש העיר ובן קספר כנראה ארגנו.המטאפורה על פרנק שלא מאפשר לשום דבר לצמוח סביבו, שהתחילה בפרק הקודם עם עץ האבוקדו בגינה, ממשיכה במלוא העוצמה כשג'ורדן מגלה לפרנק שהיא לא יכולה להביא ילדים. הוא משלים עם רעיון האימוץ אבל כשהם שוכבים יחד במיטה, חולמים בצחוק על חיים אחרים, פשוטים ועניים יותר, הוא מנפץ את הבדיחה של ג'ורדן על להיות חקלאית ואומר לה "את לא רוצה לגדל שום דבר".
עוד פרטים מתגלים על פול וודרו. עכשיו כבר ברור למה הוא מיהר לקחת אחריות על ההריון של אמילי. הוא לא רוצה להיות אחראי לעוד ילד זנוח ולא רצוי בעולם, כמו שהאמא הלא מתפקדת שלו מבהירה לו שהוא היה. עם זאת, כשהוא מגלה שתהיה לו בעיה כלכלית לגדל את הילד הוא מנסה בחשאי לחסל את ההריון עם אלכוהול שהוא מגניב למשקה של אמילי.ואז מגיע הגילוי המטלטל של הפרק. כשעוזרת התובע מגייסת את אנני פול וריי, שפרש בינתיים מהמשטרה ועובד כגובה חובות וביריון בשירותו של פרנק, לצוות בילוש חשאי לחקירת הרצח של קספר, היא מבטיחה לו שתעזור לו במאבק המשמורת שלו על בנו. היא גם מגלה לו שהאיש שתקף את אשתו לפני שנים, נעצר לפני כמה שבועות במקום אחר. האם זה אומר שריי הרג את האדם הלא נכון? או אולי ריי בכלל לא הרג אף אחד ונהנה לבסס את המיתוס סביבו? בכל מקרה נראה שפרנק שלח את ריי אחר האדם הלא נכון, איך ריי יגיב לגילוי המניפולציה שפרנק ביצע עליו? בסיום הפרק ריי מופיע בפתח דלתו של פרנק. ההתמודדות עם תוצאות התרגיל ממש לפנינו.
בלש אמיתי 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות פשע
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט