חניבעל: עונה 3, פרק 6

Hannibal Series Review

תמונת כתבזוהר צלח על "חניבעל: עונה 3, פרק 6":
"אחרי פתיחה צולעת חניבעל חוזרת למסלול עם עוד פרק מעניין שמשאיר טעם של עוד"
פוסטר Hannibal
משחק יו דאנסי  מדס מיקלסן  לורנס פישבורן  קרוליין דברנס  טאו אקמוטו  ריצ'רד ארמיטאג'  
אימה
ביקורת סדרה לחניבעל: עונה 3, פרק 6 מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"בכיוון הנכון"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי שפרק 5 הראה את ההתקדמות עלילתית המיוחלת, נראה ש"חניבעל" נכנסת למסלול הנכון עם פרק מעניין במיוחד, למרות לא מעט בעיות. הפרק נפתח עם חניבעל שחוזר הביתה לבדליה אחרי הקרב עם ג'ק בסיום הפרק הקודם. בדליה מטפלת בו ומנצלת את ההזמנות כדי להפרד ממנו. היא מודה בפני חניבעל שהיא ידעה שהוא מתכנן לאכול אותה יום אחד. מערכת היחסים בין השתיים הייתה אחד הדברים המעניינים בחלק הראשון של העונה וקצת חבל לי שהיא כנראה נגמרת. שאר הסצנות של בדליה בפרק עם צ'יו, עם ג'ק וויל ועם משטרת פירנצה מעולות כולן. התחושה היא שבדליה קרובה לסיים את חלקה בסדרה וזה חבל בעיקר בגלל העבודה הנפלאה שעושה ג'יליאן אנדרסון בתפקיד.בהמשך אנו צופים העוזרו של מייסון מכין לו מאכלים שונים על מנת לדמות איך זה יהיה לאכול את חניבעל. הסצנה נגמרת כשמייסון חולם שחניבעל מתבשל שלם מולו. למרות שהיא עשויה טוב הסצנה לא ממש מקדמת את העלילה ונראה שהיא בפרק רק כדי למלא את הזמן.
בפרק הזה אנחנו גם מגלים שמרגוט ואלאנה מנהלות רומן באמצעות סצנת סקס קליידוסקופית. עם כל אהבה לפן הויזואלי האומנותי של חניבעל מדובר בסדרת טלוויזיה ולא בוידאו ארט והסצנה הזו הייתה מיותרת לחלוטין. בחלק היותר חשוב של המפגש בינהן אנחנו מגלים שהן מתכננות לבגוד במייסון. אלאנה מונעת מנקמה לגמרי אבל עדיין, למרות כל מה שחניבעל עשה לה, הצדק אצלה הוא ערך עליון. דבר ראוי להערכה בסדרה בה גם הדמויות המוסריות ביותר מוכנות להתלכלך בשביל להעלים את חניבעל.ויל מוצא סוף סוף את חניבעל ואנחנו רואים את השניים בסצנה כתובה ומשוחקת היטב המתרחשת במוזיאון, שהיא גם הסצינה הראשונה המשותפת שלהם העונה שמתרחשת בזמן הווה. למרות הרצון של השניים להרוג אחד את השני הם, כפי שויל מציין, מחוברים. כמו ויל גם אנחנו סקרנים לראות אם מישהו ישרוד את ההפרדה בינהם. כשהשניים יוצאים מהמוזיאון ויל מוציא סכין אבל אז צ'ו יורה לו בכתף מעמדת הצלף שלה.
חניבעל מחזיק את ויל וג'ק מצליח למצוא אותם אך נופל לטריק של חניבעל שמסתתר מתחת לשולחן וחותך לג'ק את גיד אכילס. הייתי מצפה מסוכן FBI לא ליפול לטריק של ילדים בגן חובה. ג'ק וויל קשורים וחניבעל שוב בעמדת השליטה הכה אופיינית לו. חניבעל אומר לויל שג'ק היה ראשון שהציעו לו להכנס לראש של ויל. רגע אחרי זה הוא מוציא מסור ומנסר את הגולגולת של ויל מול ג'ק. רגע אחרי אנחנו רואים את השניים תלוים הפוך שמייסון ורגר מברך אותם על הגעתם למאסקרט פארם.סך הכל מדובר בפרק שסובל מלא מעט בעיות והחלטות מוזרות אך גם כולל את אחת מהסצנות היותר טובות של העונה (ויל וחניבעל במוזיאון) וסיום שבהחלט יוצר עניין רב להמשך. כמו שאני מכיר את הסדרה כבר בפרק הקרוב נחזור אחורה כדי לראות איך ויל וחניבעל הגיעו לחווה של מייסון.
חניבעל 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט