חניבעל: עונה 3, פרק 8

Hannibal Series Review

תמונת כתבזוהר צלח על "חניבעל: עונה 3, פרק 8":
"הסדרה נכנסת לאירועי "דרקון אדום" עם פתיחה מבטיחה"
פוסטר Hannibal
משחק יו דאנסי  מדס מיקלסן  לורנס פישבורן  קרוליין דברנס  טאו אקמוטו  ריצ'רד ארמיטאג'  
מתח
ביקורת סדרה לחניבעל: עונה 3, פרק 8 מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"אקספוזיציה מעולה"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בשבוע שעבר "חניבעל" סגרה את הסיפור המרכזי בסדרה בפרק מטורף שהסתיים בכך שחניבעל הסגיר את עצמו. הפרק השבוע לוקח אותנו שלוש שנים קדימה לאירועי ספרו המצליח של תומאס הריס "הדרקון האדום" שזכה גם לשני עיבודים קולנועים: "הצייד" המעולה של מייקל מאן ו"דרקון אדום" של ברט ראטנר הקצת פחות מוצלח. הפרק נפתח עם מונטאז' מהיר ומצוין של המעצר של חניבעל וההתעסקות של התקשורת בעניין. אנחנו רואים את חניבעל במשרדו בשיחה עם אלאנה, אלא שמהר מאוד אנחנו מבינים שזה בראש שלו והוא בתא המפורסם שלו. אנחנו לומדים שחניבעל הצליח לחמוק מעונש מוות בטענה שהוא לא שפוי. חניבעל מוסר לאלאנה שבמידה ויתאפשר לו היא תהיה ברשימה שלו וכולנו מבינים למה הוא מתכוון. כששילטון מבקר את חניבעלהוא מספר לו על פיית השיניים- הרוצח המפורסם החדש שהורג משפחות צעירות שלמות ואף מבצע יחסי מין נקרופילים עם גופת האישה.
בינתיים אנחנו רואים הצצה לחיים החדשים של ויל עם אשתו, מולי ובנו החורג. כשג'ק מופיע אנחנו מבינים שהחיים השקטים והמשעממים של ויל בדרך להסתיים. ג'ק מבקש מויל עזרה עם פיית השיניים. למרות שהוא ממש לא רוצה, ויל מסכים, בעיקר בגלל המשפחה החדשה שלו והמצפון, שלא מאפשר לו לא לעשות כלום כשעוד משפחה בדרך להירצח. ויל מדבר בכנות עם מולי ואומר לה שהוא יהיה שונה כשהוא יחזור. היא כמובן תומכת בהחלטה ואף משכנעת אותו ללכת כשהיא אומרת לו שהיא תישאר אותו דבר ותחכה לו בסצנה שנראית שלקוחה מאיזושהי טלנובלה סוג ז' ב"ויוה". מרגש.ריצ'ארד ארמטיאג', שזכה להצלחה גדולה כת'ורין בסדרת סרטי "ההוביט" ,מגלם את פרנסיס דולרהייד, "פיית השיניים", ולמרות שהוא לא מוציא מילה אחת בפרק הזה, הנוכחות והתגובות הפיזיות שלו מושלמות לטרנספורמציה של דולרהייד לדרקון המפורסם. אני מאמין שארמטיאג' יעשה עבודה מצוינת בתור פיית השיניים ויהיה תוספת נפלאה לעונה הזו.
ויל מגיע לזירת הפשע של דולרהייד לחקור אותה ואנחנו חוזרים לשחזורים של ויל שהיו פופולריים בעונה הראשונה ומקבלים את אחד השחזורים הטובים ביותר שהיו בסדרה. ככל שהוא מתקדם בזירת הפשע אנחנו מבינים שזה לוקח מויל מחיר מסוים שיגדל ככל שהוא יעשה זאת יותר. מדובר בפרק יחסית קל בסטנדרטים של חניבעל שכן זירת הפשע לא מראה לנו משהו מזוויע במיוחד (שוב, בסטנדרטים של הסדרה). לאחר שנתזי הדם שויל מדמיין סביבו מציירים כנפי דרקון אדומות, ויל מתחיל להבין יותר את דרך הפעולה של פיית השיניים ואת העובדה שהוא יצטרך כאן עזרה.בעוד בספר אין כמעט התייחסות ליחסים הקודמים של חניבעל וויל כאן היו לנו שלוש וחצי עונות של בניית היחסים המורכבים של השניים. לכן כשויל מחליט ללכת לחניבעל להתייעץ איתו אנחנו מבינים את הקושי של קבלת ההחלטה הזו ואת המחיר שזה הולך לגבות מויל וגם מחניבעל.סך הכל מדובר בפרק סולידי שעושה עבודה טובה בכל מה שקשור לאקסופיזציה של הסיפור שיסגור את העונה (ואת הסדרה כולה ככל הנראה). "דרקון אדום" הוא רומן מבריק ולפי הפרק הזה נראה ש"חניבעל" בדרך לעשות את הדברים בצורה הנכונה.
חניבעל 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות מתח
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט