חניבעל: עונה 3, פרק 9

Hannibal Series Review

תמונת כתבזוהר צלח על "חניבעל: עונה 3, פרק 9":
"סאגת "דרקון אדום" ממשיכה עם פרק שלא מצליח להתעלות לרמה גבוהה"
פוסטר Hannibal
משחק יו דאנסי  מדס מיקלסן  לורנס פישבורן  קרוליין דברנס  טאו אקמוטו  ריצ'רד ארמיטאג'  
מתח
ביקורת סדרה לחניבעל: עונה 3, פרק 9 מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"לא מספיק טוב"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בשבוע שעבר חניבעל נכנסה לסאגת "דרקון אדום" בפרק מעניין במיוחד שיצר הרבה ציפיות להמשך. הפרק הנוכחי לצערי לא עומד בהם ומצליח לשעמם מהר מאוד. הפרק נפתח בביקור של ויל אצל חניבעל. חניבעל מתחיל לבקר את ויל ואת המשפחה החדשה שלו. מלבד ללעוג לויל הסצנה הזו מראה עד כמה חניבעל מרגיש שויל בגד בו. במהלך השיחה עם ויל חניבעל אומר "הייתי יכול להביא לך ילד אם ביקשת" ואנחנו קופצים לסדרה של פלאשבקים לתקופה שבה חניבעל לקח את אביגיל הובס תחת חסותו כשאנחנו חשבנו שהיא מתה. הפלאשבקים עם אביגיל עובדים והקטע שחניבעל והיא עובדים על איך לשכנע אנשים שחניבעל שיסף את גרונה מעולה.אלאנה גם היא מגיעה לבקר את חניבעל ואנחנו לומדים שהיא ומרגוט עדיין ביחד והצליחו להשתלט על הכסף של ורגר. נראה שאלאנה יושבת על התפקיד של שילטון בספר ועושה זאת בצורה לא רעה בכלל. היא מאיימת על חניבעל שהיא תיקח ממנו את כל הפריבילגיות שיש לו ותדאג להרוס אותו. אך בניגוד לשילטון היא לא עושה את זה רק בשביל לגרום לחניבעל לסבול, אלא בעיקר בשביל להציל את ויל.
ויל וההזיות שלו בפרק הזה חוזרים בענק. הוא מדמיין את עצמו כדולרהייד ערום ומכוסה כולו בדם, רואה את הפנים שלו נשברים לחלקים קטנים. בסצנה די קטנה אך נחמדה ויל משוחח עם מולי והם מצליחים להעביר בצורה מעולה את הכימיה ומערכת היחסים שלהם. בסוף השיחה ויל מדמיין שהוא לצד מולי בדיוק כמו שחניבעל מדמיין שאת השיחות הוא מנהל במרחבים אחרים. עוד תזכורת לדמיון הגדול בין השניים.הסצנה הטובה ביותר בפרק שייכת לדולרהייד וההיכרות שלו עם ריבה מק'ליין (רוטינה ווסלי המוכרת כטארה מ"דם אמיתי"), קולגה של פרנסיס. הכימיה המיידית נובעת מכך שריבה לא נרתעת מהשונות הפיזית של דולרהייד והוא לא נרתע מכך שהיא עיוורת. הסצנה נלקחה ישירות מהספר בלי שום שינוי ושני השחקנים הופכים אותה ללא פחות ממעולה.
פרדי לונדס חוזרת לסדרה ומנסה לתחקר את ויל על הפגישה שלו עם חניבעל וויל לא מוכן לדבר איתה. פרדי פרסמה כתבה שמתייחסת למערכת היחסים של ויל וחניבעל כ"בעלים רוצחים" (הסדרה בהחלט יודעת לצחוק על עצמה). מעניין יהיה מה לראות את החלק שתתפוס פרדי בעונה הנוכחית שכן קיים מיני מתח בינה לבין ויל ומסקרן לראות לאן יקחו את זה.ג'ק מבקר גם הוא את חניבעל בפרק הזה ומסביר לו שהוא תמרן את ויל להיפגש איתו שוב. "ויל בחיים לא היה אפקטיבי כמו שהוא היה כשאתה היית בראש שלו" אומר ג'ק לחניבעל. ג'ק מוכן להקריב את ויל בשביל לתפוס את פרנסיס דולרהייד ולהציל חיי אדם. כמו ויל ואלאנה גם ג'ק הפך לאדם פחות טוב בעקבות ההיכרות עם חניבעל.לצערי הפרק לא מצליח לשמור על הרמה הגבוהה של הפרקים האחרונים ומלבד לכמה רגעים קטנים לא מצליח באמת לעניין. נותר לקוות שמדובר רק במעידה קלה ושהסדרה תחזור לעצמה כבר בפרק הבא.
חניבעל 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות מתח
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט