המתים המהלכים: עונה 6, פרק 4

The Walking Dead 6 Series Review

תמונת כתבישראל גת על "המתים המהלכים: עונה 6, פרק 4":
"פרק "מילוי" לא הכרחי"
פוסטר The Walking Dead 6
משחק אנדרו לינקולן  נורמן רידוס  סטיב יון  לורה כהן  
אימה
ביקורת סדרה להמתים המהלכים: עונה 6, פרק 4 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"מקל בגלגלים"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.1/10
?
מדד פופולריות
3.5/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אני מודה שאפילו אחרי שתי צפיות בפרק השבועי של "המתים המהלכים”, דעתי עליו עוד לא מגובשת עד הסוף. אז נכון ששני השחקנים הראשיים בו נותנים הופעה מעולה. ג'ון קרול לינץ' הוא שחקן אדיר לטעמי ואני מעריך שהסיבה שהוא לא הפך לכוכב גדול בהוליווד היא המראה החיצוני ה"רגיל" מדי שלו. הוא עדיין שחקן שכל חובב קולנוע יזהה מיד, גם אם לא ידע בדיוק איפה למקם אותו ולא יזכור את השם. לני ג'יימס גם הוא מאוד אמין כמורגן המעורער שמגיע לבית המבודד של "איסטמן" (מורגן לא צחק כשהוא אמר באחד הפרקים הקודמים שלמד את טכניקות המקל שלו מ"מכין הגבינות"), ולומד ממנו את פילוסופית האייקידו של הפציפיזם בכל מחיר וההגנה העצמית המשתמשת בכח של היריב כנגדו.לא מדובר בפרק רע - הוא בינוני עם הברקות מסוימות וגם העובדה שהוא איטי מאוד ושלאורכו אנחנו באים במגע רק עם שתי דמויות (בלי להחשיב את ט'אבתה, העז) לא אמורה לגרום לנו לגבש עליו דעה רעה מלכתחילה. כבר ראינו לא מעט פרקי טלוויזיה שהיו מינימליסטיים, ועם זאת מעולים. אבל! אולי זה המיקום של הפרק ברצף של העונה, אך נראה שלא הייתה שום סיבה לספר לנו את הסיפור של מורגן סתם, מהאוויר. אין שום הגיון עלילתי שמכתיב שהפרק הזה יקטע את השאלות הגדולות שנשארו פתוחות לגבי גורלם של גלן ושל ריק.
אולי זה כל קלישאות הז'אנר שהפרק הזה השתמש בהן: "נווה המדבר" המצויד בכל טוב באמצע הגיהנום, שניצול האפוקליפסה יכול להעביר בו את כל חייו בנוחות אבל מסיבה כלשהי נאלץ לעזוב אותו (אפשר למצוא את אותו מוטיב גם בסרט "הדרך"). המאסטר הסבלני שמתעקש להנחיל את תורתו לתלמיד הסרבן, כולל מונטאז' ההתקדמות וההתקרבות בין התלמיד והמורה. הפציעה הבלתי מחויבת המציאות, ואם לומר את האמת גם די דבילית, אם לוקחים בחשבון את רמת האייקידו של איסטמן, שתביא למותו של המאסטר ולהכרח של התלמיד לצאת אל העולם ולהמשיך להנחיל את תורת המאסטר.ואולי זו בכלל הפילוסופיה הזו שמסביבה בנוי כל הפרק הזה, ושראינו כבר את מורגן מטיף לה בפרקים קודמים. כל עניין ה"כל יצור חי הוא יקר", בעיני, היא אולי פילוסופית חיים שמתאימה לנערות קולג' אמריקאיות בזמן לימודי המגדר, לא לעולם האמיתי, ובטח שלא לעולם שעבר אפוקליפסת זומבים. נראה את מורגן עומד מול ריק כשהמושל, או החברה' של טרמינוס, מאיימים להרוג את ג'ודית או את קארל. נראה אותו משכנע את ריק שכל אדם יכול להשתפר במידה זו או אחרת ושהרג הוא דבר שלא ייעשה. אתם יודעים מה? נראה איך זה יתגלגל עם ה"זאב" שיש לו במרתף כרגע, שאיים מפורשות ברצח של כל איש, אישה וילד באלכסנדריה?. שיהיה לו בהצלחה. אנחנו בטח עוד נראה את הגלגול של העניין.
המתים המהלכים 6 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עמיגיל: 3614/02/2016 14:12:38
9/10אייקון ציון
מסכים עם כל מילה. איפושהו, רמת הציפייה לחצי השני של העונה היא הכי נמוכה מכל העונות עד כה. המוות כביכול של גלן היה אחזרי ומדכא , אבל החזרה שלו לחיים איפושהו הייתה מדכאת יותר כי היא ביטלה את סערת הרגשות והחזירה אותנו לשגרה, והשגרה מתחילה להמאס
קישורים
חץ המתים המהלכים 6 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט