המתים המהלכים: עונה 6, פרק 6

The Walking Dead 6 Series Review

תמונת כתבישראל גת על "המתים המהלכים: עונה 6, פרק 6":
"אחד הפרקים החלשים בסדרה"
פוסטר The Walking Dead 6
משחק אנדרו לינקולן  נורמן רידוס  סטיב יון  לורה כהן  
אימה
ביקורת סדרה להמתים המהלכים: עונה 6, פרק 6 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"חלש ומשעמם"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.1/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מי היה מאמין שיהיה פרק שחלקו הגדול עוסק בדאריל, והוא יהיה פרק משעמם? הפרק השבועי של המתים היה אחד הפרקים החלשים ביותר של הסדרה מאז תחילתה. דאריל, סשה ואייברהם ממשיכים להוליך את עדר הזומבים הרחק מאלכסנדריה. כשהם פונים לחזור לכיוון העיר הם נתקלים במארב יריות ומתפצלים. מי ירה? האם אלה שוב ה"זאבים"? האם זו הקבוצה החדשה שנתקלנו בה בהמשך הפרק? עוד אין תשובות. דאריל ממשיך בהימלטות ומוצא את עצמו ביער שרוף כשהוא חבול ופצוע, והאופנוע שלו שובק חיים.סשה ואייברהם נלכדים בתוך העיירה ובסופו של דבר מגיעים לתוך מבנה משרדי ואיתם זומבי, נעול בתוך משרד שקוף. לרגע אחד אנחנו רואים את מה שהאיש, שכנראה הפך לזומבי הרצחני שאנחנו רואים מולנו, כתב על הלוח והשאיר כמורשת, או כצוואה. לסצינה אחת קטנה והנוגעת ללב ביותר בכל הפרק המשמים הזה, אנחנו מקבלים מהיוצרים תזכורת לכך שבעצם כל הזומבים המאיימים האלה היו פעם אנשים, כמונו, כמו הגיבורים שלנו. באותו הקשר, אייברהם חווה משבר תודעה, משהו בסגנון של "עד מתי עוד יימשך הגיהנום הזה? ולמה בעצם אנחנו ממשיכים?" הפתרון שלו: לפלרטט בלי בושה עם סשה. מאיפה זה הגיע בכלל? מה עם רוזיטה שמחכה לו באלכסנדריה?
דאריל פוגש ביער עוד ניצולים, קצת קשה כבר לעקוב אחר כמות הדמויות שהיוצרים "זורקים" עלינו בסדרה, והקבוצות השונות שאנחנו אמורים לעקוב אחריהן. הפעם מדובר על בחור ושתי בחורות ששובים את דאריל. מתברר שהם בעצמם נמלטים מקבוצה גדולה יותר של ניצולים שבה הם חיו עד עכשיו, שכנראה הפכה עם הזמן לדיקטטורה אלימה. האם זה הגיוני, סטטיסטית? שכל כך הרבה קבוצות של ניצולים יבחרו לנהל את חייהם על פי חוקי הג'ונגל כלפי עצמן? לא בטוח שזה מסתדר לי, הרבה יותר הגיוני שאנשים יבחרו להמשיך להתנהג כמו הניצולים של אלכסנדריה או כמו החבורה "שלנו", במקום להפוך למיליציות רצחניות.דאריל מציל את חייהם אחרי שהם מתעמתים עם חברי הקבוצה שלהם, שעלו על עקבותיהם. לבסוף, לאחר שהוא מחליט להביא אותם לפגישה עם הניצולים באלכסנדריה, הם שוב מערימים עליו ולוקחים לו את שלושת הסמלים המסחריים של דאריל: האופנוע (שבאופן ניסי חזר לתפקוד מלא למרות שראינו אותו נשנק לגמרי בתחילת הפרק), רובה הקשת, והווסט.
אז מהאפיזודה הזו נשארו לי שתי שאלות עיקריות: קודם כל, איך יכול להיות שלפחות שנתיים לתוך אפוקליפסת זומבים (לפי זמן הסדרה), אנשים עדיין ימצאו את עצמם ננשכים ונהרגים בצורה כל כך מטומטמת, כמו שקרה בחממה? וזה עוד בלי להתייחס לפרט הלא הגיוני בעליל ששני זומבים ישכבו בשקט מוחלט ב"מארב" למישהו שיעבור שם כדי לנשוך אותו.שנית, איך דאריל נפל למלכודת הזו? ועוד פעמיים? מה קרה לאיש שהיה אחד הקשוחים והשורדים הכי גדולים של הסדרה הזו? מה שברור הוא שאנחנו עוד נראה את הבחור והבחורה שנטשו את דאריל בשטח. אין מצב שדאריל ממשיך את הסדרה בלי רובה הקשת שלו. ומי זה שקרא לעזרה בקשר?
המתים המהלכים 6 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עמיגיל: 3614/02/2016 14:12:38
9/10אייקון ציון
מסכים עם כל מילה. איפושהו, רמת הציפייה לחצי השני של העונה היא הכי נמוכה מכל העונות עד כה. המוות כביכול של גלן היה אחזרי ומדכא , אבל החזרה שלו לחיים איפושהו הייתה מדכאת יותר כי היא ביטלה את סערת הרגשות והחזירה אותנו לשגרה, והשגרה מתחילה להמאס
קישורים
חץ המתים המהלכים 6 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט