המתים המהלכים: עונה 6, פרק 7

The Walking Dead 6 Series Review

תמונת כתבישראל גת על "המתים המהלכים: עונה 6, פרק 7":
"סצינת הסיום המותחת הצילה פרק בינוני"
פוסטר The Walking Dead 6
משחק אנדרו לינקולן  נורמן רידוס  סטיב יון  לורה כהן  
אימה
ביקורת סדרה להמתים המהלכים: עונה 6, פרק 7 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"המגדל נופל"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.1/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בואו נתחיל מהסוף... וואו! המתים המהלכים תמיד הייתה סדרה שידעה לייצר רגעי קליף האנגר שישאירו אותנו כוססים ציפורניים לקראת הפרק הבא. למרבה המזל אנחנו צריכים לחכות רק שבוע ולא עונה שלמה, כפי שהסדרה כבר עשתה לנו בעבר.לגבי הקצה השני של הפרק, הפתיחה שלו, אני קצת אמביוולנטי. מצד אחד אתם מנחשים שלא היה גבול לגלגול העיניים שלי על הצורה הפלאית שבה גלן ניצל והצליח להימלט מעדר המהלכים. להגיד שהיה בזה חוסר אמינות יהיה עלבון למונח חוסר אמינות. ההפתעה שהיוצרים ניסו לארגן לנו פשוט לא עבדה. נראה לי שהם היו אמרים כבר להבין שבעידן האינטרנט והמעריצים שמתקשרים ביניהם ויורדים לעומק מטורף של כל פרט, אי אפשר לעשות תרגילים כאלה בצורה כל כך חובבנית. עם כל זאת, באמת ששמחתי לראות את גלן חי, אני עדיין לא ממש מוכן להיפרד מהדמות הזו.
בין שני הקצוות האלה היה גם פרק. הוא היה, איך לומר, בינוני. הקטעים עם מורגן היו מעניינים, ד"ר דניס מתפתחת להיות דמות שאני עשוי לחבב והישיבה עם "מועצת זקני הניצולים" אמנם לא התקדמה לשום מקום אבל היה טוב לראות את מישון, קארול וריק באותה סצינה. אפרופו קארול, היה די צפוי שאם מישהו מהחבורה הותיקה שלנו יעלה על הסוד של מורגן זו תהיה היא. מה שנותר עכשיו לראות זה האם נושא השבוי יתפתח כבר בפרק הקרוב או שהם יחכו איתו לחלק השני של העונה.איניד היא דמות משעממת ומעצבנת, גם כי היא כתובה בצורה כזו וגם כי השחקנית שמגלמת אותה לא עושה עבודה יוצאת דופן. גם רון (הנער חובב הנשק והנקמה) משעמם וחד גוני. עד כמה שהם ניסו, לא הצלחתי להיבהל מהאיום שלו על חייו של קארל. לזכותו ייאמר שגם צ'נדלר ריגס, שמגלם את קארל, בדרך כלל ברמת משחק לא רעה בכלל, היה השבוע עצי להפליא ולא אמין.
יוג'ין ורוזיטה סיפקו את ההפוגה הקומית של הפרק (בערך) עם הפחדנות המשעשעת של יוג'ין בעל המשפטים המורכבים והסתומים ועם רוזיטה ושיחת המוטיבציה. הנאום השבועי על כמה שאלכסנדריה זקוקה לשיעור מחבורת הניצולים שלנו מגיע השבוע דווקא מהכיוון ההפוך. הקטע הזה הגיע בשיחה בין ריק לטובין. מה שהיה יותר משעשע בשיחה הזו היה העובדה שהיא באה תוך כדי שריק מקים תומכות לחומה. הוא דופק מסמרים ממש לתוך החומה, דקות ספורות אחרי שהוא מסביר לרון שהוא לא ייתן לו לירות במהלכים לצרכי אימון, כי אנחנו לא רוצים למשוך את תשומת לבו של ה"עדר" בהקמת רעש.כמובן שיש גם את השטות התורנית שמישהו מתושבי אלכסנדריה עושה כדי לסכן את עצמו, לתת למישהו מהניצולים שלנו להפגין גבורה (ולתת לטארה הזדמנות להוציא לריק אצבע משולשת, זה תקדים). מה שמוכיח לנו שוב עד כמה אלכסנדריה כבר צריכה מערכת משפט וענישה רצינית שתציל אותה מאידיוטים נוספים.לאורך כל הפרק אנחנו מקבלים תמונות קצרות של התפרקות מגדל השמירה. התמונות האלה קצת מוזרות: למה המגדל מתפרק? האם רק לחץ של זומבים מספיק? האם זו חבלה מכוונת של מישהו מבחוץ? מבפנים? רגע לפני התמונה האחרונה אנחנו עוד מקבלים תמונה יפהפיה ואופטימית להפליא של הבלונים הירוקים שגלן שולח לאוויר כדי להודיע לעולם על קיומו. אבל אז כל הגיהנום מתפרץ ומגדל השמירה נופל ולוקח איתו את החומה. אנחנו נשארנו עם התמונה המוחשכת ועם שבוע של המתנה מותחת, לשם שינוי.

נשאר רק לתהות - אם היוצרים יודעים לספק לנו כאלה רגעים, וכאלה פרקים כמו שאני מקווה שיהיה פרק הסיום בשבוע הבא, למה רוב העונה צריכה להיות מסטיק אחד תפל במיוחד?
המתים המהלכים 6 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עמיגיל: 3614/02/2016 14:12:38
9/10אייקון ציון
מסכים עם כל מילה. איפושהו, רמת הציפייה לחצי השני של העונה היא הכי נמוכה מכל העונות עד כה. המוות כביכול של גלן היה אחזרי ומדכא , אבל החזרה שלו לחיים איפושהו הייתה מדכאת יותר כי היא ביטלה את סערת הרגשות והחזירה אותנו לשגרה, והשגרה מתחילה להמאס
קישורים
חץ המתים המהלכים 6 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט