אימה אמריקאית: עונה 5, פרקים 10+11

American Horror Story 5 Series Review

תמונת כתבקארין דובינסקי על "אימה אמריקאית: עונה 5, פרקים 10+11":
"לא צפוי ועוצר נשימה"
פוסטר  American Horror Story 5
משחק ליידי גאגא  קתי בייטס  איוון פיטרס  שרה פאולסון  ווס בנטלי  מאט בומר  
אימה
ביקורת סדרה לאימה אמריקאית: עונה 5, פרקים 10+11 מאת קארין דובינסקי | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"מפתיע ומרגש"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
10/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לאחר פגרה קטנה "אימה אמריקאית" חזרה יותר עסיסית ומפתיעה מתמיד. אנחנו לקראת סוף ולכן העניינים מתחממים מאוד. בפרק העשירי אנחנו מקבלים מנה גדושה של קנאה כשהרוזנת הורגת את נטשה ודונובן הורג את רודולף. בנוסף, ההפתעה מגיעה מג'ון, שחוזר לאשתו הערפדית ובנו הערפד במקום להישאר עם סאלי. מישהו ציפה לזה? אני בטח שלא.בסצנה מרגשת, אולי אחת הבודדות בסדרה, בנו של ליז טיילור מגיע למלון על מנת להתפייס עם אביו ומתגלה כבחור מקסים ועם ראש פתוח במיוחד. אני אישית מאוד אוהבת את הדמות המורכבת של ליז, למרות שהוא מוזר משהו. כשהכל נראה אבוד – סוף הפרק מטריף את הצופה, אחת הסצינות הכי טובות שהיו בסדרה עד עכשיו. האם הרוזנת תמות? מאוד ריגש אותי כשדונובן הגן עליה. הגורל שלו מאוד אכזר, וחבל שהתאהב במישהי שלא ראויה לו.
בפרק ה-11 אנו מגלים מה עלה בגורלם של הרוזנת ודונובן – דונובן מת, אבל למזלו הוא חכם מספיק כדי לא להיתקע בתוך המלון כרוח וטוב שכך; הרוזנת, לעומת זאת, נפגעה הרבה יותר, וסאלי, הבן אדם הכי פחות צפוי, מטפלת בה. כמובן שהכל אינטרסים במלון קורטז. ושוב, כיאה לסדרה, ברגע שאתה חושב שמשהו צפוי מדי – הכל מתהפך. ראמונה הייתה אמורה להרוג את הרוזנת אבל דווקא ג'ון הוא זה שהורג אותה בסצינה עוצרת נשימה.ג'יימס פטריק מארץ', בעל המלון, מתגלה כדמות הכי טובה בסדרה עם משחק גאוני של אוון פיטרס; הוא רוצח תחמן ואכזרי שתיחמן את ג'ון בשביל האינטרס האישי שלו – שהרוזנת תחיה איתו במלון לנצח. וזה מה שהוא קיבל. כנראה שזו הייתה תוכניתו לאורך כל הדרך. ושוב בסוף סצינת קנאה – את מי זה באמת הפתיע שהייזל, העוזרת הנאמנה, היא זו שהסגירה את מארץ' למשטרה? זה היה שקוף מההתחלה שהיא קינאה ברוזנת והייתה מאוהבת עד כדי עיוורון בבוס הרצחני שלה. פלא שלא ניסתה להרוג את הרוזנת בעצמה.
העונה הזו בהחלט התעלתה על עצמה ואפשר כבר להריח את הסוף, כשנשאר עוד פרק אחרון באופק. בטקס גלובוס הזהב שנערך לאחרונה הסדרה הייתה מועמדת למיני סדרה של השנה, ולא זכתה אמנם, אבל ליידי גאגא הנהדרת קטפה את פרס שחקנית השנה במיני-סדרה, ופשוט מגיע לה. תפקיד מדהים, מהפנט, וכתוב היטב, שפשוט תפור עליה.
אימה אמריקאית 5 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ר.גיל: 2105/10/2023 15:52:05
10/10אייקון ציון
לחלוטין אחת משלוש העונות הטובות ביותר עם "הכישוף" ו"המוסד הסגור", אם לא העונה הטובה ביותר שנוצרה בסדרה. המשחק המצוין של הזמרת-שחקנית-יוצרת ליידי גאגא בא לידי ביטוי לאורך כל העונה. הספוט של המלון מותיר את הצופה מרותק לכיסא עם כמיהה לצפות בכל פרק ופרק אחד-אחרי-השני. לדעתי מדובר בעונה בה צפיתי בכמות הפעמים המרבית. הקידום של העונה כמו גם ההתנהלות סביבה הייתה לא צפויה ואף חדשנית.
קישורים
חץ אימה אמריקאית 5 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט