"רילינגטון פלייס": ביקורת סדרה''

Rillington Place Series Review

תמונת כתבשרון טהר על ""רילינגטון פלייס": ביקורת סדרה''":
"הפקה מושקעת, משחק מוצלח וביצוע בינוני "
פוסטר Rillington Place
משחק טים רות'  סמנת'ה מורטון  ג'ודי קומר  
מתח
ביקורת סדרה ל"רילינגטון פלייס": ביקורת סדרה'' מאת שרון טהר | מבקרת טלוויזיה
ציון המבקר
"ביצוע בינוני "
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
מדד פופולריות
3.5/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"רילינגטון פלייס" היא מיני-סדרה חדשה מבית ה BBC המספרת את סיפורו של אחד הרוצחים הסדרתיים המזעזעים שחיו בבריטניה בשנות ה-50. רג'ילנד כריסטי, רצח שבע נשים ותינוקת במשך עשור ואף הפליל בדרך צעיר חף מפשע ברצח. מעשי הרצח התנהלו בביתו שבשכונת נוטינג היל. טים רות' (" כלבי אשמורת") מככב בתפקיד כריסטי ולצידו סמנתה מורטון ("דו"ח מיוחד"), כאשתו את'ל שגם הייתה אחת הקורבנות. הסדרה בת שלושת הפרקים מתארת את הסיפור המצמרר של כריסטי, ומציגה את דמותו חסרת המצפון והאשמה. כמו גם את מערכת היחסים שלו עם אשתו. ההתנהלות של הזוג בתוך דירה קטנה ואפלולית, לצד חלקת אדמה חסרת חיים גורמת לבטן להתהפך. כריסטי מוצג כרוצח מחושב וקר רוח, המתלחשש ומתהלך בתוך הדירה האפלולית בצורה שגורמת לשערות לסמור.
ביחד עם המוזיקה הדרמטית המלווה את הסצנות, המיני-סדרה מלאה מרכיבים של סרט אימה. קלוז-אפים רבים של פניו המאיימות כל כך של כריסטי, לצד ההתפתלות שחשה את'ל כל כך הרבה פעמים לידו, גורמים לך כצופה לצעוק לה "תברחי משם". הסדרה גם מציגה את האופן שבו כריסטי בוחר את קורבנותיו, שהן הרבה פעמים נשים של מכרים או זונות איתן בחר לבלות את זמנו. בדומה לטורף מחושב, הוא מחמיא להן גורם להן להרגיש בנוח איתו ומפתה אותן אליו. התסריט המינימליסטי, בא לידי ביטוי במשפטים הקצרים ובדיאלוג שרובו מורכב מרגעי שתיקה ארוכים. זה משרת את המטרה ויוצר דרמה ברורה ועננת חרדה בייחוד בין בני הזוג בדירתם האפלולית המזכירה מאוד מערה. האפלוליות המורבידית בדירה מודגשת עוד יותר, כאשר את'ל נמצאת בביתו של אחיה, בדירה מוארת עם וילונות וקירות לבנים.
“רלינגטון פלייס” היא מיני-סדרה עשויה היטב, יכולת המשחק של שני השחקנים הראשיים, בהחלט ראויה לציון, אך רוב העניין שניתן למצוא בה הוא בעובדה כי היא מבוססת על סיפור אמיתי. מעבר לכך, ולכמה קטעי מתח בהם ישנה ציפייה שרג'ילנד יתפרץ ויחשוף את פרצופו האמיתי, היא אינה מסעירה במיוחד או מרתקת דיה כפי שיכלה להיות.
רילינגטון פלייס - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: motekooגיל: 5811/06/2017 02:25:02
9/10אייקון ציון
סידרת מתח מעולה, ככל שטים משחק יותר טוב , אתם שונאים אותו יותר. אמין ואמיתי מאין כמוהו. בכל הסדרה תנועות הפנים ותזוזת השרירים הקטנים בפניו הפכו אותו לאמין וישר, ככה בכל הפרקים , הגון וישר עד כאב. יתר שחקני הסדרה מעולים, ובטח ששכנעו אותי שזו סידרה דוקומנטרית על אנשים בלונדון, רק כשהיה כתוב סוף, הבנתי שזה היה סיוט בן שלושה חלקים. מבוסס על סיפור אמיתי. אני כל כך אוהב את השחקן שלא הצלחתי לשנוא אותו עד הפרק האחרון. מעולה. מקבל 9 בסולם MOTEKOO
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות מתח
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט