משחקי הכס: עונה 7, פרק 6

Game of Thrones 7 Series Review

תמונת כתבשרון טהר על "משחקי הכס: עונה 7, פרק 6":
"קרב בין שלג לאש"
פוסטר Game of Thrones 7
משחק ניקולאי קוסטר וולדו  פיטר דינקלג'  לנה הידי  אמיליה קלארק  
פנטזיה
ביקורת סדרה למשחקי הכס: עונה 7, פרק 6 מאת שרון טהר | מבקרת טלוויזיה
ציון המבקר
"האש כבתה"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
10/10
?
מדד פופולריות
3.2/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הפרק השישי של "משחקי הכס", הוא גם אחד לפני אחרון לעונה. ואנחנו סופסוף נחשפים לאיום הגדול מעבר לחומה. חבורת הלוחמים, היוצאת בברכת אם הדרקונים אחר צבא המתים, נקלעת לצרה צרורה והם ממהרים להזעיק עזרה, במה שמציג כמה סצנות מרתקות כאשר כף המאזניים מוטה עוד יותר לצד הלא נכון של המתרס.הרעיון של סנואו לגרום לסרסיי להילחם לצידם הוא גרוע מאוד. לא ברור איך טיריון חושב שסרסיי באמת תשקול להצטרף לקרב, לא משנה מה היא יודעת או לא על צבא המתים. ובכל זאת הלוחמים שמים פעמיהם מעבר לחומה, ויוצאים לחפש מהלך לבן מצבא המתים, כדי להביאו בחזרה כהוכחה שעל כל הכוחות בווסטרוז לחבור יחדיו כדי לחיות. בדרכם, מספר ג'ון לסר ג'ורה על אביו האמיץ ועל מותו, וכיצד בחר להביא לו את החרב השייכת לשושלת ביתו. הוא בוחר להחזיר לו את החרב, וסר ג'ורה מסרב. כלב הצייד מגלה על חשקו של טורמונד לבריאן מטארט, שניצחה אותו בקרב וכמעט גרמה למותו. זה נורא משעשע לראות את חלקי הסיפורים נקשרים יחדיו, אך גם מעלים ספק בנוגע ליכולתם של התסריטאים לייצר עלילה מעניינת בפני עצמה, ולא רק למחזר אירועים שקרו בעונות הקודמות.
באחת הסצנות המעולות העונה, החבורה נתקלת בערפל כבד, ובתוכו דוב אימתני המאיים לרצוח אותם. ואכן חלק מחברי המשלחת נרצחים. למרות שחשדתי שלפחות אחת מהדמויות הוותיקות תמצא את מותה במשלחת הזו, המקסימום היה כהן האש שהציל את כלב הצייד מפני מוות בטוח, ונפצע מהדוב. כאשר החבורה נתקלת בקבוצת חיילים מתים, מגלים שראש הקבוצה הוא זה שהקימם לתחייה ולכן כאשר ג'ון הורג אותו, כל השאר מתמוססים. פתרון שכנראה ישמש בהמשך, כאשר יצטרכו להרוג (בטח ג'ון) את מלך צבא המתים כדי לנצח את הצבא כולו.לאחר שהם מצליחים לחטוף חייל מת אחד, הם יוצאים בחזרה לעבר החומה. כמות הרעש שהוא עושה, מביאה עליהם את כל צבא המתים, עם המלך בראשם. ג'נדרי נשלח חזרה לחומה לקרוא לעזרה, השאר נותרים תקועים בתוך אגם קפוא ומסביבם מעגל ענק של זומבים. שוב, בניגוד להמלצתו של טיריון, מחליטה חאליסי לצאת לעזרתם של החבורה, על גב הדרקונים האצילים. הם מגיעים במעופם בדיוק כשהחבורה נמצאת בעיצומו של קרב בו מספרית הם לגמרי במיעוט. לאחר רגעים מורטי עצבים, מגיע רגע אפי מדהים בו רואים את הדרקונים האימתניים מצילים את המצב ומטים שוב את המשקל לצדה של חאליסי. אבל לא היא ולא ג'ון יכלו לצפות את כידון הקרח שנשלח היישר לליבו של אחד מהדרקונים ושזה יצנח אל מותו באגם הקפוא, באחד מהרגעים העצובים ב"משחקי הכס."
אני חושבת שיותר מכל, שיקול דעתה של חאליסי אינו במיטבו העונה. לא רק שנראה שהיא עושה צעדים שגויים פרק אחרי פרק, נראה שרגישותה כלפי ג'ון, תהיה מוצדקת באשר תהיה עבורנו כצופים, מגבילה את חשיבתה. היכן נעלמה המלכה קרת המזג, נעולת המטרה מהעונה הקודמת? טיול רומנטי לאור הלהבות במערה וזה הכל?מותו של הדרקון מצביע על שני דברים: תחילה שיתרון הדרקונים שהאמנו שיעזור לנצח את צבא המתים אינו יתרון גדול כל כך, ואף יצור חי אינו בטוח, אימתני ככל שיהיה. שנית, שלל הניחושים בנוגע למי ירכב על שלושת הדרקונים כעת מקבלים כיוון אחר לגמרי. יש שני דרקונים, ולשם כך שני נבחרים: חאליסי וג'ון עד להודעה חדשה. הסצנה שסגרה את הפרק, אף היא צריכה להדאיג את ג'ון וחאליסי מאוד. כאשר מלך המתים מקים לתחייה את הדרקון שהרג וכעת הוא דרקון זומבי מטעם צבא המתים. כבר אמרתי שכל עניין המשלחת היה רעיון רע מאוד?
משחקי הכס 7 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איציק גורגיל: 3830/08/2017 01:07:09
10/10אייקון ציון
פרק עוצמתי שבהחלט משאיר ציפייה לעונה האחרונה שבו הקרב בין החיים למתים. הרבה קצוות נסגרים כאן. המבקר צדק בעניין אחד שהוא הנסיון לשכנע את סרסיי שעבורו נעשה המסע המסוכן להבאת המת החי מה שהביא למות אחד הדרקונים - נראה לא אמין ויותר כמו פתרון תסריטאי..
שם: רוניתגיל: 3909/08/2017 17:03:49
10/10אייקון ציון
פרק מעולה! אולי הכי טוב שהיה עד כה בעונה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות פנטזיה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט