אחותי קפצה כיתה: ביקורת שני פרקי הפתיחה

Ahoti Kaftza kita Series Review

תמונת כתבליטן לשינר על "אחותי קפצה כיתה: ביקורת שני פרקי הפתיחה":
"לא מצליחה להציג משהו שלא נראה בעבר"
פוסטר Ahoti Kaftza kita
משחק מאיה בכובסקי  בר מיניאלי  עודד מנשה  טלי אורן  יונתן גוטליב  יובל סגל  יעל לבנטל  עומר חזן  
ילדים
ביקורת סדרה לאחותי קפצה כיתה: ביקורת שני פרקי הפתיחה מאת ליטן לשינר | כתבת קולנוע, טלוויזיה ורכילות
ציון המבקר
"משעממת ומתאמצת"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסדרה "אחותי קפצה כיתה" מספרת על האחות הקטנה (בר מינאלי) שקופצת כמה כיתות לכיתה של אחותה הגדולה (מאיה בכובסקי). המשפחה שלהן כוללת את האמא הלחוצה (טלי אורן ) האבא (עודד מנשה) והאח הקטן (יונתן גוטליב). הרעיון של הסדרה הוא נחמד בבסיסו אבל הבעיה היא שהוא כבר מיצה את עצמו לפני כמה שנים. ישנה כמות עצומה של סרטים, סדרות ואפילו הצגות שמציגים את הרעיון של הילד הקטן והחכם שעובר לתיכון עם אחיו הגדול. כמובן שהאח הקטן יותר הוא חנון והאח הגדול לא רוצה שום קשר אליו עד נקודה מסוימת בה הוא מבין כי דם סמיך ממים וערך המשפחה הוא ערך עליון. לעתים זה יכול להצליח, אבל בשביל להצליח לכבוש את הקהל שוב עם אותו הרעיון, צריך לחדש ולהביא תוצר חדש ושונה ממה שראינו עד היום על המסך. יש צורך בלחדש את הבדיחות ולא להיקלע לאותה עלילה קלישאתית וצפויה. במקרה של 'אחותי קפצה כיתה' אנחנו לא רואים שום חידוש כזה. העלילה רדודה, אפילו לילדים, הבדיחות הרגילות שחוזרות על עצמן בכל סיטקום לילדים (לעתים אף נראה כי נעשה מאמץ מוגזם ולא מוצלח להפיח חיים בבדיחות הללו), וזה פשוט לא עובד.
עוד בעיה רצינית שהייתה לי עם הסדרה ולמען האמת מקורה בחצי מהקאסט לפחות, היא המשחק המוגזם. אמנם זו סדרה לילדים, אבל עדיין יש פה הרגשה מסוימת של זלזול באינטליגנציה של הילדים. בר מינאלי ומאיה בכובסקי, השחקניות הראשיות, מציגות משחק מוגזם ולא אמין. הכימיה שאמורה להיות בין שתי האחיות לא מצליחה לעבור מהמסך אל הצופה. זה קיים אצל הרבה מהשחקנים הצעירים בקאסט ולצערי זה, בתוספת התסריט הפשוט מדי, גורמים לסדרה לצנוח ולהיבלע בין כל הסיטקומים לילדים שאנו רואים על המסך. מי שכן שיחקו נהדר (ואם לומר את האמת לא הופתעתי מכך) הם: טלי אורן - אי אפשר שלא לצחוק מהאישה הקורעת הזו, האופי של הדמויות שלה אמנם חוזר על עצמו הרבה מאוד פעמים, אבל זה עובד כל פעם מחדש. הכוכב העולה, עמית מורשת, שגורם לנו להבין שהכישרון עובר במשפחה, והאח הקטן של השתיים, יונתן גוטליב. הילד המתוק הזה פשוט מצוין. המשחק שלו, למרות גילו הצעיר הוא מאוד מדויק וקולע למה שהדמות הזו צריכה להיות. הוא מצחיק ואמין.
אמנם צפינו בשני הפרקים הראשונים של הסדרה בלבד, אבל כבר אפשר להצביע כי הוא הולך לגנוב את ההצגה. בקטע קצר בו הוא מרמה את ההורים על ידי דג זהב, אותי הוא הצליח להצחיק, אפילו שהטקסט לא היה מלהיב במיוחד. לחדש רעיון שמיצה את עצמו זה אתגר קשה מאוד ולצערי יוצרי "אחותי קפצה כיתה" לא הצליחו לעמוד באתגר שהציבו לעצמם.
אחותי קפצה כיתה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות ילדים
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט