הומלנד: עונה 4, פרק 4

Homeland Series Review

תמונת כתבאלעד שלו על "הומלנד: עונה 4, פרק 4":
"הסדרה מתחילה למחזר את עצמה"
פוסטר Homeland
משחק קלייר דיינס  מנדי פטינקין  רופרט פרינד  סוראי שארמה  
מתח
ביקורת סדרה להומלנד: עונה 4, פרק 4 מאת אלעד שלו | עורך ראשי
ציון המבקר
"כאן ממחזרים"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.2/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כן, זה קרה שוב. כנראה שיוצרי "הומלנד" לא יודעים איך לפתות את הצופים להמשיך ולצפות בסדרה אז הם שוב סידרו לקארי רומן עם מקור שהיא מגייסת שטרם ידוע האם הוא צעיר חביב ומבויש או טרוריסט פוטנציאלי. לא, לא מדובר בברודי, אלא בעייאן אשר קארי מנסה לבסס את ביטחונו בה בכדי להפוך אותו למקור מסייע ל-CIA ללא ידיעתו.סיומו של הפרק בו מבתקת קארי את בתוליו של עייאן נע כבר על סף הגיחוך. נדמה כי היוצרים הפכו את דמותה של קארי לכזו שתעשה הכל בכדי להגן על ביטחון המולדת, גם אם הדרך לשם עוברת בחדר המיטות. גם הפעם, כמו במקרה של ברודי, עושה רושם שההתקרבות בין הדמויות מתחילה מתוך אינטרס ציני לשמור את המקור קרוב ונאמן ככל האפשר, אך ב"הומלנד" כמו ב"הומלנד" סביר להניח שהמשולש הרומנטי שיתפתח בין קארי, עייאן וקווין, יכה גלים שישפיעו על עתידן של כל הדמויות.
מעבר לכך היה לנו פרק סביר למדי בו המשכנו לגלות כי עייאן הוא לא שה תמים כפי שהיה נראה מלכתחילה והתגלתה התגלית הגדולה שרב המחבלים חקאני (אבו נזיר של העונה) עודנו בחיים וכי הטיפ שקיבל ה-CIA להפצצה היה שגוי מראש ונועד לגרום לשירות הביון לחשוב כי חקאני הלך למנוחת עולמים. איזה מזל – עד שחשבנו שהאמריקאים הרגו עשרות אנשים בטקס חתונה גילינו שזו בכלל לא אשמתם, זה הטליבאן המרושע שגרם להם לעשות זאת בכוונת זדון. עכשיו אפשר לצקצק בלשון וליהנות מהיתרון המוסרי שלנו שוב.בפרק זה התווספה דמות חדשה של דניס בויד, בעלה של מרתה בויד השגרירה בפקיסטאן, שנסחט על ידי מי שנדמים כשליחים של ארגון טרור בכדי שלא יגלו את השתתפותו במסירת סודות מדינה לגורמים עוינים. מערכת היחסים בינו לבין אשתו השגרירה, הפיכתו לסוכן כפול וההשתלבות של סול, האקס המיתולוגי של מרתה, בתמונה, עשויה להניב מספר רגעים מותחים אם כי ממוחזרים בהמשך העונה.
בינתיים העונה ממשיכה להרגיש קצת מרוחה ותלושה מההקשר של שלושת העונות הקודמות לה. דמותו של קווין, שהתסריטאים השכילו לעבות ולהוסיף לה דגשים מוסריים ורגשיים רבים יותר, ומערכת היחסים שלו עם קארי בנוסף להצטרפותו של עייאן למשולש, עשויים לשפר את העונה ולהאיץ את הקצב הרדום במקצת שלה.
הומלנד - עונה 4 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אלעדגיל: 2711/12/2014 13:59:38
10/10אייקון ציון
אפשר לצפות בה ב-yes oh
שם: זוהרגיל: 6508/12/2014 22:57:40
10/10אייקון ציון
סליחה על הבורות, היכן אפשר לצפות בטלויזיה? יש ב "יס"?
שם: עמיתגיל: 2012/11/2014 01:11:28
9/10אייקון ציון
הסכמתי עם רוב המוחלט של הביקורות שלך, אבל עם הביקורת הזו ממש לא! זה לא פרק של 2 וחצי כוכבים - זה פרק של 5 ואם היה אפשר יותר אז הייתי נותן יותר. רק על המשחק של קלייר דאניס הייתי נותן לפרק הזה את מלוא הנקודות! היא פשוט מדהימה מדהימה אותי. והסצנה עם ברודי ללא ספק המחישה אתה רגשות האשם שלה לעייאן הכי טוב שרק אפשר! לא מבין איך אפשר לתת לפרק פנומאנלי כזה כזו ביקורת. מה תלוש בקו העלילה הנוכחי? לדעתי הומלנד חוזרת לתקופה הטובה שלה, היא לא תצליח לחזור לרמה של עונות 1-2, אבל את עונה 3 היא כבר בדרך
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות מתח
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט