המתים המהלכים: עונה 5, פרק 6

The Walking Dead Series Review

תמונת כתבישראל גת על "המתים המהלכים: עונה 5, פרק 6":
"חזרה לדמויות המעניינות. הסדרה עלתה בחזרה על הפסים"
פוסטר The Walking Dead
משחק אנדרו לינקולן  נורמן רידוס  סטיב יון  לורה כהן  
אימה
ביקורת סדרה להמתים המהלכים: עונה 5, פרק 6 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"מעניין ומותח לפרקים"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אפשר לנשום לרווחה, לפחות זמנית, המתים המהלכים התחילה את תהליך ההיחלצות מהתהום אליה היא נפלה בשני הפרקים הקודמים. עדיין לא פרק מופת כמו השניים הראשונים בעונה, אבל בהחלט פרק ראוי ומעניין, עם דאריל וקרול, שתיים מהדמויות הכי מעניינות, אהובות וכיפיות בסדרה הזו. פרק שמוכיח שאפשר להיות מעניין ואפילו מותח לקטעים, בלי ששום דבר משמעותי יקרה לאורך רובו.אז מה היה לנו שם? בצד הטוב: פשוט סיפור טוב של שתי דמויות שגם יש ביניהן כימיה ברורה וגם, לשם שינוי, ממש אכפת לנו מה קורה איתן ואנחנו עשויים להיות עצובים אם מישהי מהן לא תשרוד (אזהרה! כמו שאני מכיר את "המתים", כמעט אין ספק שאנחנו נפרדים מאחד מהם עד סוף העונה. מקווה להתבדות). פלאשבקים קצרצרים ומעניינים שהשלימו לנו קצת את הרגעים של קארול שעוד לא ראינו, בעיקר ביסוס של הדמות שלה כשורדת שמשאירה מאחוריה בעיקר שריפות.
דאריל, שאם יתנו לו מספיק זמן עוד עשוי להחזיר את הסקס אפיל לעישון, כובש לאט אבל בטוח את מעמדו כדמות הגברית הטובה ביותר של הסדרה.אני מאוד אוהב ומעריך את ריק והוא ללא ספק המנהיג של החבורה, אבל דאריל הוא המנוע, פרקים בלעדיו פשוט חסרים משהו, מרתקים ככל שיהיו, וזו עבודה נהדרת של נורמן רידס, שמשחק אותו.הזומבים חזרו סוף סוף להיות בחלקים מהפרק הזה גורם מאיים ומותח, אחרי שברוב העונה עד עכשיו הם היו לא יותר מתפאורה. עוד קיבלנו, שוטים מרשימים מאוד בפרק הזה (בניגוד לקודמים) של אטלנטה השרופה והנטושה. תמונה אחת על קיר וספר מעניין על שיקום ילדים ניצולי התעללות, האם דאריל מנסה לבדוק עם עצמו אם עוד יכול לצאת ממנו מישהו בריא?
בצד הפחות טוב: קארול, עם כל הקשיחות וההישרדות שלה מתחילה לפתח צד בכייני שמתחיל להדאיג אותי, ההתלבטויות שלה עם עצמה ועם דאריל לגבי המשך ההשתייכות שלה לקבוצה והשאלה לגבי מי היא היום ולמה היא הפכה להיות היו קצת מעיקות. בסוף הפרק קארול מגיעה לבית החולים בגלל תאונה אמיתית ולא בגלל הרצון שלה להכנס לשם כ"שתולה", שזו תיאוריה שכבר היתה לי כשראינו אותה מובלת על מיטה בסוף הפרק על בת'.נואה המשיך להיות "פריט עלילה" יותר מאשר דמות, שמטרתו רק לקדם את הסיפור של הדמויות מסביבו. ניחוש סרקסטי: כבר יש לנו מספיק דמויות בחבורת הניצולים שלנו, הדמות החדשה שיעמיקו את הסיפור שלה תהיה כנראה הכומר גבריאל. אני מנבא את מותו של נואה באחד מהפרקים שנשארו לנו עד סיום החצי הראשון של העונה.
המתים המהלכים 5 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ המתים המהלכים 5 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט