מייאו היא צעירה תל אביבית המבלה את לילותיה בשוטטות ברחובות ובמועדונים. היא חיה בדירות ריקות אליהן היא פורצת ואת זמנה החופשי מעבירה מול מסכי המחשב של "קפה אינטרנט". ערב אחד, לאחר שהאופנוע שלה נגנב והיא לא מוצאת דירה להעביר בה את הלילה, היא מחליטה לפגוש את אלכס, עמו היא משוחחת בקביעות בצ'אט. הדרך לפגישה העיוורת רצופה מכשולים, החמצות וטעויות בזיהוי. הם קובעים להיפגש במועדון, אך פיגוע מחריד קוטע את המפגש ביניהם. כשמייאו מוצאת את אלכס בבית החולים, שקוע בתרדמת כתוצאה מהפיגוע, היא מחליטה לעבור לגור בדירתוהריקה. אט אט דיירי הבית מתחילים לזהותה כ"אלכס" ובעוד היא משאילה את זהותו, בגדיו ועבודתו, היא מוצאת עצמה שוקעת אל תוך מציאות הזויה ומסוכנת.
" הסרט נעשה בתקציב זעום של 25,000 $ כפי שמעיד הבמאי " הסרט נעשה בתקציב זעום של 25,000 $ כפי שמעיד הבמאי .
אך למרות הקשיים , יוצרי הסרט יצרו סרט טוב מאוד ושונה ממה שהתרגלנו אליו בסרטים הישראלים.
אני מאוד התרשמתי מהצילום המיוחד ומהאווירה שנוצרה בעקבות כך שהסרט הוא בשחור לבן מלבד קטע אחד ספציפי ומיוחד.
אני ממליץ ... המשך ...
"סרט בן זונה"סרט בן זונה!!!!!! סרט ישראלי ראשון בחיים שלי סקאשהפחיד אותי כל כך. זוהו יפה שריגש אותי לראות חולת נפש עם בעיות מסתובבת לבד כם לימד אותי למה חולי נפש מסוגלים. בקיצור סרט חינוכי אבל חייב להיות לסרט המשך אחרי הצריחה של מייאו.
"סרט קצת קשה לעיכול , בעיקר בגלל שהוא שונה מסרטים ישר..."סרט קצת קשה לעיכול , בעיקר בגלל שהוא שונה מסרטים ישראליים שהתרגלנו לראות. אבל אני אהבתי אותו . המשחק של קלאוזנר משכנע ואתה נכנס למערבולת ההזויה בעל כרחך.ובתסריט יש ניצוץ גאונות.
מה שיפה כאן שכל אחד לוקח מהסרט משהו אחר, וזו הרי בעצם מהות האומנות.
"ממש סרט מעולה, צילומים ממש מעניינים, עריכה טובה, משח..."ממש סרט מעולה, צילומים ממש מעניינים, עריכה טובה, משחק מעולה ומאוד אמין, רעיונות יפים. בקיצור אחד הסרטים הישראליים הטובים שראיתי. תסריט ממש מעניין. מומלץ למי שאוהב קולנוע.
" כאשר נכנסתי לסרט לא ציפיתי לראות את הדבר הזה - שתי ..." כאשר נכנסתי לסרט לא ציפיתי לראות את הדבר הזה - שתי דקות לאחר כותרות הפתיחה, נצמדתי לכיסא בסקרנות וכמו ילד קטן רציתי לגלות לאן הסרט יוביל אותי. יצירה ישראלית מקורית ומדהימה. ענת קלאוזנר מהפנטת ביופיה והדבר המהפנט ביותר הוא הצילום המדהים של רם שוויקי! ויזואליות ... המשך ...