רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - יו ג'קמן מתמודד עם סרטן, נטלי פורטמן עוזבת את פריז

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע במדור, במי התעלל ג'וני דפ? הדייט המוזר של ריאן ריינולדס, התביעה של שיה לה באף, למה נטלי פורטמן נוטשת את פריז והאם טום קרוז עשה ניתוח פלסטי?

כוכב "דדפול" ריאן ריינולדס שיתף פרטים אישיים על תחילת הקשר שלו עם אשתו הנוכחית בלייק לייבלי ("אחת שיודעת"). לדבריו השניים היו ידידים הרבה לפני שהתחילו לצאת אבל הניצוצות הופיעו דווקא בדאבל דייט משותף בו שניהם הגיעו עם בני זוג אחרים. "כשנה לאחר 'גרין לנטרן', בלייק ואני היינו פנויים, יצאנו לדאבל דייט, היא הייתה עם בחור אחר ואני עם בחורה אחרת, וזה היה הדייט הכי מוזר לבחור והבחורה שיצאנו איתם כי הכימיה בינינו הייתה בשמיים". ועצה לרווקים שביננו? "היינו ידידים זמן רב, אני חושב שזאת הדרך הטובה ביותר לקשר - להתחיל כחברים".

[*]

השחקן האוסטרלי יו ג'קמן מתמודד זו הפעם הרביעית עם סרטן העור שמופיע הפעם בצורת גידול קטן על אפו. ג'קמן העלה לאינסטגרם תמונה של פניו ועל אפו תחבושת לבנה, "דוגמא למה שקורה כשאתה לא מורח קרם הגנה מהשמש. קרצינומת תאי הבסיס, סוג הסרטן המתון ביותר אך עדיין יש להתייחס אליו ברצינות. בבקשה השתמשו במקדם הגנה ותעברו בדיקות תקופתיות קבועות". דובריו של השחקן מסרו שהתאים הסרטניים הוצאו מגופו ושלא נשקפת לו כל סכנה. רק בריאות וולברין!

[*]

הדרמה סביב שיה לה-באף לא גוועת, הפעם זהו סכסוך משפחתי על כסף. בפברואר 2014 שיה תבע את דודו ברי סייד על כסף שהלווה לו, 800,000 דולר. לה-באף זכה בתביעה אך הכסף מעולם לא הוחזר לו וכעת הוא מנסה לקחת את הדירה של שרון סייד, אשתו של דודו, במקום את הכסף. שיה הלווה לברי את הכסף בשנת 2009 כשהעסק שלו נקלע לקשיים וברי לא חשב להחזיר כי ראה זאת כמתנה על העזרה הרבה שלו לאחותו שיינה, אמא של שיה, עוד לפני שלה-באף התפרסם והתעשר. עכשיו טוענת שרון בפני שופט במנהטן שהיא קנתה את הדירה מכספה ושהדירה כלל לא רשומה על שם דודו של שיה כך שאין לו את הזכות לקחת לה אותה ויותר מכך, שוויה של הדירה הוא מיליון וחצי דולר - יותר מסך התביעה. לדבריה שיה מאיים ולוחץ עליה למסור את הדירה. More money more problems. כל ההתחלות קשות, גרסת דיקפריו. במסגרת נאום בטקס פסטיבל הסרטים הבינלאומי של סנטה ברברה ג'וני דפ מצא לנכון לחזור לשנת 1993 ולספר על חוויות מהסרט "מה עובר על גילברט" בו הוא חלק זמן מסך עם אחד, ליאונרדו דיקפריו, שהיה אז רק בן 19. "זאת הייתה תקופה קשה בשבילי. אני לא יודע למה אבל התעללתי בו. באמת שכן. הוא כל הזמן דיבר על משחקי וידאו. כמו שאמרתי תקופה אפלה. 'לא, אני לא הולך לתת לך לעשן מהסיגריה שלי בזמן שאתה מתחבא מאימא שלך שוב, ליאו' ". וידוי "מרגש".

[*]

זוכה האוסקר קובה גודינג ג'וניור, הזכור לנו בעיקר מהסרט "ג'רי מגווייר", עצר להתראיין בתכניתו של אנדי כהן כדי לקדם סדרה חדשה וחשף תקלה אסתטית מפתיעה אצל שותפו לסרט טום קרוז. כשנשאל אם לדעתו קרוז עבר איזושהי התערבות קוסמטית כדי לשמר את מראהו צעיר אמר: "לחלוטין כן. אני לא יודע בדיוק מה הוא עשה וזה עניינו הפרטי אבל יום אחד הגעתי לבקר אותו ללא התראה והיו לו נקודות אדומות על כל הפנים. שאלתי אותו אם הכל בסדר והוא ענה 'אני לא ידעתי שאתה מגיע'. ואני חושב לעצמי 'אני רואה למה'".

החיים בפריז הם חגיגה ואולי בעצם החגיגה לקראת סיום בשביל תושבת העיר נטלי פורטמן. פורטמן ובעלה רקדן הבלט בנג'מין מילפייה עברו לעיר האורות בעיקר בשל מינויו של מילפייה כמנהל הריקוד בבית האופרה של פריז. כעת מתברר שמילפייה עוזב את התפקיד מ"סיבות אישיות" לאחר 15 חודשים ונותרו לא מעט סימני שאלה. הרבה גבות הורמו כשנודע שמילפייה עתיד לנהל את מחלקת הריקוד באופרה. הביקורת המרכזית בדבר עזיבתו מתחלקת לאישית ולכלל מערכתית - אומרים שהבטיח להפוך את הלהקה של האופרה למתקדמת יותר אך הרים ידיים ונטש. בנוסף מציינים שהסיבה לכישלונו נבעה מכך שלא כיבד את המסורת והתרבות של המקום. מנגד יש המאשימים את בית האופרה שהוא מיושן ולא מוכן לעבור שום שינוי וכל גורם פנימי שמנסה להחיל דבר דומה צפוי לתבוסה. בראיון שנערך השבוע אמר מילפייה שהוא מעוניין לחזור ללוס אנג'לס עם אשתו, להתמקד בכוריאוגרפיה ובלהקה שיסד לפני שנים.

[*]

משה איבגי פורש זמנית ממשחק. "נוכח גל הפרסומים המטלטלים את חיי וגורמים למשפחתי כאב רב החלטתי לקחת פסק זמן", אמר בהודעה לתקשורת. השחקן המוערך מואשם שתקף מינית מספר נשים, בהן מתלוננת אחת עובדת תיאטרון חיפה לשעבר שהגישה תלונה למשטרה. במשטרה סירבו להתייחס לדברים ורק אישרו כי מתקיימת בדיקה בנושא. איבגי הגיב להאשמות: "אני שומע ורואה את העדויות כביכול של נשים שטוענות שנגעתי בהן, ולא מאמין למה שהולך נגדי. המצב שלי כרגע הוא הכי קשה שידעתי אי פעם, אבל אני אדם חזק. כואב לי גם על בני המשפחה שצריכים לעבור את הימים האלה אבל לא אתן לאף אחד לראות אותי נשבר. אני מאמין ביושר שלי".
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט