חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס - ספיידרמן בחליפה חדשה, "אקס מן" ו"אנטמן" חוזרים

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אחרי שבועיים מסעירים גדושים בטריילרים והתפתחויות, האולפנים קצת הוציאו קיטור והורידו הילוך. עם זאת עדיין יש כמה עדכונים מהשבוע האחרון. נתחיל מ"אנטמן 2". נראה ש"מארוול" מרוצים מהתוצר של "אנטמן" המקורי (במילים אחרות – ההכנסות בקופות) כי בנוסף להחזרת הבמאי מהסרט הראשון (פייטון ריד), חוזרים כעת צוות התסריטאים מהסרט המקורי לכתיבה מחדש של התסריט לאחר עזיבתו של אדגר רייט. בעוד שאדם מקיי ופול ראד קיבלו קרדיט על כתיבת התסריט, אנדרו ברר וגבריאל פרארי עשו עבודת כתיבה מחודשת על התסריט במשך חצי שנה במהלך ההפקה. זו בשורה מצוינת לאלו מכם שנהנו מהסרט הראשון, אך לאנשים כמוני שהרגישו שיצאו מסרט בינוני בלי שום קול ייחודי, נראה שאנחנו צפויים לקבל מנה פושרת נוספת בקיץ 2018. מזל ש"קפטן מארוול" מגיעה חודשים ספורים לאחר מכן.

לגיבור על אחר: "ספיידרמן" - כולנו מחכים שגרסה ראויה שלו תחזור למסכים, ומקווים שהסרט החדש של "קפטן אמריקה" בו יופיע ספיידרמן יהווה בסיס טוב לפרנצ'ייז המחודש. אנתוני רוסו, אחד משני הבמאים של הסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" שיתף קצת אודות הדמות. בעלילת הקומיקס, ספיידרמן נקלע באמצע המאבק של סטיב וטוני בויכוח על רישום הגיבורים במאגרי הממשלה. אחד הסממנים בקומיקס לשדר היכן נאמנותו של הדמות ממוקמת בויכוח היה גם ויזואלי, בעזרת התלבושת שהייתה עליו. רוסו נשאל בראיון האם נזכה לראות בסרט את חליפת ה-Iron Spider, שטוני סטארק מכין לו. בתגובה רוסו מציין כי נראה אותו במספר וריאציות חליפות ספיידרמן וייתכן מאוד כי החליפה הזו ביניהם. חשוב להבין שהסרט גדוש דמויות גם בלי פיטר פארקר החדש, וייתכן שתכנית הפעולה היא לשדר את עמדתו של איש העכביש גם בדרכים ויזואליות. כשנראה אותו בתלבושת שטוני מספק לו, ניתן יהיה להסיק היכן נאמנותו במחלוקת גם בלי להעביר מלל רב מדי על המסך.

[*]

(חליפת ה"איירון ספיידר" כפי שנראתה בקומיקס)

אם אנחנו כבר במידע שאנתוני בחר להעביר, הבמאי, שצפוי גם לביים את "הנוקמים" השלישי, נשאל האם "המגנים" יהיו חלק מהגיבורים שמצטרפים לנוקמים להילחם. למי שלא יודע, קבוצת "המגנים" זהו הרכב מצומצם של גיבורים, הכולל בתוכו את דרדוויל ועוד מספר דמויות, שמקבלות כרגע בכורה בארבע סדרות שעולות ב"נטפליקס". סרט הנוקמים השלישי צפוי להיות גדול, ויחולק לשני חלקים, ולכן יש ציפייה שסרט זה יהווה מעין נקודת "סיכום" לכל מה שראינו ממארוול עד היום. לצערנו, נראה שדמויות הטלוויזיה יישארו כרגע שם, שכן רוסו הסביר שהמהלך יהיה מאוד מורכב לסנכרון. המבנה של חברת מארוול יצר הפרדה בין הפקות הסרטים לסדרות, ולכן, בעוד שכולם מתקיימים תחת "יקום" אחד, סנכרון ביניהם כרגע לא נראה באופק. אבל בואו נהיה אופטימיים לרגע, 2019 זה עוד הרבה זמן ומארוול יכולים למצוא פתרון עד אז. אם הצלחנו להכניס את ספיידרמן לג'מעה, הכל אפשרי. דבר אחרון, משהו קטן כזה לקינוח... שולי מאוד, אבל בטוח שתאהבו: הטריילר החדש ל"אקס-מן: אפוקליפסה" –



הטריילר נותן לנו הצצה להיקף האפי הצפוי לסרט, ומלמד קצת אודות אפוקליפס, הנבל של הסרט. יש טעימות מגניבות, ביניהם תפקיד מנהיגותי (ועוד בצד הטובים!) של רייבן, מוטנטים ישנים בליהוק מחודש, צ'ארלס קירח וג'ובילי סוף-סוף בבכורה. אגב ג'ובילי, הבמאי בריאן סינגר עצר לענות על מספר שאלות בתגובה לצאת הטריילר. הוא מיתן ציפיות לגבי מידת המעורבות שלה, והדגיש שתפקידה בסרט מזערי. בנוסף, הוא הרחיב קצת על הסצינה של קוויקסילבר. לדבריו, הסצינה התעלתה על קודמה, הזכורה לטובה מ"אקס-מן: העתיד שהיה", ושיתף שלקח חודש וחצי להשלים את הסצינה הזו לבדה. הסרט יתרחש בשנת 1983, עשר שנים לאחר מאורעות "העתיד שהיה", וצפוי להיות הטריגר שיגבש את החבורה הזאת לקבוצת האקס-מן, כפי שהכרנו אותם לראשונה בשנת 2000.
רז דנון - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ אנטמן (עמוד סרט)
חץ אקס-מן: אפוקליפסה (עמוד סרט)
חץ ספיידרמן המופלא (עמוד סרט)
אין מאמרים מחודש דצמבר
 
חיפוש בארכיון 2015
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט