חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס - "באטמן נגד סופרמן", "אקס מן", "דדפול" ועוד

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אחרי מספר שבועות בהם זכינו לטריילרים, חדשות והפתעות מכל האולפנים הגענו לשקט שלפני הסערה. סרטים כמו "מלחמת האזרחים" ו"באטמן נגד סופרמן" נכנסים לשלבי הפוסט-הפקה, "וונדר-וומן" רק מתחיל בצילומים ו"דדפול" תכף יוצא, מה שמשאיר אותנו עם חזית שקטה.

היחיד שמסרב לשתוק לאורך כל התקופה האחרונה הוא לא אחר מזאק סניידר, הבמאי שהביא לנו לפני 3 שנים את "איש הפלדה", וחוזר כעת לביים את ההמשך בצורה של "באטמן נגד סופרמן". בראיון שערך לפודקאסט השבוע, הגיב סניידר לביקורת על סרט הסופרמן שפתח את השער ל"יקום" של די סי. לדעתו הייתה סטייה מסרטי הסופרמן הקודמים, אך כל מי שמכיר את הקומיקס יודע שככה נראה סופרמן, ושזה הקו שהוא רצה להביא לתוך סרטי די סי שעתידים לבוא.

לתפיסתו, מדובר בדמויות מיתולוגיות שחיות בעולם האמיתי, והקונפליקט הזה הוא המעניין בעיניו. למי שלא זוכר, בסופרמן האחרון הדבר התבטא בכך שאנשים קטנים חווים הרס בקנה מידה לא אנושי, מה שהביא לקצת קושי בעיכול מצד המבקרים והקהל. קשה לבוא בטענות לסניידר שלא ניסה משהו חדש, הרי זה מרענן שבאמת יש נזק והשלכות למעשיו של מישהו עם כוחות של אל. עם זאת, ייתכן שהגישה הזו דורשת איזון מדויק יותר, כשאתה מנסה בו-זמנית לבסס את הסרטים האלה במציאות קיימת. נראה אם לקחים הופקו לקראת הסרט החדש, שעתיד לצאת עוד פחות מחודשיים.

[*]

אם כבר אנחנו בעניין של "באטמן נגד סופרמן", הנה יצא לו עוד קטע מהפסקול של הסרט. הפעם הפוקוס עובר למוזיקת הנושא של באטמן. למי שלא יודע, בהתחלה האנס זימר, שהלחין את "איש הפלדה" ואת טרילוגיית "האביר האפל", היסס לחזור לפרויקט הזה. הוא לא רצה להמציא מחדש את באטמן כל כך מעט זמן אחרי עבודתו עם כריסטופר נולאן. לשם כך נחלצו לעזרתו, וגייסו בשביל זימר מלחין נוסף, תלמידו לשעבר, ג'אנקי XL. הוא קיבל את התפקיד להרים על כתפיו כל מה שקשור מוזיקלית לאיש העטלף, ועכשיו אנחנו זוכים להצצה ראשונית לאיך זה יישמע. טרם גיבשתי דעה לגבי הכיוון אליו הוא הלך. משמיעה ראשונית אני לא מעריץ גדול, אבל אתן לזה להתנגן בקונטקסט של הסרט לפני שאחרוץ את גורל המוזיקה כפחותה מזו של זימר.

בצד של פוקס גם סימון קינברג, המפיק של סרטי פוקס ("דדפול", "אקס-מן") סיפק ראיון ושיתף קצת לגבי הסרט "אפוקליפסה". ראשית, לעניין ציר הזמן המבלבל של סרטי האקס-מן. לא, הסרטים לא מובילים עכשיו לנקודת הפתיחה של הסרט הראשון בשנת 2000. לתפיסתו ולתפיסת בריאן סינגר (הבמאי של "אפוקליפסה", "אקס-מן"), הסוף של "העתיד שהיה" החזיר את מסלול חייהם ל'ציר הזמן המקורי' אך עם סטיות קלות בדרך. לא הכל יכול להיות כפי שהיה קודם, ועל זה הם בונים - להשתמש בציפיות שלנו לגבי נקודת הסיום בשביל אולי להפתיע מחדש בדרך לשם. במילים פחות מכובסות, הם לא מחויבים באדיקות לאף סרט שקדם ל"העתיד שהיה".

עוד הוסיף קינברג שהסרט צפוי, כפי שכבר דיווחנו, להוות סגירת מעגל לשלושת המובילים של טרילוגיית ה"עבר" של אקס-מן: צ'ארלס (פרופסור X), רייבן (מיסטיק) ואריק (מגניטו). לגבי הסיפור של הנבל, אפוקליפס, הרעיון היה לברוא דמות, המוטנט הראשון, שחי בעברו כאחד שהתייחסו אליו כמו לאל, ושנולד מחדש לעולם שבו מוטנטים, במקרה הטוב, הם שווי זכויות לבני אדם רגילים. עם כל זה לא הספיק, הסרט גם אמור להיות "סיפור ההתחלה" לג'ין וסקוט, לפני שהפכו למנהיגי ה"אקס-מן".

אחרון לשבוע זה: "דדפול" כמובן. למי ששכח, הסרט יוצא בסופ"ש הקרוב, והתחילו לחלחל החוצה ביקורות. נכון לכתיבת טור זה Rotten Tomatoes, האתר שמרכז ביקורות, נתן 100% טריות ל"דדפול" עם 13 ביקורות, מתוכן 13 חיוביות ומשבחות את הומור הסרט ואת השוני שלו. בדרך כלל קונצנזוס מתגלה כבר מהביקורות הראשונות, ועם אכן כך יהיה עם "דדפול", נראה שמדובר בסרט שהולך להיות - לפי מה שהמבקרים מתארים – "מצחיק, ייחודי, אך בו-זמנית מחבר רגשית וסוחף". בינתיים מוזמנים ליהנות מקרב הראפ האפי של "דדפול":

רז דנון - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק (עמוד סרט)
חץ דדפול (עמוד סרט)
אין מאמרים מחודש פברואר
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט