חדשות קולנוע וסרטים

טריילרים חדשים: באטמן נגד סופרמן, מלחמת הכוכבים ואנטמן

מדור טריילרים חדשים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור הטריילרים של אתר "סרט" ממשיך עם הטריילר הראשון ל"באטמן נגד סופרמן", הטיזר החדש ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", הטריילר השני של "אנטמן", סרט המתח החדש של ג'ואל אדגרטון "The Gift", הדרמה הרומנטית של בלייק לייבלי "The Age of Adaline" והסרט על סולן להקת הביץ' בויז, בריאן וילסון, "אהבה וחסד".

באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק

טריילר ראשון לסרט גיבורי העל הענק של האחים וורנר בו ייפגשו לראשונה על המסך הגדול באטמן, סופרמן ווונדרומן.

הטריילר היה אמור לצאת רק מחר, אולם לאחר שגרסה באיכות נמוכה שלו דלפה בסוף השבוע לרשת, החליטו אולפני וורנר לשחרר אתמול הצצה ראשונה ורשמית לסרט.

"באטמן נגד סופרמן" מהווה המשך ל"איש הפלדה", לאחר שתושבי מטרופוליס יוצאים כנגד סופרמן שגרם להחרבת חלק גדול מעירם. את הסרט יביים זאק סניידר ("איש הפלדה") כשלנעליו של סופרמן יחזור הנרי קאביל, לצד בן אפלק כבאטמן החדש, גל גדות כוונדרוומן, איימי אדמס כלואיס ליין, ג'ייסון מומואה כאקווה מן וג'סי אייזנברג כלקס לותור. הסרט ייצא לאקרנים במרץ 2016.



מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר

טיזר חדש לסרט המצופה ביותר בקיץ הקרוב. הפעם הטיזר חושף קטעי קרבות חדשים ומעורר בעיקר נוסטלגיה לסרטים הקלאסיים בסדרה, כשבסיומו נחשפים האן סולו בגילומו של הריסון פורד וידידו צ'ובאקה אשר חוזרים לשתף פעולה.

הסרט השביעי בסאגת "מלחמת הכוכבים" יהיה הראשון שלא יבוים על ידי ג'ורג' לוקאס ואת מושכות הבימוי יתפוס ג'יי ג'יי אברהמס ("סטארטרק"). עלילת הסרט מתרחשת כ-35 שנים אחרי" שובו של הג'דיי" ומותו של דארת' ויידר . העלילה מתרכזת בשלוש דמויות צעירות, כמו גם בדמויות בולטות מהסרטים הקודמים אותם יחזרו לגלם השחקנים מהסרטים הראשונים בסדרה – הריסון פורד בתפקיד האן סולו, קארי פישר כנסיכה ליה ומארק האמיל כלוק סקייוקר. הסרט ייצא לאקרנים בישראל ב-17 בדצמבר.



אנטמן

טריילר שני וחדש לגיבור על נוסף שיצטרף ליקום הקולנועי של "מארוול" – "אנטמן". עלילת הסרט תציג נוכל בשם סקוט לאנג (פול ראד) שמצויד בחליפה שמאפשרת לו להתכווץ בגודלו ולהגביר את כוחו. הוא חובר למנטור שלו , ד"ר האנק פים (מייקל דגלאס) כדי לתכנן שוד שיציל את העולם. כפי שנראה מהטריילר החדש הסרט לא ייקח את עצמו ברצינות גדולה מדי ויהיה בעל אופי קומי. זהות העומדים מאחוריו מאששת ציפיות אלו – תסריטאי הסרט הוא אדם מקי שאחראי על התסריט של הקומדיות "והרי החדשות" ו"אחים חורגים" ובמאי הסרט הוא פייטון ריד שביים את הקומדיה המצליחה "יס מן" בכיכובו של ג'ים קארי. הסרט ייצא בישראל ב-17 ביולי.

The Age of Adaline

עוד סרט בכיכובו של הריסון פורד, הפעם בדרמה רומנטית עם יסודות על טבעיים. בלייק לייבלי ("אחת שיודעת") מגלמת בחורה צעירה שנולדה בתחילת המאה ה-20 והפכה לבת אלמוות בעקבות תאונה שעברה. אחרי שנים של חיי רווקות היא פוגשת בחור שייתכן ושווה לאבד את חיי הנצח עבורו.



"אהבה וחסד"

הביוגרפיה של בריאן וילסון, סולן להקת הביץ' בויז".במהלך שנות השישים המוקדמות חווה הנער בריאן וילסון הצלחה מטאורית עם להקתו. לאחר התנסויות בסמים פסיכדליים מצבו מתערער והוא מתחיל לשמוע בראשו קולות מטרידים.

בשנות השמונים, כששיא ההצלחה שלו מאחוריו, הוא שם עצמו בידיו של פסיכיאטר שבוחר לטפל בו בתרופות קשות ומטשטשות. מלינדה, סוחרת מכוניות שהתחתנה עם וילסון בצעירותו, מנסה להציל אותו מידיו של המטפל. הסרט בכיכובם של פול דאנו, ג'ון קיוזאק, אליזבת בנקס ופול ג'יאמטי יעלה לאקרנים בישראל ב-4 ביוני.

The Gift

סרטו הראשון כבמאי של השחקן ג'ואל אדגרטון, שגם מככב בסרט. סיימון ורובין הם בני זוג שמנהלים חיי נישואין מושלמים, עד שיום אחד מופיע על סף דלתם אדם מסתורי בשם גורדו. למרות שסיימון מתקשה לזהות אותו האדם מתעקש שהוא אותו 'גורדו' שהיה חברו הטוב בימי התיכון. סדרת צירופי מקרים מוזרה והתנהגותו טורדת השלווה של גורדו, מעלים חששות אצל רובין שסיימון אינו כנה עמה לחלוטין ומסתיר ממנה סוד אפל מן העבר. עוד מככבים בסרט, שיעלה לאקרנים בקיץ הקרוב, ג'ייסון בייטמן ורבקה הול.



אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אפריל
 
חיפוש בארכיון 2015
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט