חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: הסרטים החדשים של ספיידרמן, אקס-מן והאקס-פורס

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חוק מס' 1 בהוליווד - כאשר משהו מצליח, תן לו גז. אחרי שגם "הנוקמים: מלחמת האינסוף" וגם "דדפול 2" כבשו את הקופות, הסרטים הבאים כבר על האש. איש העכביש מקבל אויב ותיק ואויב חדש לחיקו, ה"אקס פורס" מגיעים למבוגרים בלבד והאקס-מנים מרגיעים את המעריצים שמחכים לסרטם הבא
אויבים חדשים-ישנים לספיידרמן

אחרי ששחרר קורים בחלל והשתמש ברפרנסים ל"שובו של הנוסע השמיני" כדי להילחם במלחמת האינסוף, חוזר איש העכביש הצעיר הביתה (שוב). אך ספיידי לא יזכה להרבה חופש מפני שהמפיק קווין פייג'י סיפר כי הוא יעמוד בשנית אל מול אויבו הוותיק, אך גם מול אחד הנבלים הגדולים ביותר של ספיידרמן בקומיקס בהופעה הקולנועית הראשונה שלו.

מיסטריו הינו אמן אפקטים המשתמש בטריקים למיניהם על מנת לבצע שודים נועזים. בהופעתו הראשונה הפליל מיסטריו את ספיידרמן בשוד מוזיאון שכמעט וגרם לתושבי העיר ניו יורק לאבד את אמונם בחבר השכונתי, דבר שפגע מאוד באיש העכביש.

אך הדבר המעניין ביותר בנוגע לדמות הוא שמדובר באחד החברים המקוריים של קבוצת ששת המרושעים. קבוצה הכוללת את הנבלים הגדולים של ספיידי אשר נוסדה ע"י נבל העל ד"ר אוקטופוס. עם חזרתו של בירדמן והופעתו של מק גרגן (הידוע בכינויו הסקורפיו) בסוף הסרט הקודם, ישנן השערות כי ששת המרושעים יהיו הקבוצה שבה יתמקד הסרט.

[*]

מייקל קיטון יחזור לגלם את תפקידו של בירדמן. אתר "Variety" סיפר כי ישנה שמועה חזקה שהשחקן האהוב ג'ייק ג'ילנהול קיבל הצעה לשחק את מיסטריו. למרות שמדובר בשמועה בלבד, ג'ילנהול הביע התעניינות באיש העכביש כבר בשנת 2002 כאשר השחקן טובי מגוויר כמעט פוטר מסרט ההמשך המצליח "ספיידרמן 2". למרות שחלפו מאז 16 שנים וקריירות שלמות, אכן יש סיכוי שנראה את טום הולנד נאבק בג'ילנהול בעוד שנתיים.

בתוך כך, אתר "LA Acting Auditions", שמפרסם את רוב האודישנים בלוס אנג'לס, מסר כי מארוול מחפשים כישרונות צעירים בעבור תפקידים גדולים וקטנים הסרט יסמן את פתיחתו של השלב הרביעי ביקום הקולנועי של מארוול. מריסה טומיי, זנדאיה וכמובן טום הולנד חוזרים לסיבוב שני. ג'ון ווטס חוזר לביים גם הוא עם צמד התסריטאים כריס מקנה ואריק סומרס("ג'ומנג'י: ברוכים הבאים לג'ונגל"). ההפקה תחל את דרכה באופן רשמי ביולי 2018. הסרט צפוי לצאת ב-4 ליולי של השנה הבאה.

"אקס-פורס" מעלה דירוג למבוגרים בלבד

לפני כשנתיים אולפן פוקס הפתיע את העולם כאשר לקח את העולם הידידותי של גיבורי העל והפך אותו לסרט מדמם, די אירוטי ועם הרבה בדיחות גסות. אחרי ש"דדפול 2" היווה הצלחה עצומה מבחינה ביקורתית וקופתית כאחד, נראה כי פוקס ממש לא הולכים לוותר על נוסחה מנצחת.

בשני האחרון, הבמאי והתסריטאי דרו גודארד עדכן כי הוא יתחיל לעבוד על הסרט המצופה בתום סיום הסרט העכשווי שלו – "זמנים רעים באל רויאל". גודארד, שאחראי על תסריטים כמו "להציל את מארק וואטני" וביים את סרט האימה "בקתת הפחד", ייקח פיקוד על הסרט כתסריטאי ובמאי. עוד עדכן גודארד כי ה"אקס-פורס" יהיה מותאם לדירוג 'מבוגרים בלבד' בדיוק כמו סרטי "דדפול' ו"לוגאן". אין כרגע פרטים אודות עלילה או תאריך יציאה בעבור הסרט. כן ידוע לנו שדדפול יופיע בסרט יחד עם קייבל (ג'וש ברולין) שהוצג בסרט האחרון. "אני חושב שהדבר הכיפי ביותר בנוגע ל'אקס-פורס' הוא שהם הרבה יותר גמישים מוסרית מאשר ה'אקס-מן'", אמר גודארד. "זה הולך להיות סרט מלוכלך, 'למבוגרים בלבד' זה בטוח. אנחנו נעשה סרט אנסמבל שידחוף רחוק כמו ש'דדפול' דחף רחוק".

[*]

"הסרט יהיה נאמן לקומיקס" מבטיח במאי "אקס-מן: הפניקס האפלה"

בקיץ 2006 מעריצי אקס-מן נהרו לבתי הקולנוע לסרט "אקס מן 3: המפלט האחרון" אחרי שהובטחה להם אדפטציה קולנועית לסיפור הידוע ביותר של חברי קבוצת האקס-מן. סאגת "הפניקס האפלה" עוקבת אחרי השתלטותה של ישות אפלה על כוחותיה החבויים של ג'ין גריי. הדבר מכריח את חברי האקס-מן לעמוד לדילמה בנוגע להצלת חברתם אל מול הצלת העולם והיקום כולו. הסאגה המקורית מעולם חוברות הקומיקס נהפכה לפופולרית ע"י קוראי הקומיקס והקהל הרחב גם יחד.

לעומת זאת התוצאה שיצאה ב-2006 לא בדיוק הלהיבה את מעריצי המוטאנטים. למרות שהציגה את הפרמיס המקורי לסאגה, מעריצים קטלו את הסרט על היותו בלתי נאמן לקומיקס ועל הוספת אלמנטים וסיפורים נוספים אשר מנעו מהסאגה המקורית להתפתח.



השנה, אולפני 'פוקס' מנסים בשנית להחזיר לחיים את סאגת "הפניקס" הפופולרית והפעם בהתמקדות יתרה על הסיפור המפורסם. עם זאת, מסתבר ש"אקס-מן 3" היה כה שנוא שמעריצים עדיין נשארו סקפטיים בנוגע לסרט הבא בסדרה. אולי דבריו של הבמאי ומפיק הסרט עשויים להרגיע את הרוחות. "זה הולך להיות הרבה יותר נאמן לקומיקס ממה ש'אקס-מן 3' היה", אומר סיימון קיננברג. "יש לנו הרבה דמויות קוסמיות ולא אנושיות, משהו שלא עשינו אף פעם בסדרת 'אקס-מן' וזה משהו שהיה לנו חשוב להוסיף אם אנחנו עושים סרט על הפיניקס האפלה".

הסרט יתרחש בשנת 1992 ויהווה את הפעם הראשונה בסדרה שבו ישנו שימוש ואזכור לתחפושות המפורסמות בסדרה המצוירת. ג'ניפר לורנס, ג'יימס מקאבוי וכל שחקני הסרט הקודם ישובו ויפגשו את ג'סיקה צ'סטיין, שתשחק את המרשעת התורנית. הסרט יעלה באופן רשמי לאקרנים ב-14 לפברואר 2019.
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט