חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: "שומרי הגלקסיה: 3" נדחה למועד לא ידוע

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חברת 'מארוול' ידעה זמנים טובים יותר. רק לפני כחודש הכול הלך כמתוכנן, הם שברו שיא חדש עם "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ו"הפנתר השחור" היה מתוכנן לזכות בפרס האוסקר החדש, זאת כאשר ג'יימס גאן כבר מתכנן בעצמו כיצד ייראו הסרטים הבאים של מארוול. אך מאז הספיק מסע אינטרנטי לגרום לפיטוריו של גאן והתכניות לגבי השומרים נמצאות בסכנה
"שומרי הגלקסיה" נדחה למועד לא ידוע. האם דיסני ימצאו פתרון?

זה לא חדש שג'יימס גאן פוטר מכיסא הבמאי והתסריטאי בסרט הבא של הסדרה המצליחה. זה גם לא חדש שהוליווד געשה בעקבות הפיטורים וזה גם לא חדש שאף אחד לא כעס יותר מאשר צוות השחקנים ובמיוחד דראקס המשמיד, דייב באטיסטה בכבודו ובעצמו. למרות המאמצים הגדולים גם של חברי הקאסט וגם של קווין פייג'י, נשיא חברת 'מארוול', דיסני נדים לשלילה בכל הנוגע לגאן.

תאריך היציאה של הסרט היה אמור להיות 2020 ביחד עם תסריט שכתב גאן. תסריט שאותו תיאר פייג'י כ"ייחודי ונותן את הטון לעשר השנים הבאות ביקום הסינמטי של מארוול". פייג'י התלהב מהתסריט עד כדי שהוא ארגן לגאן את צוות ההפקה ונתן לו אישור לצאת לדרך. הוא אף פנה למאט דיימון וסילבסטר סטאלון בנוגע לכיכוב בסרט. אך התסריט נגנז נכון לעכשיו וצוות ההפקה הלך איש-איש לדרכו. 'דיסני' עדכנו כי הם קודם כל יחפשו אדם אחר שיחזיק את השומרים ורק אז יעדכנו בנוגע למועד יציאת הסרט לאקרנים.

[*]

התשובה המתבקשת כרגע היא האחים רוסו, הצמד חמד שאחראי על שלושה מהסרטים האהובים ביותר של מארוול ובמיוחד על "הנוקמים: מלחמת האינסוף". אך אלה מיהרו להגיב בראיון לפתיחת חברת ההפקות החדשה שלהם וסיפרו כי סרטם הבא יהיה סרט אינדי ונקרא "צ'ארי". הסרט יעסוק ברופא צבאי אשר סובל מפוסט טראומה והפרעות לחץ אשר הופכים אותו לשודד בנקים מסוכן ומכור לסמים.

בחזרה לענייננו, הבמאי הבא שנמצא ברשימת הפנויים של פייג'י הינו טאיקה וואיטיטי, הבמאי שאחראי על הלהיט "תור: ראגנארוק". למרות שעדיין לא נמסרה שום הצהרה מצד מארוול, אתר Movieweb דיווח כי אכן נעשתה פגישה מחודשת עם הבמאי. מעריצי מארוול מסביב לעולם דווקא מרוצים מהבחירה (הלא סופית) בוואיטיטי, שסרטו האחרון והגישה הצבעונית-קומית הביאו את הסרט האהוב ביותר בסדרת אל הברקים.

איך הביקורות להקרנות הראשוניות של "אקווהמן"?

"אקווהמן" הוא הסרט הגדול ביותר של די-סי השנה, היחיד למעשה. וורנר ברוס לקחו את הזמן אחרי הסופר כישלון של "ליגת הצדק" עם דחיית הסרט של הפלאש בפעם האלף והתמקדות על פרנצ'ייזים אחרים כמו עולם הקסמים של הארי פוטר והיקום המפלצתי של גודזילה וקינג קונג. ג'ייסון מומואה חוזר בתור הנסיך הסורר של אטלנטיס, אשר מנסה להחזיר את הכתר מאחיו. סרטו של מאסטר האימה-ג'יימס וואן אמור לצאת לאקרנים בדצמבר הקרוב, אך הקרנות ראשוניות של הסרט כבר כאן והן... בסדר. "אקווהמן הוא סרט מהשלב הראשון של מארוול לכאן או לכאן", כותב אחד הגולשים בחשבון הטוויטר שלו. "אם אהבת את הסרטים האלה, אז אתה תהנה מהם. אם לא, אז אתה כנראה לא ממש תהנה ממנו". "אקווהמן הוא סרט בסדר", כותב גולש שני. "זה לא מעולה, זה בסדר וזה כל מה שאנחנו יכולים לקוות מסרט של די-סי". למרות שעדיין לא נעשו הקרנות מבחן מסודרות לקהל רחב יחסית, נראה שהציפיות מסרטו של וואן הם לא בשמיים. קצת חבל, אבל העיקר הוא שהטריילר נראה לא רע.



"הפנתר השחור" רוצה את האוסקר הנחשק ביותר

אחרי שחברי האקדמיה יצרו מהפכה בהודעה על פרס "הסרט הפופולרי הטוב ביותר", כוכבי הוליווד מיהרו לשמוח שכן ישנו סיכוי שנראה את וין דיזל על הבמה עם "מהיר ועצבני 9" או את ג'יי ג'יי אברהמס עם "מלחמת הכוכבים פרק 9: שובו של האוסקר". אך השנה כולם מפנים את הדרך לריאן קוגלר ולסרט הקומיקס שובר הקופות "הפנתר השחור".

מעבר להצלחתו, הפנתר הצליח לגעת בנושא שמאוד אהוב על חברי האקדמיה וזה מקומו של האדם השחור בעולם. אך בצעד מפתיע, קוגלר וחברת 'מארוול' איננם מסתמכים על הפרס החדש ומכוונים הלאה, אל הפסל הנחשק ביותר - פרס הסרט הטוב ביותר.

לפי מגזין "לוס אנג'לס טיימס", קווין פייג'י השקיע סכום כסף עצום עבור עונת הפסלונים הזהובים, הרבה יותר מכל שנה שבה היה מועמד לפרס האפקטים והאיפור. בעוד שהחברה דוחפת את "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ואת "אנטמן והצרעה" לפרס הסרט הפופולרי הטוב ביותר, פייג'י בוחר להמר על סרטו של קוגלר בצורה מאוד לא שגרתית, מאחר והדבר פוסל את וואקנדה ממועמדות לקטגוריה החדשה ועלול להשאיר את קוגלר בידיים ריקות.

"אני אשמח לראות את העבודה הקשה ואת החזון של היוצר המוכשר ריאן קוגלר, שישב בחזית השולחן מולנו ואמר 'אני מתאבק עם שאלות לגבי העבר שלי ואני מאוד רוצה לספר עוד סיפור בתוך הסרט הזה", אומר פייג'י. "הוא באמת עשה את זה והוא עשה את זה כל כך טוב ועם כל כך הרבה השפעה. לראות את הפוטנציאל הזה מוכר ע"י האקדמיה זה מה שהכי מלהיב אותי". נקווה מאוד שלפייג'י יש קצת פרוטקציות בתוך האקדמיה או לפחות שהוא יודע טוב מאוד מה הוא עושה.

מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט