חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: האם דרדוויל והמגנים חוזרים למארוול?

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס של מתן יניב: האם צ'רלי קוקס יחזור בפעם החמישית לתפקידו כדרדוויל ב"ספיידרמן 3"?, ה'סניידר קאט' של "ליגת הצדק" יהיה סרט בן 4 שעות, ריי פישר (סייבורג) יוצא מ"הפלאש" בעקבות סכסוך עם הבמאי ג'וש ווידון ובן אפלק משבח את קווין פייג'י בתור "המפיק הכי טוב בהיסטוריה של הקולנוע"
האם דרדוויל קפץ ל"ספיידרמן 3"?

אני לא חושב שבהיסטוריה של סרטי הקומיקס היו כל כך הרבה שמועות וספקולציות לסרט (מלבד "ליגת הצדק" של זאק סניידר כמובן) כמו ב"ספיידרמן 3". כעת המפיק קווין פייג׳י אישר כי הסרט יעסוק בתאוריית היקומים המקבילים ויהיה חלק מקו סיפורי שיחל את דרכו בסדרה "וונדה-ויז׳ן", ימשיך עם ספיידי ויגיע לפינאלה ב"דוקטור סטריינג' 2". ״שמעתי את השמועות באינטרנט״, אמר המפיק בראיון לקידום הסדרה. ״חלק מהן מגוחכות אבל חלקן דווקא קרובות לאמת באופן מפתיע״.

השמועה המרכזית בנוגע לספיידי היא הופעתם של שני הספיידרמנים הנוספים (טובי מגוויר ואנדרו גארפילד) והנבלים שלהם (דוקטור אוקטופוס מ"ספיידרמן 2" ואלקטרו). דמות נוספת עליה אתר ׳קומיקבוק׳ דיווח לראשונה היא מורדוק/דרדוויל אותו יגלם השחקן צ׳ארלי קוקס (שגילם את השטן מהלס קיצ׳ן בשלוש העונות של הסדרה ׳דרדוויל׳ וגם ב׳המגנים׳). לפי הדיווח לא רק שקוקס לוהק בפעם החמישית לתפקיד, אלא הוא גם סיים לצלם את כל הסצנות שלו. למרות שעדיין לא נמסרה הודעה רשמית, פייג׳י גם נשאל על הופעתם העתידית של חברי המגנים (שכוללים את מורדוק בנוסף לג׳סיקה ג׳ונס, לוק קייג׳ ואיירון פיסט) ומסר: ״לעולם אל תאמר לעולם לא״.

[*]

ה'סניידר קאט' של "ליגת הצדק" יהיה סרט בן 4 שעות

גרסת הבמאי המצופה של זאק סניידר (סניידר קאט) ל"ליגת הצדק" תעלה לפלטפורמת 'HBO Max', אבל לא בתור מיני-סדרה כפי שחשבו תחילה. בחשבון הטוויטר שלו, נשאל סניידר האם הפרויקט החדש יהיה מיני סדרה או סרט שיהיה אפשרי לצפות בו בבת אחת. סניידר מיהר להגיב: ״בבת אחת״. בהחלט הגיוני, מכיוון שהתסריט נבנה במקור לסרט.



סייבורג יוצא מ"הפלאש"

דמותו של סייבורג, גיבור העל מהיקום של DC והאלטר-אגו של ויקטור סטון, נכתבה בסרט הסולו של 'פלאש׳ עוד ב-2016 ומאז שוכתבה על ידי 5 כותבים שונים, כאשר גל גדות, בן אפלק ואפילו מייקל קיטון הצטרפו לפרויקט. מאז, גם התקיימו צילומי ההשלמה הידועים לשמצה בראשות הבמאי ג׳וש ווידון אותם כינה השחקן ריי פישר (שמגלם את סייבורג) בתור ״ראויים לתחקור״. פישר האשים את ווידון בהשפלת צוות השחקנים, הוראות בימוי לא הגיוניות, לו״ז בלתי אפשרי ואת מפיקי הסרט בכך שאפשרו זאת לבמאי המפורסם. עכשיו, שמועה חדשה העלתה את ההשערה כי דמותו של פישר הוצאה מחוץ לתסריט בשל הסערה. פישר עצמו אישר את השמועות אבל טען כי הכול נעשה בטוב טעם ובאווירה טובה. בנוסף, פישר סיפר כי יחזור לגלם את הדמות בסרט המשך אך ורק אם זאק סניידר יהיה הבמאי שיוביל את הפרויקט. אם כי האמירה מכוונת בעיקר לכך שלעולם לא יעבוד שוב עם וידון, ניתן להבין כי השחקן גם פחות מעוניין בתפקיד של ׳פלאש׳.

[*]

בן אפלק משבח את קווין פייג׳י

בן אפלק, שאמור לבצע את הופעתו האחרונה בתור באטמן ב׳פלאש׳, גילה פרטים חדשים מאחורי הקלעים של הדמות. ״לקחתי את התפקיד של באטמן כי רציתי לעשות משהו שהילדים שלי יאהבו״, מספר השחקן. ״לא היה להם אכפת מ׳ארגו׳ אבל את 'איירון מן' הם תמיד אהבו. באותו זמן, זאק (סניידר) רצה לעשות אדפטציה ל'אביר האפל' והוא רצה אותי לתפקיד. היו כאן הרבה כוונות טובות בתחילת הפרויקט".

בהמשך הראיון האישי שנתן ל׳הוליווד רפורטר׳, אפלק סיפר על גיבור על אחר אותו גילם בתחילת העשור הקודם - דרדוויל - בסרט שהופק בשיתוף לא אחר מאשר נשיא מארוול העכשווי. ״המניאק הזה מכיר את הקהל שלו יותר מכל מפיק אחר, הוא גאון", החמיא אפלק. "קווין הוא המושך בחוטים מאחורי הקרקס. הוא יודע בדיוק כמה לקרוץ לקהל ובדיוק, מתי לעשות אפקטים, כמה בדיחות לתת, מה הרגישות, מה הטון בסרט. הוא המפיק הכי טוב בהיסטוריה של הקולנוע״.
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט