חדשות קולנוע וסרטים

חמישה כוכבים: הסרטים האהובים על נואל ברקוביץ ומאיה בכובסקי

מדור חמישה * כוכבים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
המדור מארח השבוע את נואל ברקוביץ ומאיה בכובסקי, צמד כוכבות סדרת הנוער של yes "אחותי קפצה כיתה", שעונתה השנייה הסתיימה בשבוע שעבר, שבוחרות את חמשת הסרטים האהובים עליהם
הבחירות של נואל ברקוביץ

אישה יפה – "קלאסיקה אמיתית שכל אחד חייב לראות! האגדה המודרנית הזאת גורמת להאמין באהבה אמיתית בצורה הכי נאיבית ומתוקה שיש".

על הסרט: הקומדיה הרומנטית האהובה של גארי מרשל שהזניקה את הקריירה של ג'וליה רוברטס, שמגלמת זונה המתאהבת באיש עסקים עשיר ובודד (ריצ'רד גיר).



המרגל שזרק אותי - "סרט מעולה שמשלב הומור ואקשן ומראה בצורה הקלילה והטובה ביותר, קומדיה מהי. משחק מעולה של הגיבורות, שמשלב אלמנטים קומיים לא מציאותיים, יחד עם התנהלות יומיומית רגילה של בנות מצחיקות שנקלעות לצרה".

על הסרט: אודי ומורגן (מילה קוניס וקייט מקינון) הן שתי חברות טובות ושותפות לדירה. לאחר שחבר מגיע אליהן ומספר כי מתנקשים רודפים אחריו הם יוצאות למשימה בה יצילו את העולם.



החופשה - "קומדיה רומנטית, חורפית ומרגשת משנת 2006. ראיתי את הסרט בערך 15 פעמים, וכל פעם הוא גורם לי להתרגש ולהאמין מחדש באהבה אמיתית, וגם להזיל קצת דמעות. העלילה מקורית והלוקיישנים בסרט מקסימים, עוטפים אותך ברומנטיקה ומעוררים בך רצון להיכנס למסך ולהתחלף עם הגיבורים".

על הסרט: סרטה של ננסי מאיירס בכיכובם של קמרון דיאז, קייט וינסלט, ג'וד לאו וג'ק בלאק עוקב אחר שתי נשים מבריטניה ומלוס אנג'לס שמחליטות להחליף ביניהן בתים ומגלות אהבה חדשה. הסרט היה לשובר קופות עם הכנסות של מעל 200 מיליון דולר.



נעלמת - "אחרי כל הרומנטיקה הזאת, שלא תחשבו שאני קיטשית מידי, הנה לכם גם סרט מתח מרתק וסוחף. מדובר במותחן אפוף מסתורין בעל תסריט ועלילה מבריקים. מילה טובה גם לשחקנית הראשית, רוזמונד פייק. הקרירות שהיא משדרת לאורכו של הסרט משאירה אותנו במתח. אולי אני פחדנית, אבל אני מזהירה שהסרט הוא לא לבעלי לב חלש"!

על הסרט: סרטו של דיוויד פינצ'ר לפי ספרה של גיליאן פלין עוקב אחר סיפור ההיעלמות של איימי דאן (רוזמונד פייק), כשבעלה (בן אפלק) הופך להיות החשוד הראשי. פייק הייתה מועמדת לאוסקר על תפקידה בסרט, שזכה להצלחה ביקורתית וקופתית מרשימה.

הבחירות של מאיה בכובסקי:

מבט מגן עדן - "הסרט הזה כל כך נגע לליבי שבכיתי בו החל מה-15 דקות הראשונות של עד 45 דקות אחרי שהוא נגמר. אין ספק שהוא השאיר את החותם שלו עליי".

על הסרט: סרטו של פיטר ג'קסון ("שר הטבעות") עוקב אחר סיפורה של ילדה צעירה שנרצחה ומתבוננת על משפחתה מתמודדת עם השכול מגן עדן. היא מעוניינת לנקום ברוצח המסתובב חופשי ואך גם דואגת לבני משפחתה שמתקשים להתמודד עם הרצח.



נראה אותך אוהב- "אני מתה על סרטים צרפתיים וזה אחד האהובים עליי. חוץ מהצבעים והאסתטיקה המדהימה של הסרט, אהבתי את זה שזו קומדיה רומנטית צרפתית פרועה ולא שגרתית לז׳אנר. היא לא מתקתקה וצפויה כמו קומדיות רומנטיות אמריקאיות וזה מה שאהבתי בסרט הזה".

על הסרט: סיפור אהבה לא שיגרתי על חברות ואהבה בין ג'וליאן (גיום קנה) לסופי (מריון קוטילד), שני ילדים בודדים שמוצאים אחד בשני את הנפש התאומה. הזוג הצעיר מלא הדמיון מתחיל במשחק שיסתיים רק אחרי ששניהם יגיעו לגיל שמונים, ושנפתח תמיד במילים: "נראה אותך עושה את זה...".



פורסט גאמפ- "זה נראה לי הסרט שראיתי הכי הרבה פעמים בחיי. אחת מתצוגות המשחק המרשימות ביותר בכל הזמנים בעיני של טום הנקס, שהוא גם אחד השחקנים האהובים עלי. הסרט הזה הוא על זמני ומרגש אותי כל פעם מחדש".

על הסרט: הקלאסיקה של רוברט זמקיס על פורסט גאמפ, אדם עם מנת משכל נמוכה ולב גדול במיוחד, המספר את סיפור חייו הכולל תחנות מרכזיות בהיסטוריה האמריקאית. הסרט היה מועמד ל-13 פרסי אוסקר וזכה בשישה כולל לסרט הטוב ביותר.

ג׳ונו- "סרט מדליק לאללה עם פסקול אדיר והוא גם מהמם ויזואלית (אני סאקרית של הניינטיז וזה מאוד מזכיר לי את התקופה בוויז׳ואל שלו). אלן פייג׳ היא אחת השחקניות האהובות עליי והיא פשוט מבריקה בתפקיד הזה".

על הסרט: סרטו של ג'ייסון רייטמן שזכה בפרס האוסקר לתסריט הטוב ביותר. כאשר התיכוניסטית ג'ונו מקגאף מגלה שהיא בהריון לא מתוכנן היא מחליטה על צעד מפתיע שישפיע על כול הסובבים אותה.



רפסודיה בוהמית- "מוזיקה היא אחד הדברים הכי חשובים לי בחיים. פרדי מרקורי הוא אחד האמנים שהכי השפיעו עלי ועוררו בי השראה במהלך השנים בגלל הכישרון המטורף שלו ובגלל האמן חסר הפחד שהוא היה. היה מרתק להתנתק מהעולם לשעתיים וחצי ולצלול לחיים שלו. רמי מאלק מגלם אותו בצורה מושלמת ומעוררת השראה. לראות את זה על המסך הגדול הייתה פשוט חוויה מטורפת".

על הסרט: סיפור עלייתה המטאורית של להקת קווין דרך השירים הבלתי נשכחים והסאונד המהפכני ודרך סיפור חייו של פרדי מרקורי, עלייתו לגדולה ונפילתו.

אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ החופשה (עמוד סרט)
חץ רפסודיה בוהמית (עמוד סרט)
חץ המרגל שזרק אותי (עמוד סרט)
אין מאמרים מחודש נובמבר
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט