חדשות קולנוע וסרטים

המדריך השלם לגיבורי-העל הקולנועיים – חלק ב'

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
המשך הכתבה על גיבורי העל הקולנועיים:

הזמן עבר ו"מארוול" רצו לעשות סרטים בפני עצמם וחברת הקומיקס הגדולה הקימה את מה שנקרא "אולפני מארוול". כך שבמקום למכור את הזכויות של דמויותיהם לאולפני קולנוע כדי שיעשו מהם סרטים, מארוול החליטו להפיק בעצמם סרטים וכך נולד "היקום הקולנועי של מארוול" שדיברנו עליו מקודם, אותו יקום שהוליד את "הנוקמים". אך עד היום ספיידרמן, אקס-מן וארבעת המופלאים שייכים לסוני ולפוקס ולכן "אולפני מארוול" לא יכולים להכליל את הדמויות האלו ביקום הקולנועי שלהם.

[*]

אבל אחרי ההצלחה הגדולה של "הנוקמים", כמעט כל אולפן שיש בבעלותו זכויות ליצור סרטי גיבורי-על רוצה ליצור גם יקום קולנועי. בינתיים, "סוני" כבר הכריזה רשמית שהם הולכים ליצור יקום קולנועי רק עם הדמויות של "ספיידרמן". כפי שרובכם בטח יודעים, "ספיידרמן המופלא 2" עומד לצאת גם הוא בחודש הבא לאקרנים, אך בנוסף ל"ספיידרמן המופלא 3", אנחנו הולכים לקבל 2 סרטים שיתמקדו רק באויבים של ספיידרמן, אחד מהם ייקרא "The Sinister Six" וכפי שהשם מרמז יכלול בתוכו שישה אויבים של ספיידרמן בסרט אחד, את חלקם כנראה כבר נכיר בסרט הקרוב. הסרט הנוסף שכבר הוכרז רשמית יהיה סרט על הדמות וונום, אשר זכינו לראות בסיבוב הקודם של סרטי ספיידרמן.

כל הסרטים האלו, גם הם, יהיו קיימים תחת אותו יקום, עם אותה המשכיות בין הסרטים.

[*]

"רגע, רועי, אבל אמרת שגם אקס-מן וגם ארבעת המופלאים שייכים לפוקס, למה שפוקס לא ייצרו גם יקום קולנועי?" שאלה מצוינת! והתשובה היא שאכן יש שמועות לגבי כך שהם באמת מתכננים ליצור יקום כזה.

סרטי אקס-מן ממשיכים לזרום אלינו וכנראה לא יעזבו אותנו לפחות לשנתיים-שלוש הקרובות, "אקס-מן: העתיד שהיה" רחוק מאיתנו בחודשיים וכבר הוכרז סרט "אקס-מן" חדש ב-2016 שייקרא "אקס-מן: אפוקליפסה".

ו"ארבעת המופלאים"? טוב, 2 הסרטים היחידים ששוחררו לאקרנים לא היו ממש מוצלחים, אבל זה לא מונע מהאולפנים ליצור ריבוט (חידוש) לסרט ב-2015. ואם הריבוט יצליח, כנראה נוכל לצפות ליותר מסרט אחד.

ואם השמועות נכונות, פוקס מתכננים באיזשהו שלב לחבר בין 2 הקבוצות האלו. נצטרך לחכות ולראות.

"רגע, רגע, רגע, אבל איפה סופרמן ובאטמן בכל הסיפור הזה?"

[*]

סופרמן, באטמן, וונדר-וומן, הפלאש, גרין לנטרן ועוד המון דמויות לא שייכות לחברת הקומיקס "מארוול", אלא לחברת "די.סי". לכן, לא רק שהדמויות לא שייכות לאותן אולפנים, הן לא שייכות לאותם יוצרים. אלו שתי חברות קומיקס שונות. אבל מי יודע... אולי יום אחד, אם נתפלל מספיק חזק, נזכה עוד בימינו לראות את סופרמן נותן אגרוף לענק הירוק. בינתיים, אנחנו יכולים רק לחלום על זה.

די.סי. לעומת מארוול, משחררת את כל הסרטים שלה תחת אותם אולפנים, אולפני וורנר. וגם די.סי עכשיו רוצים והתחילו ליצור לעצמם יקום קולנועי. הסרט הראשון ביקום הזה היה "איש הפלדה", שיצא בקיץ האחרון שגם הוא היה סוג של ריבוט ל"סופרמן". זמן קצר אחרי יציאת הסרט, הבמאי זאק סניידר הכריז בקומיקון (כנס הקומיקס השנתי) שאכן יהיה סרט המשך ל"איש הפלדה" וגרם למעריצים לצרוח משמחה בכך שהגשים להם חלום ילדות ישן כאשר יחד עם ההכרזה הופיע על המסך לוגו עם הסמלים של סופרמן ובאטמן יחדיו.

הסרט, שנקרא לבינתיים "באטמן נגד סופרמן", גרם לרשת לגעוש ולרעוש בגלל 3 ליהוקים אשר נכון לעכשיו אי אפשר לתאר אותם במילה אחרת מאשר "מוזרים". גל גדות הישראלית בתפקיד וונדר-וומן, בן אפלק בתפקיד באטמן וג'סי אייזנברג ("זומבילנד", "הרשת החברתית") בתפקיד אויבו המושבע של סופרמן – לקס לותר. כל הליהוקים האלו גורמים לנו לחשוב שאנחנו הולכים לקבל סרט מאוד שונה ממה שקיבלנו עד היום. בינתיים, המעריצים סקפטיים, אבל גם במקרה הזה, נצטרך פשוט לחכות ולראות.

נכון לעכשיו, מבחינת סרטי קולנוע, חברת DC מדשדשת מאחורי מארוול באופן משמעותי. אולפני מארוול משחררים בממוצע 2 סרטים בשנה, לא כולל סרטי מארוול שמשוחררים תחת אולפני סוני ופוקס. ובזמן שכל זה קורה אצל מארוול, הסרט היחיד של די.סי לזמן הקרוב: "באטמן נגד סופרמן" נדחה מ-2015 ל-2016.

אבל זה בסדר, יש לנו מספיק סרטי גיבורי-על לבינתיים ועוד המון לעשור הקרוב, לפחות.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
אין מאמרים מחודש מרץ
 
חיפוש בארכיון 2014
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט