חדשות קולנוע וסרטים

סטאר לורד בן 40: הסרטים של כריס פראט שאנחנו הכי אוהבים

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אחד השחקנים הכי מצחיקים וחתיכים בגלקסיה חגג בסוף השבוע יום הולדת 40. הוא יודע לתקשר עם דינוזאורים, לרקוד ולהציל את היקום והפך בשנים האחרונות מהבחור השמנמן והמצחיק לכובש הלבבות הכי גדול על המסך, שסרטיו שוברים את הקופות כל קיץ מחדש. לכבוד יום הולדתו, בחרנו את 5 הסרטים הכי טובים שלו
1. שומרי הגלקסיה

במקום הראשון, הסרט הכי טוב של פראט בעיני ובכללי אחד הסרטים האהובים עליי הוא "שומרי הגלקסיה". במרחבים הרחוקים של הגלקסיה, טייס החלל פיטר קוויל מוצא את עצמו נרדף לאחר שגנב מנבל-העל רונאן. כדי להתחמק ממנו, קוויל צריך לכרות ברית מאולצת עם קבוצה של לא יוצלחים שביניהם נמנים גאמורה, דראקס המשמיד, רוקט וגרוט אשר קוראים לעצמם שומרי הגלקסיה. בהמשך, קוויל מגלה את כוחו האמיתי של הממצא אותו גנב והאיום שהוא משקף על היקום כולו, מה שמאלץ אותו לאסוף את חבריו החדשים למאבק אחרון ונואש על גורלו של היקום.

זה התפקיד הכי טוב של פראט בעיניי כי הוא מתאים בדיוק לאופי שלו. הוא מציג שילוב בין בחור רגיש לבחור מצחיק וגם קשוח. אני לא חושבת שיש מישהו שיכל לשחק את פיטר קוויל בצורה טובה יותר מפראט, הוא מביא את עצמו לדמות בכל שורה עד למצב בו אין עבורי הפרדה בין פראט האדם לבין קוויל.



2. הנוקמים: מלחמת האינסוף

שנתיים לאחר שהנוקמים מפוצלים אחרי אירועי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", הטיטאן תאנוֹס ממשיך במסע של חורבן ורצח במטרה לאסוף את כל אבני האינסוף ולשבץ אותן בכפפה שתאפשר לו לכופף את המציאות כרצונו ולהשמיד מחצית מאוכלוסיית היקום כולו. הנוקמים, שומרי הגלקסיה ,דוקטור סטריינג' והפנתר השחור, משלבים כוחות בניסיון לעצור אותו.

פראט מככב בשובר הקופות הגדול של מארוול ולמרות העובדה שיש בו הרבה מאוד דמויות, הוא ממשיך לבלוט בתור סטאר לורד ומכניס הרבה מאוד הומור גם ברגעים קשים, האינטראקציה שלו עם שאר הדמויות ובייוד עם ת'ור היא אחד הדברים המקסימים בעיני בסרט הזה. יחד עם גאמורה (זואי סלדנה) הם מהווים את המרכז הרגשי של הסרט והוא מראה לנו באופן חזק מאוד את הצד הרגיש שבו.



3. סרט לגו

הסרט מתרחש ביקום לגו בו דמות לגו רגילה בשם אמט בריקובסקי, אשר מזוהה בטעות כ"בונה-על מיוחד", מגויסת להרפתקה לעצירת עריץ לגו גדול בשם לורד ביזנס אשר זומם להדביק את היקום יחד בדבק מגע ובכך למנוע כל תנועה או תזוזה בו. הסרט הזה הוא גאונות בעיניי, מפני שלא משנה באיזה גיל אתה, היוצרים משתמשים בהרבה מאוד רפרנסים ובדיחות מתרבות הפופ שכל אחד יכול ליהנות מהם. הסרט מוכיח את גדולתו של פראט בתור שחקן לאור העובדה שהוא בסך הכל מדובב פה דמות ולא יכול להעביר רגש באמצעות הפנים, אך הקסם האישי שלו עובר גם דרך אנימציה.



4. עולם היורה

22 שנה אחרי מאורעות פארק היורה, האי איסלה נובלר הוא אתר נופש יוקרתי אליו מגיעים עשרות אלפי נופשים מידי שנה, לחוות את התקופה הפרה-יסטורית של כדור הארץ מקרוב. . חוקר הדינוזאורים אוון גריידי מתבקש על ידי בעלי הפארק, סיימון מאסראני, ליצור דינוזאור חדש והיברידי במטרה להגביר את נוכחות המבקרים בפארק. אך העניינים משתבשים כאשר הדינוזאור ההיברידי שיצר גריידי נמלט ושני האחיינים של קלייר, מנהלת התפעול של הפארק והמבקרים באי, נקלעים להשתוללות הקטלנית של היצור. עכשיו ,זה תלוי רק באוון , קלייר וצוות האבטחה של "עולם היורה" להחזיר את הדינוזאור לכלוב לפני שיפגע בעשרות אלפי המבקרים בפארק.

זהו סרט קליל וכיפי, גדול ועשוי היטב, שמובל על ידי תפקידו של פראט כאואן גריידי מאלף הוולוצירפטורים. בניגוד לתפקידים הרגילים שלו, בתפקיד זה הוא פחות קומי, אמנם קצת ציני כהרגלו אבל כן מציג לנו צד קצת מרענן בו, הצד של המנהיג שבולט בו פה יותר מאשר ב"שומרי הגלקסיה". לא יודעת מה איתכם, אבל לגמרי הייתי שמחה שכריס פראט יציל אותי מאיזה טי-רקס.

5. כוננות עם שחר

לפראט היה תפקיד קטן אך בלתי נשכח בסרטה של קתרין ביגלו, שעוסק במצוד אחר בן לאדן, מנהיג אל-קאעידה, לאחר אירועי 9ֿ/11. פראט מגלם את אחד מחיילי אריות הים שהשתתפו בפשיטה על ביתו של בן לאדן. זהו אחד מהסרטים הראשונים של פראט לאחר השינוי הגדול שהפך מבחור שמנמן ומצחיק שנכנס ללבנו ב"משרד" לבחור הגדול, השרירי וכובש הלבבות שהוא היום. למרות שהוא לא מגלם שם דמות מרכזית, פראט מצליח להשאיר חותם בסרט, שנותן לו מעמד והזדמנות לראשונה להוכיח את יכולותיו ככוכב סרטי אקשן.

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יוני
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט